[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Parkeerproblemen voor Transportbedrijf Van der Heijden te Wahlwiller


Marotrans

Recommended Posts

Trouwens, als ik daar dan weg getreiterd werd als bedrijf zijnde dan kocht ik toch wat oude 8 cylinders of Iveco Turbostars. Open pijp eronder en 's nachts door het dorp raggen. Elke nacht zo tussen 1 en 4 ofzo:D

mvg Eric :bey:

volgens mij heb ik dat toch goed gelezen.

ik ben nog niet helemaal seniel.

je kunt wel een:D neerzetten maar niemand die dan weet dat je dat niet echt meent wat je schrijft.

je bent immers een baas dus zeer onbetrouwbaar. gr opa:grote smurf:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • Forumlid
Trucks Wahlwiller mogen weer 's nachts rijden

De trucks van Transportbedrijf Van der Heijden in Wahlwiller mogen weer 's nachts vertrekken. Dat heeft de rechtbank in Maastricht bepaald.

Wahlwiller

Van onze verslaggeefster

De gemeente Gulpen-Wittem stelde vorig jaar, na klachten over geluidsoverlast, een nachtelijk rijverbod in. De rechtbank concludeert nu dat de gemeente onvoldoende duidelijk heeft gemaakt waarom een volledig rijverbod in de nacht moet gelden. Verder heeft de gemeente er volgens de rechter geen rekening mee gehouden dat Van der Heijden al tientallen jaren op deze plek zit en door het rijverbod klanten zal kwijtraken. "Van een deugdelijke belangenafweging is dan ook geen sprake”, zegt de rechtbank. Van der Heijden heeft laten weten de vrachtwagens rustig te laten wegrijden en ze bovendien zo te parkeren dat de buurt er weinig geluidsoverlast van ondervindt.

Gepubliceerd op: 20.12.11 17:50, laatste update: 20.12.11 18:40 Bron: Dagblad De Limburger

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden