Spring naar bijdragen

Mark Lampe faiilet


Recommended Posts

  • Forumlid

Laat ik ook maar ff reageren..

De loonuitbetaling is altijd correct geweest alsmede het contact van Mark/Anja naar ons chauffeurs toe.

De witte volvo is er al een tijdje uit dus geen EF praktijken.

Wat er verder gebeurd weet ik ook nog niets van, maar verwacht binnenkort duidelijkheid te hebben.

Mark is een zeer fijne baas om voor te mogen werken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Het valt mij wel weer op dat het voor sommigen hier wel weer heel makkelijk is iemand zwart te maken van achter je toetsenbordje.Stelletje internet Hooligans.

Ik heb jaren voor Mark en Anja gekoppeld in het weekend en vakanties naar Duitsland,Zweden,Denemarken.Luxemburg en Frankrijk altijd op tijd mijn geld gehad.

Veel van geleerd en met veel plezier voor hun gereden.Dus als je niet van de hoed en de rand weet hou dan je mond dicht.

Mark en Anja nog bedankt

En veel sterkte de komende tijd.

Mvg,Dinand Ensink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doel je op bv mij?

Nou kom maar op.

Omdat mark nou toevallig forumlid is, hoef ik toch niet anders tereageren?

Ik weet van Mark net zoveel, als van het zoveelste bedrijf wat failliet gaat.

Maar jij weet wel van de houd en de naad? Nou kom eens op, vertel.

Ferry werk deed Mark toch veel? Werk wat ik bij mijn voormalige werkgever al gedaan heb. Voor dat Mark lampe transport al bestond.

En toen was het al geen vetpot, en ging mijn werkgever failliet.

Leuk dat Mark het geprobeert heeft.

In het ferry transport is het bijna allemaal Oostblokker geworden, en Mark als goede baas bleef met Nederlanders werken, en goed betalen?

Dat zal dan allemaal wel, maar mij verbaast het dan niet dat hij, of gelijkwaardige bedrijven failliet gaan.

Of zal ik de info van de webpagina geloven, dat men zich richten op zuid europa. Nou ben ik er al een paar jaar niet meer geweest, zoals zoveel Nederlandse bedrijven niet meer, puur om het feit dat daar geen droog brood meer teverdienen valt, en die markt is over genomen door de Oostblokker.

Maar Mark was ''slimmer'' als al de Nederlandse bedrijven die daar al lang geen brood meer inzagen? Zal misschien wel.

Ohja, hij reed ook vlees op die landen las ik in dit topic. Een EF doet dat al jaren. al dan niet via een duistere construcie. En Mark kon dat weer beter?

Nou zover mijn info gaat, rijd EF het uit eerste hand, en ik weet niet of Mark dat ook deed. Misschien deed die het wel al charter?

Mark zal best een fijne baas zijn om voor tewerken, maar dat Mark werk deed waar eigelijk niks aan tewinnen valt, dat kon elke gek al bedenken.

Ik voel daarom geen medelijden dat hij failliet is.

Voor het persoonlijke leed wel, maar niet voor het ondernemersschap.

Bedrijven zoals Mark Lampe zijn er nog genoeg, en vele zullen er nog failliet gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik weet helemaal niets over dit bedrijf maar wil Mark en Redbaron sterkte toewensen in de komende (zware) tijd!

Wat mij wel weer op valt, is dat er weer diverse leden snel een oordeel klaar hebben over een bedrijf van mede-forummers.

Dit was een tijdje terug ook al het geval: http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?29685-Faillissement-LF-Transport-Maastricht-BV-heeft-een-luchtje-15-ontslagen

In dit topic had iedereen ook al zijn mening klaar. Erg triest allemaal:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trekvogel 1
Het valt mij wel weer op dat het voor sommigen hier wel weer heel makkelijk is iemand zwart te maken van achter je toetsenbordje.Stelletje internet Hooligans.

Ik heb jaren voor Mark en Anja gekoppeld in het weekend en vakanties naar Duitsland,Zweden,Denemarken.Luxemburg en Frankrijk altijd op tijd mijn geld gehad.

Veel van geleerd en met veel plezier voor hun gereden.Dus als je niet van de hoed en de rand weet hou dan je mond dicht.

Mark en Anja nog bedankt

En veel sterkte de komende tijd.

Mvg,Dinand Ensink

Ik ben het hellemaal met je eens .VEEL strekte mark en je medewerkers..

en al dat commentaar laat ze maar je probeerd als bedrijf je hooft boven water te houden .

jammer dat het niet is gelukt .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu zat ik ook even te googlen, maar 3x failliet, dat kan ik niet vinden. Alleen een keer surseance. Wat zijn die andere 2 dan (mag ook via pb).

Maar als ik het lees, charteren voor een charter, 3x failliet, loon D-1 betalen, dan denk ik wel dat het een juiste keuze is om nu als planner voor een baas te gaan werken. De goeie tijden in het transport zijn al heeeel lang voorbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij een herstart kan Mark Lampe putten uit veel goedgelovige chauffeurs vanaf het CF.

Men reageert net of het bedrijf de god onder de transport ondernemers was, maar wie beter weet,...............................................

Nogmaals, dit gun je niemand, maar wat een overdreven reactie's hier.

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij een herstart kan Mark Lampe putten uit veel goedgelovige chauffeurs vanaf het CF.

Men reageert net of het bedrijf de god onder de transport ondernemers was, maar wie beter weet,...............................................

Nogmaals, dit gun je niemand, maar wat een overdreven reactie's hier.

Succes.

Dat heb ik ook. Omdat het een forumlid is, is het veel erger?

En als je 3 keer failliet bent verklaard moet je er maar niet meer aan beginnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wel een vreemde opmerking van Freddy. Dat mensen tegen Mark beschermd zouden moeten worden en hij geen doorstart meer zou mogen maken.

Als alle zaken afgerond zijn, waarom niet?

Als het faillisement enkel te wijten zou zijn aan ( slecht ) ondernemerschap, OK.

Maar er is niets dat in die richting wijst.

Er is ook niets dat lijkt op vreemde constructies o.i.d.

Dus allemaal wat voorbarig gepraat wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel een vreemde opmerking van Freddy. Dat mensen tegen Mark beschermd zouden moeten worden en hij geen doorstart meer zou mogen maken.

Als alle zaken afgerond zijn, waarom niet?

Als het faillisement enkel te wijten zou zijn aan ( slecht ) ondernemerschap, OK.

Maar er is niets dat in die richting wijst.

Er is ook niets dat lijkt op vreemde constructies o.i.d.

Dus allemaal wat voorbarig gepraat wat mij betreft.

Niks persoonlijks maar na het 3e faillissement zou ik het wel weten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel een vreemde opmerking van Freddy. Dat mensen tegen Mark beschermd zouden moeten worden en hij geen doorstart meer zou mogen maken.

Als alle zaken afgerond zijn, waarom niet?

Als het faillisement enkel te wijten zou zijn aan ( slecht ) ondernemerschap, OK.

Maar er is niets dat in die richting wijst.

Er is ook niets dat lijkt op vreemde constructies o.i.d.

Dus allemaal wat voorbarig gepraat wat mij betreft.

Bij een faillisement zijn er in de regel genomen altijd gedupeerden.. en als dat dan 3 keer mocht zijn door iemand ben ik toch van mening dat men dan beter iets anders kan gaan doen... En ik vind het bijzonder spijtig dat het hier een gewaardeerd forumlid betreft. Dit neemt echter niet weg dat ik dan maar anders moet gaan denken.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat heb ik ook. Omdat het een forumlid is, is het veel erger?

En als je 3 keer failliet bent verklaard moet je er maar niet meer aan beginnen....

Als ik de reacties hier lees, en ik bekijk dan het topic van Bas Celman van Europe Flyer, dan concludeer ik dat Bas Celman beter ook een account op het chauffeursforum had kunnen maken, dan werd hij niet zo door het slijk gehaald als dat hij nu wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep dat is de werkwijze van Transport online dat is de normaalste zaak vinden ze daar bij TO

Ik heb al eens eerder gezegd TO haalt het nieuws van het internet af (tis gewoon een buro die het nieuws her en der weghaald van het internet)of ze gebruiken het van andere media zonder bronvermelding (lees ze zetten hun eigen eigen naam erbij)

Net zoals met foto's die gebruiken / kopieren ze ook van diverse site's zonder toestemming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik las het stukje op TO over het faillissement: http://www.transport-online.nl/site/transportnieuws/index.php?news=9026

Gebruiken ze daar nou een foto van de site van Mark Lampe??

Ja is toch logisch? Wat voor foto moeten ze er anders bij zetten?

Wist alleen niet dat deze vervoerder naar Noord Afrika reed? Dacht dat dat clubje beperkt was tot Jan de Lely, Maes, Heiploeg en John Mann.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja is toch logisch? Wat voor foto moeten ze er anders bij zetten?

Wat ze gewoonlijk doen, een plaatje van een willekeurige vrachtwagen ofzo:p

Maar op internet werkt het simpel: tekst mag je overnemen met bronvermelding. Foto's mag je niet overnemen zonder toestemming.

Er zijn eigenaren van copyright op foto's die meteen een rekening sturen bij overnemen van foto's.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ze gewoonlijk doen, een plaatje van een willekeurige vrachtwagen ofzo:p

Maar op internet werkt het simpel: tekst mag je overnemen met bronvermelding. Foto's mag je niet overnemen zonder toestemming.

Er zijn eigenaren van copyright op foto's die meteen een rekening sturen bij overnemen van foto's.....

Dan heeft u nog nooit correct gekeken naar de verslagen van Transport Online; altijd een foto van de website, en altijd gekopieerde tekst van de website.

Rekening sturen? Wie stuurt de rekening? Meneer Lampe in ieder geval niet, die is geen bestuurder meer. Denkt u nu werkelijk dat de curator een claim aan Transport Online gaat sturen? Dat is niveau André van Duin. De curator heeft andere dingen die hogere prioriteit hebben (zoals ervoor te zorgen dat er wat geld over blijft om zijn loon te betalen bijvoorbeeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Volgens mij krijg jij bij elke faillisement geld van de mensen.

Van Nijboer al nu weer van Lampe

Meneer Goudvis werkt misschien voor Kögel? Of zit ik nu heel koud?

Persoonlijke vraag: waarom toetst u uw crediteuren niet beter voordat u ermee in zee gaat? In een creditrapport staat al de prognose hoeveel kans een bedrijf heeft dit jaar failliet te gaan. En geloof me, vaak zitten die rapporten er vrij weinig langs. De mensen op hun mooie blauwe ogen geloven, of op hun lekkere koffie, dat is vragen om problemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan heeft u nog nooit correct gekeken naar de verslagen van Transport Online; altijd een foto van de website, en altijd gekopieerde tekst van de website.

Ik had inderdaad al een tijd niet meer op de site van TO gekeken. Mijns inziens heeft een automatisch gegenereerd nieuwsoverzicht meer waarde. Zie bijvoorbeeld http://www.transportnieuws.info/

We dwalen af, maar als de curator er brood in zou zien, zou dit alsnog kunnen gebeuren. Het copyright op foto's maakt deel uit van de boedel van een bedrijf. En al kraait er geen haan meer naar, het is niet netjes om foto's zonder toestemming over te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden