[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gewetenloze dieven bedwelmen chauffeur en stelen 5 miljoen sigaretten [+foto's]


KEVINvB

Recommended Posts

  • Forumlid

Op een rustplaats langs de Duitse A12 hebben een stel dieven een vrachtwagenchauffeur met een nog onbekende stof bedwelmd en vervolgens vijf miljoen sigaretten gestolen.

De Poolse chauffeur lag te slapen toen de gewetenloze dieven er met zijn lading vandoor gingen. Toen de chauffeur rond 06:30 uur wakker werd was de politie al gewaarschuwd door een andere automobilist omdat die zag dat de vrachtwagendeuren openstonden.

De man voelde zich volgens de politie erg ziek en is afgevoerd met ene traumahelikopter na het ziekenhuis in Saarow.

Tijdens de doorzoeking van de laadruimte door de politie werden ook enkele rechercheurs onwel en klaagden over hoofdpijn. Blijkbaar was er een soort van wit poeder gestrooid dat leidde tot de symptomen. Brandweerlieden in beschermde kledij hebben de truck later volledig gereinigd.

Voor foto's klikop de bron:

Bron foto´s: http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=8812

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is een dief niet altijd gewetenloos? Jij werkt je een slag in de rondte en leert je kinderen om te sparen. Dan komt zo'n stuk uitschot 's nachts in je huis en neemt de spaarpotten van de kids mee. Ophangen, houdt het vanzelf op.:mad:

mvg Eric :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is ook niet echt handig om onbewaakt te gaan staan met zo'n lading:zegtniets:. D'r vlakbij aan de Poolse kant van de grens zit een bewaakte parking en aan de duitse kant zit een pompstation met een politiepost waar hij bij had kunnen staan.

´T zou me trouwens ook niks verbazen als dit in scené is gezet...:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gewetenloos? Ze hebben juist een zeer goed geweten.;) Ze wisten dat er sigaretten in die wagen zaten.

Dacht trouwens dat die meestal dubbel bemand waren zodat ze niet hoefden te stoppen.

Google eens Bickel Trier,

Die vervoeren ook veel sigaretten en sterke drank.

Laadruimte kan alleen geopend worden wanneer men die vrijgeeft in Trier

Ik stond een keer te laden in Antwerpen bij Vopak (Drank voor de Schweiz)

Langs mij stond Bickel uit Trier sigeretten te laden.

We waren geladen,hij compleet en ik 8 pallets

Allee un problem> Bij de douane lagen de computers eruit en die dag nada papieren.

Ikke weer lossen en naar huis.

Bickel moest zijn oplegger binnen afkoppelen.

Ik vraag hem waar wacht je op toen hij binnen stond met de steunpoten naar beneden

en stekkers en luchtleidingen nog vast.

Hij moest effe wachten omdat ze in Trier de toestemming nog moesten geven

om de boel los te gooien

En zo gaat het ook met het openen van de laadruimte, zoals je op hun website kunt lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mooi systeem ouwe, maar wedden dat ik met een snijbrander en slijptol hem heel snel open heb;):D:D

Dat snap ik ook wel Freddie.

Maar ik denk dat in Trier de alarmbellen beginnen te rinkelen.

Chauf blijft veilig in de cabine en als het goed is worden de hulptroepen gealameert.

Ik zeg als het goed is, maar mischien wachten die bewust wel een uurtje (weten wij veel:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden