Spring naar bijdragen

Grote brand legt bedrijf Gerrit Maseland Transport in de as [+foto's/video]


KEVINvB

Recommended Posts

  • Forumlid

HENGELO – Update 13.00 uur - Een grote brand heeft afgelopen nacht het bedrijf van Gerrit Maseland Transport BV aan de Toermalijnstraat in Hengelo in de as gelegd.

"In de nacht van maandag op dinsdag heeft een grote brand ons pand volledig platgelegd. Wij zijn er kapot van... Desondanks proberen we met man en macht alles weer een beetje op poten te krijgen", meldt het bedrijf dinsdag op haar website.

brand-maseland-001.jpg

Mede-eigenaar Jacqueline benadrukt dat er over de oorzaak van de brand nog niets bekend is. "Er wordt sporenonderzoek gedaan", zegt ze dinsdagmiddag tegen Transport Online. Daarmee ontkracht Jacqueline een eerder bericht dat de brand is ontstaan in een vrachtwagen en overgeslagen naar het pand ernaast.

"Wij proberen het bedrijf draaiende te houden door er met z’n allen de schouders onder te zetten. Alle chauffeurs zijn aan het werk gegaan. Ze worden aangestuurd door onze opdrachtgevers", vertelt ze verder.

brand-maseland-002.jpg

"Er is inderdaad een Scania vrachtwagen helemaal uitgebrand. Omdat er een chauffeur vakantie heeft kon de collega van de uitgebrande auto vanmorgen met zijn vrachtwagen de weg op", klinkt het.

Jacqueline: "Ik sta naar een uitgebrand bedrijf te kijken. Het is dieptriest."

brand-maseland-003.jpg

"Jarenlang hebben wij hier hard voor gewerkt en ineens is het weg. Gelukkig hebben wij goede opdrachtgevers die met ons meeleven en meedenken."

Volgens Jacqueline is het schadebedrag nog onbekend.

Bron+video:http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=8867

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Tja... Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken?! Ik hoorde vandaag uit zeer betrouwbare bron dat ze

een oud chauffeur van hun verdenken van brandstichting. Omdat deze meende nog geld van ze te krijgen.

En dat ze hun eigen jongens vanmorgen gevraagd hebben waar ze vannacht waren, ook al stonden ze voor hun in Timboektoe! :(:mad::bey:

Ik kan één ding zeggen... Dat vragen ze mij echt maar één keer! Dan keer ik ter plekke om en dan breng ik ze de auto terug!

Die mogen ze dan ergens in stoppen waar de zon nooit schijnt! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
Tja... Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken?! Ik hoorde vandaag uit zeer betrouwbare bron dat ze

een oud chauffeur van hun verdenken van brandstichting. Omdat deze meende nog geld van ze te krijgen.

En dat ze hun eigen jongens vanmorgen gevraagd hebben waar ze vannacht waren, ook al stonden ze voor hun in Timboektoe! :(:mad::bey:

Ik kan één ding zeggen... Dat vragen ze mij echt maar één keer! Dan keer ik ter plekke om en dan breng ik ze de auto terug!

Die mogen ze dan ergens in stoppen waar de zon nooit schijnt! :ja:

Waarschijnlijk in die open pijp dan....LOL (cabaret)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kan het ook niet iemand geweest zijn die vrijdag naar de uitzending heeft gekeken? http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?33259-Va.Vrijdag-9-sept-op-RTV-oost-Kilometervreters En dacht zal die herrieschopper die mij elke ochtend wakker maakt een lesje leren?? Of is dat wel heel erg 9/13complot theorie denken? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kan het ook niet iemand geweest zijn die vrijdag naar de uitzending heeft gekeken? http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?33259-Va.Vrijdag-9-sept-op-RTV-oost-Kilometervreters En dacht zal die herrieschopper die mij elke ochtend wakker maakt een lesje leren?? Of is dat wel heel erg 9/13complot theorie denken? :D

Dat zou ook best kunnen ja. :D Ik ben ook een keer gezellig bij ze op de koffie geweest, maar heb vriendelijk bedankt

om bij ze aan het werk te gaan. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Barry, ik hoorde gistermiddag ook zoiets, ze hadden een probleem met een chauffeur/charter :hamer: en deze had een auto van hun achter gehouden. Tevens zou het bedrijf volgende week de belasting op bezoek krijgen, dus waar rook is, is vuur.

Wisten jullie dat de helft van de auto's worden bemand met zogenaamde eigen rijders, jongens zonder papieren, met vergunningen van Maseland op de V8.:eek:

Gerrit had/heeft hier een constructie voor bedacht en dat zal wel uitgelekt zijn, zodat er nu hommeles is.

Als je graag op deze oude bende wilt rijden omdat het V8 Scania's zijn, zul je er wel wat voor moeten doen/laten als chauffeur/eigen rijder.:ja:

We zullen zien hoe dit afloopt, zal zeker een vervolg krijgen.:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jeeetje wat leuk om te lezen hoe er weer geoordeeld wordt zeg ! In de brand uit de brand is volgens mij een standaard opmerking bij elk bedrijf dat in de hens gaat.

En wat is er is met eigen rijders op de vergunning van Maseland?

Enneh, Gerard, het zal de belasting boeien hoor of je bedrijf de fik is ingegaan, als ze willen komen dan komen ze wel hoor...

en : .]Barry, ik hoorde gistermiddag ook zoiets, ze hadden een probleem met een chauffeur/charter :hamer: en deze had een auto van hun achter gehouden.

Verklaar je nader???? Waarschijnlijk doel jij hier op een persoon die een vrachtwagen wilde kopen van Gerrit en gewoonweg niet betaalde???

Heerlijk om te lezen dat iedereen het beter weet, en waarschijnlijk ook nog wel even doorgaat met oordelen totdat het volgende bedrijf iets heeft en dan is dit alweer vergeten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
Jeeetje wat leuk om te lezen hoe er weer geoordeeld wordt zeg ! In de brand uit de brand is volgens mij een standaard opmerking bij elk bedrijf dat in de hens gaat.

En wat is er is met eigen rijders op de vergunning van Maseland?

Enneh, Gerard, het zal de belasting boeien hoor of je bedrijf de fik is ingegaan, als ze willen komen dan komen ze wel hoor...

en : .]Barry, ik hoorde gistermiddag ook zoiets, ze hadden een probleem met een chauffeur/charter :hamer: en deze had een auto van hun achter gehouden.

Verklaar je nader???? Waarschijnlijk doel jij hier op een persoon die een vrachtwagen wilde kopen van Gerrit en gewoonweg niet betaalde???

Heerlijk om te lezen dat iedereen het beter weet, en waarschijnlijk ook nog wel even doorgaat met oordelen totdat het volgende bedrijf iets heeft en dan is dit alweer vergeten...

Gaat als een lopend vuurtje...(cabaret:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jeeetje wat leuk om te lezen hoe er weer geoordeeld wordt zeg ! In de brand uit de brand is volgens mij een standaard opmerking bij elk bedrijf dat in de hens gaat.

Heerlijk om te lezen dat iedereen het beter weet, en waarschijnlijk ook nog wel even doorgaat met oordelen totdat het volgende bedrijf iets heeft en dan is dit alweer vergeten...

Heb uit zeer onbetrouwbare (wat meestal de beste zijn) vernomen dat de colombiaanse drugs maffia geld van hun tegoed had, iets van zeven zilveren rijksdaalders. Een zeer gewild betalingsmiddel aldaar.

Volgens diezelfde bron was dit slechts een waarschuwing, en de volgende keer is er geen blabla meer, maar een echt gesprek.:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zoals jullie zelf kunnen zien ben ik ook wel gek van Scania, maar die liefde gaat niet zo ver dat ik voor ongeveer de helft van wat je als buitenlandchauffeur volgens CAO hoort te verdienen aan het werk ga! LOL Dat heeft helemaal niks te maken met jaloezie! Maar geniet lekker van jullie dikke V8!!! :bey::ok:

En ga nu niet nog bijdehanter doen, want ik kan nog wel meer vertellen. Maar ik zal me inhouden.:rolleyes:

En laat ik nog ff duidelijk zijn... Ik vindt het wél lullig voor ze dat de boel is afgebrandt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jacqueline: "Ik sta naar een uitgebrand bedrijf te kijken. Het is dieptriest."

.......

"Jarenlang hebben wij hier hard voor gewerkt en ineens is het weg. Gelukkig hebben wij goede opdrachtgevers die met ons meeleven en meedenken."

Volgens Jacqueline is het schadebedrag nog onbekend.

Leukt een vrij simpele loods toch? Zo eentje die momenteel genoeg te huur staan, om te overbruggen naar een eventuele herbouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daaaaaaag Gerrit, hopsakee de fik er in! wat een trieste figuren.

Wat is dat nou weer voor een volledig kansloos gelul????

En even voor iedereen die denkt in de brand uit de brand of wat voor bullshit dan ook: Gerrit had niets verzekerd, dus elke schroef en elke wat dan ook moet allemaal uit zijn eigen zak weer betaald worden, denken jullie dan werkelijk dat hij de boel zelf in de brand gaat steken???

En Barry, kom maar eens op met wat jij allemaal weet....Wat een praatjes..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tja... Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken?! Ik hoorde vandaag uit zeer betrouwbare bron dat ze

een oud chauffeur van hun verdenken van brandstichting. Omdat deze meende nog geld van ze te krijgen.

En dat ze hun eigen jongens vanmorgen gevraagd hebben waar ze vannacht waren, ook al stonden ze voor hun in Timboektoe! :(:mad::bey:

Ik kan één ding zeggen... Dat vragen ze mij echt maar één keer! Dan keer ik ter plekke om en dan breng ik ze de auto terug!

Die mogen ze dan ergens in stoppen waar de zon nooit schijnt! :ja:

nou ik ben niet gebeld waar ik was en zulke uitspraken zijn ook niet gedaan.

ik werk er en iedereen is neergeslagen door de brand want er lagen ook veel persoonlijke spullen in het kantoor en die zijn niet te vervangen.

dus als je zoiets wilt posten bel eerst effe voor info in plaats van zoiets doms neer te zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Barry, ik hoorde gistermiddag ook zoiets, ze hadden een probleem met een chauffeur/charter :hamer: en deze had een auto van hun achter gehouden. Tevens zou het bedrijf volgende week de belasting op bezoek krijgen, dus waar rook is, is vuur.

Wisten jullie dat de helft van de auto's worden bemand met zogenaamde eigen rijders, jongens zonder papieren, met vergunningen van Maseland op de V8.:eek:

Gerrit had/heeft hier een constructie voor bedacht en dat zal wel uitgelekt zijn, zodat er nu hommeles is.

Als je graag op deze oude bende wilt rijden omdat het V8 Scania's zijn, zul je er wel wat voor moeten doen/laten als chauffeur/eigen rijder.:ja:

We zullen zien hoe dit afloopt, zal zeker een vervolg krijgen.:bey:

ik heb gewoon een normaal contract voor 40 uur en wordt netjes betaald elke maand.

en van de belasting was gewoon toeval want die man zoals mij verteld door hun zelf stond smorgens met grote ogen te kijken want die was er de dag erop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat is dat nou weer voor een volledig kansloos gelul????

En even voor iedereen die denkt in de brand uit de brand of wat voor bullshit dan ook: Gerrit had niets verzekerd, dus elke schroef en elke wat dan ook moet allemaal uit zijn eigen zak weer betaald worden, denken jullie dan werkelijk dat hij de boel zelf in de brand gaat steken???

En Barry, kom maar eens op met wat jij allemaal weet....Wat een praatjes..

2000e in de maand, vast. De hele week van huis en wel lekker elke dag 15u werken. en niet vergeten je schijven weg te flikkeren als je weer een nieuw vakantiebriefje hebt opgehaaldbiertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heftig! Zijn daar nog gasten voor te krijgen dan?

Goh... Zoveel??? :eek: Mij werd 1700/1800 euro in de maand geboden toen ik ben wezen praten?!

Ook voor de hele week van huis! :confused::zegtniets: Take it, or leave it werd er gezegd. Terwijl je zo rond de 3000 euro hoort te verdienen als int. chauffeur.

En nee... Ik ben geen jong ventje die net zijn rijbewijs heeft, maar een chauffeur met 10 jaar ervaring, en een nette C.V.

Je moest je netjes aan je uren houden, en alle bekeuringen die je kreeg moest je zelf betalen!

Met dat hij dat zei, belt er een klant op dat er nog een rit gedaan moest worden die vrijdag avond.

Hij belde vervolgens waar ik bij zat een chauffeur op dat als hij terug was hij die rit nog moest gaan doen.

Daar was die chauffeur het niet mee eens, omdat hij aan zijn uren zat als hij terug kwam. Maar hij moest die rit gewoon gaan doen!

En dat was geen lullig ritje in de buurt! En er werd verteld dat ze een auto met digitale tacho maar weer snel weggedaan hadden,

"omdat ze daar niks mee konden". En er weer een auto met analoge tacho voor terug hadden gekocht.

Ik heb nog nooit van m'n leven iemand zichzelf zo tegen horen spreken binnen 5 minuten!

En nee... Dit heb ik niet van een ander!

Zo Willemblabla... Nog een beetje kansloos gelul voor je! Maar ik zal het allemaal wel verkeerd begrepen hebben

toen ik er was?! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden