[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Verhagen transport


Dretje

Vraag

  • Forumlid

Geachte mede chauffeurs

Ik zal mezelf eerst even voorstellen :

Mijn naam is André Willemsen en ben 40 jaar

Ik heb sinds vorig jaar november (2010) mijn C+E en code 95

Ik ben een hele tijd opzoek geweest naar werk in de transport maar iedereen wil ervaring (dat houdt natuurlijk een keer op)

Mischien heel stom maar wil graag internationaal gaan rijden ( jeugddroom)

Ben dus naast mijn fulltime baan (broodbakker) op zaterdag gaan rijden voor van Es in Aalsmeer om ervaring op te doen

Laatst heb ik een solicitatie gestuurt naar Verhagen Transport ook in Aalsmeer ( die met al de verschillende kleuren wagens)

En Zij wilde mij graag hebben voor het rijden van luchtvracht op Engeland .

Nou is mijn vraag dus aan jullie kennen jullie dit bedrijf en heeft iemand wat tips voor mij ?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Best wel belangrijk om te weten: in Engeland rijdt men over het algemeen, en dit in tegenstelling tot wat de gewoonte is op het vasteland van Europa, aan de linkerkant van de weg.

Rotondes worden ook linksom genomen trouwens. :D

Verder wens ik je succes. En gefeliciteerd met je baan.

En als je bij de juffrouw in de pub twee bier besteld steek dan je duim en wijsvinger op en niet wijsvinger en middelvinger,dat betekent heeeel wat anders:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dat valt toch wel mee. Bij ons komen ook nog minimaal 25 nieuwe voor het einde van het jaar bovenop de auto's die dit jaar al zijn afgeleverd.
Wij krijgen ook 6 nieuwen de komende weken, dan hebben ze een 7e deel van het wagenpark vervangen dit jaar. Volgende jaar komen er zowiezo 4 nieuwe trekkers. En wat er bij ons op de dam staat is geen lease.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
wat mag dit dan wel beteken , want ik weet het niet , is de eerste maal dat ik dit hoor, nooit te oud voor iets bij te leren

Wij bestelden in de pub in Felixtowe eens twee biertjes door midden en wijsvinger op te steken,de juffrouw achter de bar maakte ons duidelijk dat Engelse vrouwen dit zien als het teken dat wij maken als we de duim tussen midden en wijsvinger steken; spread your legs word daar in Felixtowe mee bedoeld.:D:D

Als je met de hand het teken "twee" geeft steek je duim en wijsvinger omhoog,aldus onze Felixtowese schone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Als jij denkt dat transportbedrijven het goed doen in deze tijd, zal ik toch even naar googelen naar cijfertjes...

beetje dom bericht vind ik dit. als bank zijnde probeer je je grote klanten altijd wel binnen te houden. Jan met de pet en z'n gezin kan naar de klote lopen want wat kan de bank jou hypotheek nou schelen. Moet je is kijken wat een wagenpark oplevert voor een bank. Gaan bij de grote miljoenen euro's in om. En wat je in je vorige post zei snap ik ook niet helemaal. Als jij aan de bank laat zien dat je een paar oude trekkers hebt staan waar je vanaf wil omdat je nieuwe gaat kopen geven ze dat geld echt wel als je een goed lopend bedrijf hebt. bij de kleinere bedrijven doen ze msichien moeilijk maar als jij 100 auto's hebt financieren hun echt wel als je 10 nieuwe wilt kopen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

zo Jongens ff een updat

Eerste twee ritten voor Verhagen gedaan ging super .

Werd gewoon voor de leeuwen geworpen met trekker trailer (nog nooit mee gereden ) en dan meteen Engeland in was ff spannend

Dat was wel ff wennen is toch even anders dan met bakwagen of combi.

Nacht bootje terug prima op de hollandia goed eten :ok:( beter dan de dag boot)

Nog geen aanvaring gehad met de baas:mad: maar wat ik heb begrepen komt dat vanzelf hahaha:ja::ja::ja::ja:

Voor de rest ging het allemaal top

Wil jullie allemaal nog even bedanken voor de tips:bey:

Dretje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik heb ook een aantal ritten voor hem gedaan, prima voor zijn centen en leuk werk. In noordwijkerhout reed ik de bumper er af van zijn witte daf.... ik was niet zijn vriend op dat moment maar hij kwam ook niet door de telefoon heen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Ik heb ook een aantal ritten voor hem gedaan, prima voor zijn centen en leuk werk. In noordwijkerhout reed ik de bumper er af van zijn witte daf.... ik was niet zijn vriend op dat moment maar hij kwam ook niet door de telefoon heen.....

misschien dat jij en ik van een ander eiland komen, maar zou je dit misschien iets beter toe kunnen lichten?

owja, ik ben ook nog eens blond, maar net zo benieuwd als al die chauffeurs hier op dit forum:angel:

werk je er nog steeds, of heb je een boodschap naar evt chauffeurs die daar willen gaan werken?

heb je zelf de schade moeten betalen?

kom op, vertel eens tegen tante Peggy:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Het is zoals ik het zeg, ik heb een aantal ritten voor hem gedaan. Dat doe ik, ik rij voor degene die mij kan gebruiken. En ja, ik ben ook mens dus ik maak ook fouten. Ik draaide weg met een hagelnieuwe combi en zag een personenauto over het hoofd. Bij mij bumper er af, personenauto zijkant er uit..... Niet leuk. Ron was niet blij maar de week erna belde hij weer dus No hard feelings.

Ik heb nooit problemen met hem gehad en vond het een leuk bedrijf om voor te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Nee, ik heb er nooit meer wat van gehoord en was oprecht met mijn mening over Ron Verhagen. Mooi bedrijf met een mooi wagenpark en mooi werk mits je van werken houd want je bent er niet te gast......:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Heey,

Ik zelf rijdt voor KCS in de luchtvracht :)

Verhagen is een goed bedrijf rijden voornamelijk naar heatrow toe ( kom ze hier wel eens vaker tegen) en rijden bloemen naar duitsland.

Als ik zo met de chauffeurs praat, van verhagen zijn ze erg tevreden er over.

Dus ik zou het doen !

Gr, Jeffrey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dat komt omdat het Engeland werk een piece of cake is waar weinig fout kan gaan, mooi werk.

Ron Verhagen betaalt goed, materiaal is in orde maar hij heeft een groot probleem wat omgang met mensen betreft.

Als je voor deze man werkt moet je een persoon zijn die geregeld onterecht gezeur over zich heen krijgen geen probleem vindt.

De man heb totaal geen waardering voor wat chauffeurs allemaal wel niet voor hem doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden