[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

LZV's uit Nederland.


Rolstoelpiloot

Recommended Posts

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ik hoop voor hem dat hij niet altijd zo af en aankoppeld zoals te zien is op ruim 6 minuten.Dan kan hij elke dag zijn schotel opnieuw invetten en de onderkant van zijn trailer vetvrij maken.Die dolly komt behoorlijk ver uit zijn vering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar een achtersluitklep is toch niet mogelijk bij de voorste trailer?

(Bij de 2 foto's die je in deze post had staan)

Bij een schuifbaar assen systeem kan eigenlijks alleen maar een onderschuifklep, maar het kan met een sluitklep ook maar dan is het zo als het genoemd wordt een portaalklep (ook wel te vinden achter dubbeldekkers maar dan met een blokkering bij de laadvloer.

Een sluitklep wordt in de LZV combinatie wel gebruikt met een middenasaanhanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Euh JeePee.Die daf heeft er nu nog maar 752 km op staan.Nee die rammelt nog niet,vraag het na 100.000 km nog eens dan weet ik het je te vertellen :D

En ja ik mag die MAN weer inleveren,ik zal hem missen..................................LOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Net span Edwin, veel veilige kilometers ermee, ben je in ieder geval van de dode hoek van de MAN spiegels af LOL

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Net span Edwin, veel veilige kilometers ermee, ben je in ieder geval van de dode hoek van de MAN spiegels af LOL

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Niet alleen de doode hoek, hij is van die heele MAN af, plus.... een echte wagen ervoor terug.:ja:

Trouwens, welke vent wilt er nou in een MAN zitten??????????????????:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • Forumlid

Er staan bij Stam in Obdam een paar in de maak voor Baars als ik het goed heb. Die zullen begin januari worden uitgeleverd.... als ik de volgend keer een camera bij me heb neem ik foto's:ok: Maar als iemand er toevallig langs komt, er staan er dagelijks al twee buiten die nog moeten worden afgemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden