Spring naar bijdragen

3600ATi space cab


Kapitein Haak

Recommended Posts

  • Forumlid
Is dat niet ,Auf Achse,?

Zo'n Daf mogen ze me gisteren nog geven!

Geweldig mooie wagen!

Franz Meersdonk Gunther Willers Und ihre machinen!!!

Sie fahren terminfracht auf alle hern landr!!!

Auf sie ist verlass.

Hier en daar hoort nog een umlaut op, maar da kanik nie vinden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier en daar hoort nog een umlaut op, maar da kanik nie vinden:D

"Shift" indrukken en meteen ook de "twee haakjes bovenin" (naast de enter toetst) indrukken en ..terwijl u "shift" ingedrukt blijft houden, meteen de betreffende letter indrukken (als u een hoofdletter wilt), of "shift" loslaten en dàn de gewenste letter intikken (voor als u een kleine letter met puntjes wilt).

Ü ü Ë of ë ...... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Franz Meersdonk Gunther Willers Und ihre machinen!!!

320 PS

Sie fahren terminfracht auf alle hern landr!!!

Auf sie ist verlass.

Hier en daar hoort nog een umlaut op, maar da kanik nie vinden:D

Wel even de complete tekst dan he Ouwe :D

Hendrik (die nog steeds niet alle afleveringen heeft gezien op dvd box)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
"Shift" indrukken en meteen ook de "twee haakjes bovenin" (naast de enter toetst) indrukken en ..terwijl u "shift" ingedrukt blijft houden, meteen de betreffende letter indrukken (als u een hoofdletter wilt), of "shift" loslaten en dàn de gewenste letter intikken (voor als u een kleine letter met puntjes wilt).

Ü ü Ë of ë ...... ;)

Dan gebeurt er bij mij dit"""""""""""""""":D

Ik geef het op anders gebeurt er dit met het toetsenbord:hamer::hamer::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan gebeurt er bij mij dit"""""""""""""""":D

Ik geef het op anders gebeurt er dit met het toetsenbord:hamer::hamer::hamer:

Hmmm ...

dan misschien HIER ( < klik !! < ) wat aan .... ?

Alt toets met drie cijfers:

[TABLE=width: 68%]

[TD=width: 163]128 Ç

129 ü

130 é

131 â

132 ä

133 à

134 å

135 ç

136 ê

137 ë

138 è

139 ï

140 î[/TD]

141 ì

142 Ä

143 Ã…

144 É

145 æ

146 Æ

147 ô

148 ö

149 ò

150 û

(Griekse letters

en wiskundinge

symbolen zijn

tussen 224 en 247)

151 ù

152 ÿ

153 Ö

154 Ü

160 á

161 í

162 ó

163 ú

164 ñ

165 Ñ

167 º

168 ¿

248 °

250 · (kleinere punt)

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
4 --D---- () Dienst 4 dinsdag 05:33 begintijd 12:49 eindtijd 07:16 diensttijd

ICM IC Intercitymaterieel 514 treinnummer05:48 vertrektijd Zl Zwolle06:39 aankomsttijd Ut Utrecht

SLT SPR Sprinter nieuwe formule 5521 07:05 Ut 07:38 Brn Utrecht - Baarn

SLT SPR 5520 07:51 Brn 08:24 Ut Baarn - Utrecht

IRM IC 522 08:44 Ut 09:22 Gvc Utrecht - Den Haag Centraal

* 09:22 Gvc 09:56 Gvc pauze in den Haag

SLT SPR 9837 09:56 Gvc 10:55 Ut Den Haag - Utrecht

IRM IC 2839 11:32 Ut 11:47 Amf Utrecht - Amersfoort

IC 739 P 12:08 Amf 12:44 Zl Passagieren naar Zwolle

Gaat 'ie niet halen:nee:

Weer eens uitgelopen werkzaamheden tussen Amersfoort en Den Dolder; minimaal de halve dag geen treinverkeer mogelijk!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gaat 'ie niet halen:nee:

Weer eens uitgelopen werkzaamheden tussen Amersfoort en Den Dolder; minimaal de halve dag geen treinverkeer mogelijk!

Maarten

Had ik niet hier ergens gepost dat ie niet om 12u49 klaar zou zijn met werken:D

Hé, stelletje dislecten, als ik zeg 12.49 klaar, dan is dat ook zo, en ook DINSDAG.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hé funtrucker was dat in de periode dat ze hem daar niet op de handrem mochten zetten of was dat een fabeltje??

groeten martje (ex kirkels weert)

Ja, dat klopt, we hadden een elastiekje om de handrem heen, zodat deze wel werd aangetrokken maar niet in zn eigen afsluitstand. De handrem bij de daf kun\kon je na de afsluitstand nog indrukken en dan nog een klein stukje verder drukken naar beneden. Op deze manier stond (dacht ik mij te herinneren) alleen de trailer geremd. Maar alleen bij de kippers hoor. Ja, een firma met veel ideeën.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, dat klopt, we hadden een elastiekje om de handrem heen, zodat deze wel werd aangetrokken maar niet in zn eigen afsluitstand. De handrem bij de daf kun\kon je na de afsluitstand nog indrukken en dan nog een klein stukje verder drukken naar beneden. Op deze manier stond (dacht ik mij te herinneren) alleen de trailer geremd. Maar alleen bij de kippers hoor. Ja, een firma met veel ideeën.:ja:

Juist de trailer stond NIET geremd, enkel de trekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat"ATI"stond toch voor: Achterstallige Techniek Ingehaald???:eek:

Nee dat hebben ze toen in het leven geroepen voor een chauffeuse die destijds bij Van der Kwaak reed,zei heete Ati,zei dat toen tegen dr..Werd me niet in dank afgenomen...:D:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou, netjes hoor dat ze 2 dagen in de week op tijd rijden..... er is dus een flinke verbetering.:ja:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2680/Economie/article/detail/1832938/2011/02/09/Op-tijd-rijden-NS-in-de-praktijk-nog-slechter.dhtml:D:D:D

Ja, het lijkt wel een kapotte klok:die geeft 2 maal per 24 uur exact,tot op de nanoseconde, de juiste tijd aan,,,vele Rolexen doen dat niet eens.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, dat klopt, we hadden een elastiekje om de handrem heen, zodat deze wel werd aangetrokken maar niet in zn eigen afsluitstand. De handrem bij de daf kun\kon je na de afsluitstand nog indrukken en dan nog een klein stukje verder drukken naar beneden. Op deze manier stond (dacht ik mij te herinneren) alleen de trailer geremd. Maar alleen bij de kippers hoor. Ja, een firma met veel ideeën.:ja:

Jaja... ik had gehoord dat dat zou zijn om de voorste remtrommels rond te houden daf had indertijd nogal eens de nare eigenschap de te schudden met remmen, dit zou komen omdat er na een rit en de trommels nog heet waren de auto op de handrem werd gezet en de trommel scheef drukte, en ja wij hadden mercedessen toen der tijd..... en daar mankeerde nooit iets aan natuurlijk:angel::angel:

trouwens wel geregeld met toenmalige collega's van jou gelost en geladen (winterswijk en maastricht)

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig! De 3600 was mijn eerste eigen auto! Een gebruikte, weliswaar, maar dan nog!

Iedere week 3 liter olie bijvullen maar lopen dat dat ding deed!

Die machinist naast de rails was zeker die vent die die Belg aanreed? (moest bij de baas komen en z'n excuus voor dat geintje was dat er een Belg op de rails stond. Zei z'n baas dat ie die Belg toch gewoon om had moeten rijden! "Heb ik ook gedaan, maar ik kreeg m pas te pakken in het weiland!" )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden