[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

R1 of R2 rond Antwerpen


PdK

Vraag

  • Forumlid

Mijn vrouw moet over een paar weken een cursus gaan volgen in Gent op enkele maandagen.

Kan ze, i.v.m de drukte, dan beter de R1 of de R2 om Antwerpen nemen?

Ik weet dat de R1 korter is en dat de R2 de Liefkenshoektunnel heeft maar misschien scheelt de R2 gigantisch veel tijd.

Ze komt uit de richting Breda en zal daar tussen 7:30 en 8:00 uur rijden.

Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Mijn vrouw moet over een paar weken een cursus gaan volgen in Gent op enkele maandagen.

Kan ze, i.v.m de drukte, dan beter de R1 of de R2 om Antwerpen nemen?

Ik weet dat de R1 korter is en dat de R2 de Liefkenshoektunnel heeft maar misschien scheelt de R2 gigantisch veel tijd.

Ze komt uit de richting Breda en zal daar tussen 7:30 en 8:00 uur rijden.

Bedankt.

doe een pb naar pierre die komt er dagelijks in de bels en weet het wel .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Vanaf Breda,via Roosendaal-Bergen op Zoom,de liefkenshoek tunnel nemen en dan de A11 via Zelzate naar Gent,.

Dan heb je het minste file risico,helemaal zeker is t nooit.

Gr peter.

Dan moet ze dus van Zelzate over een provinciale weg naar Gent.

Dat kan natuurlijk wel maar het gebouw waar ze moet zijn ligt in het zuiden van Gent precies aan een afslag van de E17

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dan gaat ze gewoon via de R4 richting E17.

Geloof me, als je je vrouw graag ziet stuur je haar op dat tijdstip niet gewoon over de ring van A`werp door de Kennedy over de E17 naar Gent;)

Hahaha, ik hoor het al.

De kortste route gaat niet lukken dus ik zal tegen haar zeggen dat ze op maandag nog eerder op moet. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ze kan ook als ze via de liefkenshoek tunnel gaat,daarna weer richting Antwerpen (E17) rijden en dan in plaats van weer de kennedy tunnel in te rijden de E17 richting Gent pakken.

En ik rij ook bijna dagelijks dat stuk meerdere keren per dag, goed luisteren naar de radio en dan een beslissing nemen of tol tunnel of de ring, maar hoe je het ook went of keert je moet ook geluk hebben want het veranderd met de minu.. euh seconde.

Succes

Groetjes Spupke:banaan::banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zolang de kennedytunnel open is en er dus geen omleidingen via de LHT zijn, kun je beter via de LHT, dan kun je normaal gezien doorrijden. Als je niet via de volvo/eurosilo's wil kun je ook door de zelzate-tunnel gaan en direct bij het uitkomen ervan rechtsaf slaan, dan rij je over de andere kant van de R43, langs de andere kant van het water en bij de Brico kom je dan ook in Gent uit, maar het ligt eraan waar je moet zijn in Gent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het is idd zo dat je of voor half zeven daar al langs moet zijn en anders idd bergen op zoom antwerpen de liefkeshoek door en gaan dat scheelt je een vracht tijd en sowieso op tijd weg want je weet het maar nooit en terug indien ze de kans heeft ook weer door de liefjeshoek tunnel, scheelt een hoop ellende. Gr Grotepier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
als je graag met de trein reist , ja , maar die rijden ook nooit op tijd , ik zou met de wagen gaan en via de toltunnel gaan

Probleem van de trein is:

Ze rijden nooit op de tijd dat je wilt vertrekken.

Ze komen nooit aan op de tijd dat je ergens wilt zijn.

Ze vertrekken nooit van af de plaats waar je ben.

Ze komen nooit aan op de plaats waar je wilt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Probleem van de trein is:

Ze rijden nooit op de tijd dat je wilt vertrekken.

Ze komen nooit aan op de tijd dat je ergens wilt zijn.

Ze vertrekken nooit van af de plaats waar je ben.

Ze komen nooit aan op de plaats waar je wilt zijn.

daarom dat ik schrijf dat ik met de wagen zou gaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden