[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Carrier fout codes


DafCF

Recommended Posts

  • Forumlid

Zit sinds van de week te loeren op het internet, maar kan eigenlijk weinig erover vinden.

Als de auto s`nachts aan het stroom heb gelegen voor de koeler, (carrier 950MT) wil die s`ochtends niet in een keer starten, gelukkig gaf die woensdag een code aan met Hi Press..Gelijk opgezocht in het boekje, maar verder dan te hoge druk kan ik niks vinden.

De 2e keer starten doet ie perfect, ik schakel de unit dan wel compleet uit (zoals ook vermeld staat). De rookpluim die er vanaf komt is niet dermate veel, wel beetje wit maar dat is van de diesel die dan slecht ontstoken wordt.

De rest vd dag heb ik er geen om kijken meer na, vanochtend heeft ie dan koud gelopen, heeft totaal niet aan het stroom gehangen ivm vanochtend pas geladen. Dan is het gewoon gelijk starten.

Zou dan de compressor dermate veel weerstand geven, maar dat is ook niet terug te horen in het geluid van de startmotor. Eerder misschien slechte sensor?

Misschien dat iemand vaker die code tegen is gekomen, ga sowieso vd week even belletje met onze koeler boer plegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden