[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Kipper


Gast M64

Vraag

Dag collega`s,ik heb een vraag;Ik ben van plan om met mijn huidige werk te stoppen(INT) om dat ik vader word:D,nu heeft men mij een baan aangeboden als kipperchauffeur,ik heb dit werk wel eens gedaan met een Terberg maar dat is alweer 23 jaar geleden,dus ik ben bijna alles verleerd.

Vraagje?hebben jullie nog tips voor mij waar ik moet opletten,wat ik wel moet doen en wat ik zeer zeker niet moet doen!alle tips en informatie is welkom, ik dank jullie hiervoor bij voorbaat.

Marcel.:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
wat je vooral niet moet doen ,is dat wat de chauffeur van bowie deze week gedaan heeft in maastricht

met de bak naar boven gaan rijden en dan onder een brug vastzitten:D

Kijk maar eens op deze topic : http://www.chauffeursforum.nl/showthread.php?t=9376&highlight=bowie

Verder kijk dat je altijd recht staat en dat de ondergrond niet te zacht is want ook dat kan je om laten kiepen en dan kiep je de foute kant op ....

;)

Verder is er eigenlijk niet veel waar je op moet letten behalve de snelheid ....

Mvg -= Marcel =- :tu::sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
wat je vooral niet moet doen ,is dat wat de chauffeur van bowie deze week gedaan heeft in maastricht

met de bak naar boven gaan rijden en dan onder een brug vastzitten:D

Jo dat ben ik zeeer zeker niet van plan hoewel blauwe Maandag ha,ha,ha:D

Marcel dank je wel voor de info,is voor mij toch alweer 23 jaar geleden dat ik dit werk gedaan heb zie wel hoe het gaat,moet nog 2 mnd uitwerken en begin dan als zandhaas:D.

Mvg Marcel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden