[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Rolcontainervervoer


Marnix

Recommended Posts

  • Forumlid
Zit die knop niet gewoon standaart op elke Scania/ander merk?

Ik heb die knop er ook inzitten, en gebruik hem voor lage tunnels, of met het koppelen.

Wij hebben er gewoon een luchtvering bediening in zitten voor de oplegger en als je onder de 15 km rijd kan je hem omhoog en naar beneden doen tijdens het rijden maar de meeste drempels kan je wel gewoon nemen hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
Nou snap ik dat de planning het niet geloofd van die 33 containers als je probeert om er 100 rc in te krijgen:banaan:

Dat doe ik alleen voor bepaalde planner niet voor allemaal, alleen als ik zeker weet dat de planner het waardeert en er extra tijd voor geeft. Vaak staan er veel Rc's tussen met maar een paar colli die stapel ik wel ergens anders bij op.

even een vraagje laden jullie ook aan een gewoone laad dok zo als bij ons en hoelang zijn jullie daar mee bezig wij zijn er zo,n ander half tot 2 uur mee bezig voor 80 rc

wij laden gewoon aan het Dock en altijd op 2 deuren daar zijn we ongeveer 1,5 uur mee bezig kan ook sneller als ik chagerijnig ben dan red ik het soms in een uur met max 80 containers, dan blok ik niks en gaan de stuur wielen richting het kopschot.....

Je zal die knop maar vergeten in te drukken. :zegtniets:

Dat gebeurt wel eens maar dat is dan niet zo een ramp als de trailer in de rijstand staat hij tikt dan alleen het straatwerk aan op een drempel.

Zit die knop niet gewoon standaart op elke Scania/ander merk?

Ik heb die knop er ook inzitten, en gebruik hem voor lage tunnels, of met het koppelen.

Bij ons zijn ze er achteraf opgebouwt, weet niet of het een standaard optie is.

Wij hebben er gewoon een luchtvering bediening in zitten voor de oplegger en als je onder de 15 km rijd kan je hem omhoog en naar beneden doen tijdens het rijden maar de meeste drempels kan je wel gewoon nemen hoor

wij kunnen hem met elke snelheid omhoog gooien en laten staan in de hoogste stand is soms wel eens lastig als je vergeet de trailer te laten zakken bij een laag viaductje :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat doe ik alleen voor bepaalde planner niet voor allemaal, alleen als ik zeker weet dat de planner het waardeert en er extra tijd voor geeft. Vaak staan er veel Rc's tussen met maar een paar colli die stapel ik wel ergens anders bij op.

wij laden gewoon aan het Dock en altijd op 2 deuren daar zijn we ongeveer 1,5 uur mee bezig kan ook sneller als ik chagerijnig ben dan red ik het soms in een uur met max 80 containers, dan blok ik niks en gaan de stuur wielen richting het kopschot.....

Dat gebeurt wel eens maar dat is dan niet zo een ramp als de trailer in de rijstand staat hij tikt dan alleen het straatwerk aan op een drempel.

Bij ons zijn ze er achteraf opgebouwt, weet niet of het een standaard optie is.

wij kunnen hem met elke snelheid omhoog gooien en laten staan in de hoogste stand is soms wel eens lastig als je vergeet de trailer te laten zakken bij een laag viaductje :D:D

ja en je weet natuurlijk niet of het nat mag worden die vracht maar wel makkelijk met het plee papier heb je vanzelf vochtig toiletpapierLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucksmurf
ja en je weet natuurlijk niet of het nat mag worden die vracht maar wel makkelijk met het plee papier heb je vanzelf vochtig toiletpapierLOL

Alles kan en mag nat worden toch? :D Goedkoper vochtig papier kan je niet hebben, er bestaat wel de kans dat het wat eerder gaat schuren als de velletjes opdrogen :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden