[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

schavemaker containers (vraag)


AngeliqueBS

Vraag

  • Forumlid

Aangezien de topicstarter geen pb heeft dan maar zo.

schavemaker containers

Welke standplaats???

Beverwijk???????????????????

(bij nader inzien vast en zeker geen zeecontainers vroeg liqie .... voorzichtig/ dat zou ook te mooi zijn geweest standplaats naast de deur.)

Wanna know!!!

Schavemaker is natuurlijk een groot bedrijf.

Ik weet niet of ze nu genegen zijn vrouwen aan te nemen, maar in het verleden waren ze dat zeer zeker niet. Betaling? ai ai daar hoor je ook verschillende verhalen over.

Maar je bent wezen praten?

Wat was je indruk???

mijn email daffan@planet.nl

Als de beheerder dit berichtje tenminste even wil laten STAAN aub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Niet mee eens hoor, lijkt me ook wel best werk! Het is dat ik het nu naar mijn zin heb, anders.....

Jammer dat Arie67 het zo druk heeft met schroot rijden anders kon die mooi effe de voors en tegens hier uitleggen:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
... Alleen (of hoofdzakelijk) op het terrein van Corus (hoogoverns) rijden???? :(

Ik heb ruim een jaar koppelwerk gedaan. Aantal km per rit: 8 en dat 20x per dag. Zo 1x per dag mocht ik dan naar Venlo.

Ik heb ook koppelwerk gedaan in de Westhaven, de bedrijven lagen naast elkaar. Vond ik ook prima werk!

Ik ben niet zo van de afstanden rijden, hou meer van de kortere ritjes en dan lekker buiten bezig zijn en rangeren. Maar je weet het, ieder zo zijn eigen smaak in het transport!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden