[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Wereldomroep


Gast kaolboerke

Vraag

Gast kaolboerke

Hallo,

wie luisteren er door de week naar het Programma Onderweg op de Korte Golf-Wereldomroep.

En wat voor bijnaam gebruik om te sms-en?

Groetekes van de enige echte KAOL BOERKE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast Peterrr

Ik luister wel es maar ik sms niet. Bob en Peter sms-en nooit terug:mad:

Een collega van ons was 12 juni in de middaguitzending omdat hij jarig was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast peetrique
Is er iemand die weet of een draagbare wereldontvanger een beetje werkt binnen in de cabine of is het ontvangst dan erg(te) slecht?

Ik weet dat het ontvangst laatst op de camping bij de cote d'azur niet al te best was met zo'n draagbare radio. Veel ruis, en elke keer de antenne stellen. Maar goed, bij gebrek aan beter...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Is er iemand die weet of een draagbare wereldontvanger een beetje werkt binnen in de cabine of is het ontvangst dan erg(te) slecht?

Menh, ik heb wel een inbouwradio (Becker) in de auto en dat werkt idd wel aardig. Maar als je verder dan - pak 'm beet - 1000 vanaf Hilversum zit heb je niet veel meer aan de 49 mtr band. Daar zitten dus oa de 5955 en de 6035 op. Er zijn nog veel meer banden zoals de 11 of de 21 mtr. Daarvoor heb ik dus een losse wereldontvanger bij me. En als je dan een draadje aan de massa van je auto maakt en aan de andere kant zo'n knijpertje, dan kan je dat aan antenne van dat losse apparaat doen. Soms is dat helemaal niet nodig, dan haal je hem er eenvoudig af. Maar al met al blijft de ontvangst van korte golf in een rijdende auto lastig. Groeten, Matthieu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hallo,

wie luisteren er door de week naar het Programma Onderweg op de Korte Golf-Wereldomroep.

En wat voor bijnaam gebruik om te sms-en?

Groetekes van de enige echte KAOL BOERKE

ja ik luister regelmatig en stuur regelmatig smsjes onder de naam john bollo NZ ofgewoon john NZ nz staat voor nijman zeetank

meestal onzin berichten bedoeld voor de collega's

berichten zoals ik ben onderweg naar italie met 22 adressen milaan is niet mijn stiel maar ja ieder zijn meug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ja ik luister regelmatig en stuur regelmatig smsjes onder de naam john bollo NZ ofgewoon john NZ nz staat voor nijman zeetank

meestal onzin berichten bedoeld voor de collega's

berichten zoals ik ben onderweg naar italie met 22 adressen milaan is niet mijn stiel maar ja ieder zijn meug

hierbij nog een foto voor de herkenning

post-1525-1394779117,0567_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast Peterrr
Heb vandeweek nog 't forum gepromoot op de wereldomroep. Heb de groeten gedaan aan iedereen van 't forum. Moeten we meer doen is goed voor 't ledental.:tu:

Alleen jammer dat er af en toe iets mis gaat.

Zoals berichten van de afgelopen 3 maanden.

De allerbelangrijkste discussie is dus de afgelopen 3 maanden geweest, en die info is weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Bij mij staat het logo geprint op A4tje geplastificeerd achter de voorruit en gaat al een 2 maanden mee. dus verbleken valt best mee.

Ik zal er een paar meenemen in de auto, kom je me tegen, geef een seintje en je krijgt hem.

Ik luister ook altijd R.N.W. en sms onder de naam Roel-Appel. De standaard mercedesradio doet het heel aardig op de korte golf.

Jammer dat ik de middaguitzending vaak mis omdat ik te dicht bij nederland blijf.

post-1719-1394779121,8448_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Bij mij staat het logo geprint op A4tje geplastificeerd achter de voorruit en gaat al een 2 maanden mee. dus verbleken valt best mee.

Ik zal er een paar meenemen in de auto, kom je me tegen, geef een seintje en je krijgt hem.

Ik luister ook altijd R.N.W. en sms onder de naam Roel-Appel. De standaard mercedesradio doet het heel aardig op de korte golf.

Jammer dat ik de middaguitzending vaak mis omdat ik te dicht bij nederland blijf.

Blijkbaar val ik ook zonder bordje nog altijd op :D

Enne, bak ligt al een tijdje in de auto maar is nog steeds niet aangesloten :o

Daarbij is 6.00 uur 's morgens niet mijn tijd om al echt wakker te zijn :rolleyes:

Ik zal de volgende keer iets beter uit mijn oogjes kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Daarbij is 6.00 uur 's morgens niet mijn tijd om al echt wakker te zijn

Dacht dat ik afgelopen week van 2 man hoorde op RNW dat ze jou rond 06.00 binnendoor in noord-Frankrijk hadden zien rijden?:confused: Of de wens moet de vader van de gedachte zijn geweest. Matthieu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dacht dat ik afgelopen week van 2 man hoorde op RNW dat ze jou rond 06.00 binnendoor in noord-Frankrijk hadden zien rijden?:confused: Of de wens moet de vader van de gedachte zijn geweest. Matthieu.

KLOPT. Dat was ik ook alleen de "reserve presentatoren" lazen het bericht allebei in hetzelfde blok voor.;)

Ik ben rianne echt maar één keer tegengekomen.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dacht dat ik afgelopen week van 2 man hoorde op RNW dat ze jou rond 06.00 binnendoor in noord-Frankrijk hadden zien rijden?:confused: Of de wens moet de vader van de gedachte zijn geweest. Matthieu.

Ik was dus ook wel aan het rijden (al vanaf 4.30 uur, bah wat een tijd) maar had niet het idee dat ik ook echt wakker was. Dus eerder op de automatische piloot en wel goed gezien dat iemand knipperde maar nog niet door dat dat was omdat diegene mij zou kennen. Dat was pas nadat Roel mij allang voorbij was. Ik moet daarbij ook eerlijk toegeven dat het nu pas weer komt dat mensen doorhebben dat wij nu met de naam Norbert Dentressangle op de auto rijden dus de laatste tijd zijn er weinig mensen die mij (nog) willen kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik was dus ook wel aan het rijden (al vanaf 4.30 uur, bah wat een tijd) maar had niet het idee dat ik ook echt wakker was. Dus eerder op de automatische piloot en wel goed gezien dat iemand knipperde maar nog niet door dat dat was omdat diegene mij zou kennen. Dat was pas nadat Roel mij allang voorbij was. Ik moet daarbij ook eerlijk toegeven dat het nu pas weer komt dat mensen doorhebben dat wij nu met de naam Norbert Dentressangle op de auto rijden dus de laatste tijd zijn er weinig mensen die mij (nog) willen kennen.

Het viel me op dat er een N.D. aankwam met een nederlandse kentekenplaat, en op het laatste moment het bordje 'rianne' achter de ruit en toen viel het kwartje.

Die R.N. rij ik regelmatig naar amiëns maar meestal s'avonds.

Ik was ook al een uurtje aan het sturen omdat de dag ervoor niet echt liep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden