[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

LZV's uit Nederland.


Rolstoelpiloot

Recommended Posts

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dat heeft met een bepaalde lengte te maken.Bij ons loopt een nieuwe Renault premium 3assige trekker (vorige week op kenteken gezet) en daar hoefden ze ook niet op , terwijl een container auto 3 weken eerder op kenteken ze wel moest hebben en mij nieuwe van 3 maanden oud hoefde ze toen nog niet hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oldenburger rijdt in noorwegen met een stuk of wat LZV's met Nederlandse kenteken platen.

Bijna goed.

Oldenburger stelt in het Zweedse Helsingborg een LZV samen, en rijd daarmee naar Oslo.

Verder als Gardermoen, het vliegveld boven Oslo, mag je met een LZV niet in Noorwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem

Deze 3 LZV's van Oldenburger zijn daar ter plekke door fotograaf Martijn van Ooijen op de gevoelige plaat gezet enja die foto's heb ik gezien.

-Daf XF

kenteken BV-XD-64,

-Scania

Kenteken BT-VN-28,

-Scania

Kenteken BT-VN-22

Oldenburger rijdt met 4 LZV's.

Je kunt beter kijken welke bakwagens er nog niet voor hebben gestaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theo, daarom schreef ik ook dat die LZV's in Helsingborg worden samengestelt.

De auto's komen geladen uit NL, en worden in Helsingborg waar Oldenburger een eigen zaak heb, samengestelt tot LZV, en daarmee gaat men door naar Olso.

Terug gekomen in Helsingborg, worden ze weer samengestelt tot Europeese combi's.

Ook al zal er best zo af en toe, een LZV heen en weer blijven rijden tussen Helsingborg en Olso. Maar dan word er overgeladen.

Hoe het verhaal precies in elkaar zit weet ik niet. Maar toen Noorwegen aan de proef met LZV's ging beginnen, mochten er 100aoto's meedoen. (Weet het aantal niet) Oldenburger schreef ze eigen direct in. Toen kwam men in Noorwegen er achter dat alleen Noorse bedrijven zich mochten inschrijven.

Omdat Oldenburger de vergunning al had, kon die als enige buitenlander met een LZV naar Noorwegen. (uitgezondert de Zweden en Finnen)

Ik weet niet of het komt omdat de Denen ook met LZV's ging rijden, dat die regels verandert zijn, want er rijden nu meer buitenlanders met LZV's naar/in Noorwegen.

In Noorwegen rijden trouwens al jaren LZV's rond, alleen is dat voor behouden aan de rondhoutwagens. En volgens mij mogen die max 22mtr lang zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden