Spring naar bijdragen

forumstatus wijzigen mogelijk?


Recommended Posts

  • Forumlid

onder onze namen staan divers meldingen zoals zeer gewaardeerd poster, admin etc. ook staan er weleens andere teksten zoals pakkettenboer ofzo. kun je deze "status" zelf wijzigen, kan een admin dat of gebeurt dat bij een bepaald aantal posts? bij mij zou bijv. puinruimer wel een leuke naam zijn :D

Link naar opmerking
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Kan je gewoon zelf.

Even rechtsboven op "controlepaneel" klikken,

Daarna links in het kopje "mijn instellingen" klikken op: Bewerk je details

En dan kan je bij "Je huidige gebruiker titel is" je onderschrift veranderen.

"Je huidige gebruiker titel is" Waar staat deze regel, zie hem niet staan !!!!!!!!!!!

Groet Harrie

Link naar opmerking
  • Forumlid
Kan je gewoon zelf.

Even rechtsboven op "controlepaneel" klikken,

Daarna links in het kopje "mijn instellingen" klikken op: Bewerk je details

En dan kan je bij "Je huidige gebruiker titel is" je onderschrift veranderen.

En waarom kan ik dat dan niet ??:confused:

Link naar opmerking
  • Forumlid
[ATTACH=CONFIG]28944[/ATTACH]..

Bij mij staat er dit:

[h=3]Verplichte registratie informatie - alle velden zijn vereist[/h]E-mail & Wachtwoord:

Klik op de knop hieronder om je e-mail en wachtwoord te wijzigen.

[h=3]Optionele informatie - alle informatie kan worden bekeken door andere forum leden.[/h]Geboortedatum:

  • MaandJanuariFebruariMaartAprilMeiJuniJuliAugustusSeptemberOktoberNovemberDecember
  • Dag12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Year (Optional)

Your date of birth and age are displayed in several places on the forum. Only the administrator will have access to your date of birth should you choose to hide it via the privacy option below.

Privacy:Hide Age and Date of BirthDisplay Only AgeDisplay Only Day and Month of BirthDisplay Age and Full Date of Birth

Website adres: Als je andere leden van deze site wilt laten weten wat het internet adres is van jouw persoonlijke website, dan kun je het URL hier invullen.

Directe Berichten

  • ICQ Nummer:
  • AIM Screen Naam:
  • MSN Messenger Gebruikersnaam:
  • Yahoo! Messenger ID:
  • Skype Name:

Hier kun je je geregistreerde ID van verschillende services voor directe berichten netwerken invoeren. Andere leden van deze website kunnen dan via dat medium contact met je opnemen.

Link naar opmerking
  • Forumlid

Ik heb even gekeken, maar mijn vermoeden is dat er bij een software update van het forum in het controlepaneel gedeelte inderdaad een en ander veranderd is. Vermoedelijk kunnen gebruikers voor een bepaalde datum (zoals inderdaad Dokus, AngeliqueBS, ikzelf) wel hun persoonlijke titel aanpassen, maar gebruikers vanaf die datum hebben de mogelijkheid niet meer.

hier onder een voorbeeld van het oude en het nieuwe overzicht.

post-3734-1394784186,9195_thumb.jpg

post-3734-1394784186,7925_thumb.jpg

Mocht iemand die de behoefte heeft aan een persoonlijk onderschrift ditzelf niet kunnen wijzigen, een pb'tje naar de admins sturen en dan wordt het over het algemeen wel geregeld.

Hendrik

Link naar opmerking

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden