[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

"vast" personeel vs uitzendkrachten


KEVINvB

Recommended Posts

  • Forumlid

Ben als uitzend kracht begonnen via Randstad.

En zie wat er van terecht is gekomen.:ja:

HHMM, dat moet eens wat anders geformuleerd worden...

Maar het was wel interesant en zeer leerzaam. Had gelukkig heel goede collegaas bij 1 bedrijf waar ik t langst werkte,Schotpoort. De bedoeling was dat het een vast dienst verband werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb me gisten ook ingeschreven bij uitzendbureau,

gewoon omdat ik stomweg zonder ervaring nergens kan beginnen.

Misschien dat het nu iets van een mix word van vrachtwagenchauffeur en loonwerker, alleen om ervaring op te doen.

Mooi hè, dat chauffeurstekort waar men het steeds over heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast bongo116

tis weer gewldig al het geneuzel over uitzendkrachten.

rij op dit moment maar voor 1 klant en kreeg als 1 van de eerste een nieuwe iveco mee.

de auto,s rijden 24 uur de klok rond en alle standplaatsen hadden ze als eerste.

nu 10.000 km verder zijn er al vier waar je nu al niet meer naar buiten kan kijken door de voorruit hun eigen chauffeurs verdommen het om de vliegen er af tehalen.

terwijl er in zwolle een slang en borstel is en alle standplaats auto,s de schoonmaak spullen aan boord hebben.

ben van morgen in apeldoorn op gestapt en daar stond er weer eentje met een matglazen voorruit.

hulde aan de vaste chauffeurs deze uitzend kracht zal morgen wel weer gaan poetsen omdat de vaste te lui zijbn.

moraal van het verhaal freddie heeft gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tis weer gewldig al het geneuzel over uitzendkrachten.

rij op dit moment maar voor 1 klant en kreeg als 1 van de eerste een nieuwe iveco mee.

de auto,s rijden 24 uur de klok rond en alle standplaatsen hadden ze als eerste.

nu 10.000 km verder zijn er al vier waar je nu al niet meer naar buiten kan kijken door de voorruit hun eigen chauffeurs verdommen het om de vliegen er af tehalen.

terwijl er in zwolle een slang en borstel is en alle standplaats auto,s de schoonmaak spullen aan boord hebben.

ben van morgen in apeldoorn op gestapt en daar stond er weer eentje met een matglazen voorruit.

hulde aan de vaste chauffeurs deze uitzend kracht zal morgen wel weer gaan poetsen omdat de vaste te lui zijbn.

moraal van het verhaal freddie heeft gelijk.

misschien moet de vaste chauffeur wel een keer op het matje komen .

chef ...de uitzendkracht neemt jou baantje over .

chauffeur ...waarom ,''ik heb toch niks gedaan ''???

çhef....daar om juist!!

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Door het zeer heldere verhaal van bongo kunnen we nu gerust vaststellen dat alle chauffeurs in loondienst enorme smeerpoetsen zijn. En alle uitzendkrachten lijken op superman met een schoonmaakborstel:bey::D

De waarheid ligt vaak ergens in het midden....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Door het zeer heldere verhaal van bongo kunnen we nu gerust vaststellen dat alle chauffeurs in loondienst enorme smeerpoetsen zijn. En alle uitzendkrachten lijken op superman met een schoonmaakborstel:bey::D

De waarheid ligt vaak ergens in het midden....

Heb ik dan voor niks mijn cabine schoongemaakt vanmiddag? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden