[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Van Thiel Transport uit Hierden lanceert nieuwe website.


Bvanthiel

Recommended Posts

  • Forumlid

Van Thiel Transport uit Hierden (bij Harderwijk) heeft afgelopen week haar nieuwe website online gezet.

Transport Duitsland Hamburg Hannover Frankfurt | Van Thiel Transport

Via de site van Van Thiel kun je niet alleen kennis maken met de diensten, maar ook met de mensen achter Van Thiel Transport.

Zij stellen zich stuk-voor-stuk aan u voor!

Er is tevens veel rekening gehouden met de vindbaarheid in oa. Google en deze week start tevens een uitgebreide Adwords campagne bij Google, waardoor deze expediteur nog veel vaker gevonden zal worden door nieuwe opdrachtgevers.

Vanwege de gestage groei zijn zij telkens weer op zoek naar Eigen rijders en/of charters die voor Van Thiel kunnen rijden tussen de Benelux en Duitsland op basis van een vaste kilometervergoeding, betaling van extra stops en de volledige Maut.

Om ook bij de Eigen rijders en/of vaste charters in beeld te komen is er in de website een apart gedeelte gereserveerd 'VACATURES', waar alle ins en outs worden toegelicht. Vacatures | Van Thiel Transport

Van Thiel Transport B.V. is na de start in 1989 uitgegroeid tot een van de grootste expediteurs op Duitsland. Naast de expeditiewerkzaamheden rijden er ook nog eens 40 vrachtwagens (Eigen rijders en/of vaste charters) in vaste dienst bij Van Thiel.

Maak nu kennis met de diensten en het team van Van Thiel Tansport via: Transport Duitsland Hamburg Hannover Frankfurt | Van Thiel Transport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Als ik het goed heb kun je hier op dit forum je eigen toko tegen betaling in de schijnwerpers zetten. Misschien een idee? Meteen de tarieven erbij want openheid van zaken wordt hier erg op prijs gesteld. Tevens hebben wij dan weer stof om over te discussieren.

Effe een vraagje van mijn kant: hebben jullie ook eigen trekkers of gebeurt alles met charters?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik het goed heb kun je hier op dit forum je eigen toko tegen betaling in de schijnwerpers zetten. Misschien een idee? Meteen de tarieven erbij want openheid van zaken wordt hier erg op prijs gesteld. Tevens hebben wij dan weer stof om over te discussieren.

Effe een vraagje van mijn kant: hebben jullie ook eigen trekkers of gebeurt alles met charters?

Beste EJD...,

Ben zojuist eens even aan het rondkijken of deze site iets kan toevoegen voor ons bedrijf.

Wacht nu eerst eens even aantallen reacties / lezingen af en kan daarna bepalen of het interessant is om hier permanent te gaan adverteren.

Prijzen vermelden is niet altijd handig, aangezien die over enkele weken weer anders kunnen zijn, i.v.m. brandstoftoeslagen, prijsverhogingen etc.., waardoor dit bericht over 2 maanden wellicht foute informatie bevat. Vandaar dat wordt doorverwezen naar onze website.

Wij rijden uitsluitend met charters en eigen rijders en hebben dus geen eigen materiaal, waardoor ook nooit de indruk gewekt kan worden, dat eigen auto's voorrang hebben of betere ritten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nog nooit van gehoord of gezien LOL

Beste Sardientje...,

In hetzelfde jaar, dat jij geboren bent, is ons bedrijf opgestart....

Terwijl je nog op de lagere school zat, onderhielden wij al lijndiensten op Hamburg...

En terwijl wij aan het uitbreiden waren met lijndiensten op Hannover, Frankfurt en Mannheim zat jij niet op te letten in de klas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Berry: je zou natuurlijk zélf eens een trekkertje neer kunnen zetten, al is het maar om te berekenen wat een trekker + chauffeur écht kost. En met kost bedoel ik dus de kostprijs. Is zomaar een gedachte van mij. Al eens over nagedacht? En zo ja, waarom niets op de weg gezet? Omdat expeditie jullie core business is zal het antwoord wel zijn. Of iets van dergelijke strekking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@Berry: je zou natuurlijk zélf eens een trekkertje neer kunnen zetten, al is het maar om te berekenen wat een trekker + chauffeur écht kost. En met kost bedoel ik dus de kostprijs. Is zomaar een gedachte van mij.

Zijn wij niet op ingericht... schoenmaker blijf bij je leest!

Als bedrijf zijnde heb je ineens te maken met heel andere zaken, zoals vergunningen, administraties, tacho controles etc...

Ik begrijp natuurlijk wel wat je hier bedoeld... Ook om eerder genoemde reden hebben wij besloten om uitsluitend te werken met charters.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Our shipping department arranges it for you.

Also through air!

Dat is geen correct engels van Thiel...:D. Maar sinds jullie meer op D zijn gericht... Ook de brug op jullie openings pagina heeft chineese letters.....:D Of het betekent, Made in China, of zomaar ergens gej...zien.

En 6 mensen die 40 wagens "aansturen"? Onze planner doet dat alleen, plus een vracht of 10 extra, plus de loon betaling ,plus hij is verkoper.. en hij neemt dagenlijks chauffeurs uit eten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BvanThiel, zijn jullie die als sinds jaar en dag in de Truckstar staan, met de advertensie charters gevraagt wegens uitbreiding?

Ik denk van ja, en zal daarom gelijk me antwoord maar schrijven. Waarom hebben jullie nu dan PAS 40 charters?

Ik heb jullie advertensie vele malen vaker gelezen als 40 maal.

(ps, heb je website niet bezocht)

Mijn gevoel zegt, dat je ver uit jullie beurt moet blijven, wil je teminste een normale prijs krijgen.

Je doet op dit moment niks anders als spam plaatsen.

Succes verder Je zal er genoeg vinden de er in trappen. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mr. Van Thiel kan mij een pb sturen. Als hij aan mijn prijs en betalingstermijn kan voldoen, heb ik deze week al een trekker oplegger klaar voor hem. Maar aub geen 95 cent pet km en 42 dagen betalingstermijn. 95 cent krijg ik bij P&O voor blokvrachten, groupage mag meer betalen. En 42 dagen is bank spelen voor de bevrachter, of de bevrachter is niet liquide, omdat die niet eerder kan betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de prijzen goed zijn, en de betaling optyd, dan heb je geen problemen met charters vinden. Maar op de oude website stond iets van 93 cent pet km en 6 weken op de centen wachten....93 cent voor stukgoed is totaal niet interessant. Daar kan geen enkele transporteurs met Nederlandse chauffeurs blijvend voor rijden. En 6 weken op de centjes wachten is ook veel te lang. Wat we met Berkel deze week tanken, wordt volgende week al ingehouden. De auto moeten we vooraf betalen.... We zijn geen bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar dat is waar van Thiel groot mee wordt Frans, geld gebruiken van charters in plaats van de bank.

Vraag me wel af hoe het komt dat onze "vriend" met zijn dikke V8's uit Hengelo het volhoud bij van Thiel, want ook hij zal 6 weken op zijn schamele centjes moeten wachten.

En bij mijn weten rijd hij er met een stuk of 4 auto's, dus tel maar op 4x2700 km a 0,93 = meer dan 10.000 euri per week.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dat is waar van Thiel groot mee wordt Frans, geld gebruiken van charters in plaats van de bank.Vraag me wel af hoe het komt dat onze "vriend" met zijn dikke V8's uit Hengelo het volhoud bij van Thiel, want ook hij zal 6 weken op zijn schamele centjes moeten wachten.En bij mijn weten rijd hij er met een stuk of 4 auto's, dus tel maar op 4x2700 km a 0,93 = meer dan 10.000 euri per week.Sterkte.
Ik weet wat je bedoelt. En dan die 10.000 nog x 7 weken (6 weken wachten en de gereden week zelf), dus Gerrit zit ruim 70.000 euro voor te financieren, plus nog 19% btw. Ik doe het hem niet na. We rijden veel voor Dachser en DHL. Grote bedrijven, die niet failliet gaan. Centen altijd binnen 30 dagen. En dat vind ik nog lang. Ik ga toch ook niet naar Appie Heijn, m'n karretje volladen en bij de kassa zeggen ik betaal wel over 6 weken? bewerkt door Gast
zie # 21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 planners, 6 administratiedames en nog een directeur. Dat moet allemaal betaald worden. Waar ik persoonlijk huiverig van wordt is dat er speciaal een dame werkt voor palletadministratie. Dan voel ik hem al aankomen. 15 pallets bij Aldi gelost, krijg je 5 goeie en 10 rotte terug (kun je wel zeuren bij Aldi, maar in Duitsland moet je als chauffeur gewoon je bek houden) en krijg je van deze dame een rekening van 10 pallets x 15 euro. Dat x 40 auto's x 4 weken = 24.000 euro per maand voor de palletmaffia. Die zijn er helaas meer van die bedrijven.

@Bert-Vossie: toen ik nog op kantoor zat was ik simpel in betalingstermijnen. Of u betaald binnen 30 dagen, of u zoekt iemand anders. Maar ik verdom het om bank te spelen voor een spediteur.

@EJD: het zou goed zijn voor Berry van Thiel als hij eens 1 eigen auto zou aanschaffen. Met een chauffeur erop met D-3 loonschaal. We houden het goedkoop voor Berry. Weet niet wat zijn prijs nu is, misschien wel 95 of 97 cent per km. Pakken we 97 cent per km. Verbruik auto 1 op 3, prijs 1,20 euro per liter ex btw. 2.700 km. Trekker met oplegger (met palletkisten en 33 pallets ook nog eens moet je per week op 750 euro all-in tellen. 2.700x97 cent=2.619 euro. Autokosten 750 eraf, diesel 2.700/3x1,20=1.080 eraf, blijft over: 789 euro! En dan moet Berry ook nog die 97 cent betalen, en niet minder. En dan moet je geen palletgezeik hebben. 789 moet nog CMR-trailerverzekering, gsm en boekhouder vanaf. Hou je nog 700 euro over voor loonkosten. 180 euro= dagvergoeding. Blijft over 520 euro. Daar kun je een D-3 chauffeur (die 20 euro per uur kost pensioenafdracht, UWV premies vakantiegeld en vakantiedagen meegeteld) dus 26 uren à 100% per week van betalen. En dan heb je als transporteur nog geen ruk verdient! Als je chauffeur 70 km per uur gemiddeld haalt, heeft die al 2.700/70=38,5 uur nodig. Berry van Thiel, dit is geen persoonlijke aanval naar jou, maar gewoon een opmerking naar alle expediteurs toe. Maar die zitten hier niet, dus ben jij nu de gebeten hond. Zeg me nu eens eerlijk wat je van mijn berekening vind? Daar kun je nooit geen Nederlander voor laten rijden. En net die pallets is misschien wat lullig van me geschreven, zeg zeker niet dat je zo werkt, maar er zijn er genoeg die het wel zo doen. Ik ken m'n prijs. Wij rijden met net materiaal en enkel met Nederlanders. Maar wel voor onze prijs. Km-prijzen van 95 cent - 1 euro, voor een hele combinatie, die nemen we niet serieus. Volgende week heb ik een auto voor je, voor mijn condities stuur je me maar een PB. Maar denk dat wij dan snel klaar zijn. Met de nadruk op "denk".

bewerkt door Gast
Zie # 21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat posten vanaf de gsm werkt ook maar ruk. Wou bij een eerdere posting "kadda" veranderen in "kassa" maar dat lukte niet. In bovenstaande posting wou ik een return invoegen VOOR @Bert-Vossie en @EJD, maar lukt ook niet. Als ik op opslaan druk na de aanpassing gebeurd er niks. Maar hoop dat het zo toch een beetje begrijpbaar is.

bewerkt door Gast
Heb je "probleem" even opgelost. Sorry dat het nu pas is gedaan, maar was niet eerder thuis.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vandaag de dag heb je als vervoerder een euro per gereden km nodig. Ex tol en ex trailer. En dan moet je ook nog een 3.000 betaalde kms per week maken anders kan het ook niet uit. Ik schat zo in dat van Thiel op dit moment 0,94 of 0,95 betaald, want dat is marktconfom. Nu kun je voor 0,95 ook wel rijden maar dan zul je een kilometer of 3.600 a 3.700 per week moeten maken om er wat aan over te houden.

Een betalingstermijn van zes weken vind ik ook te lang, binnen 30 dagen na transport dus nu, week 45 rijden en week 49 de betaling binnen is de max. En als je je vervoerders op zes, zeven of acht weken betaald zal de km.prijs omhoog moeten om de rentelasten te kunnen dragen.

Je leest wel eens dat de bank de stekker eruit getrokken heeft en mede daardoor een bedrijf omdonderd. Als iedereen nu eens binnen 14 dagen betaald heb je geen bank nodig om voor te financieren én blijf je baas in eigen bedrijf. Maar helaas is de tendens al jaren: de bevrachter de lusten en de vervoerder de lasten. En zolang er vervoerders zijn die de van Thiel's van deze wereld blijven sponsoren zal daar niets in veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor ons begrijpbaar, maar of dat voor de heer van Thiel ook zo is?We zullen zien, want ik denk dat hij wel een reactie gaat geven.Heb trouwens ook niks tegen de man of het bedrijf persoonlijk hoor.Dat geldt ook voor mijn "vriend" uit Hengelo.Ze doen maar.
Berry zal wel moeten reageren, hij dacht onder z'n eigen naam een beetje te kunnen spammen hier. Maar zo werkt dat niet :-). Hij had nooit verwacht dat er hier zulke bloedzuigers rondliepen :-)Maar heb Berry ook nog nooit gezien of gesproken, dus ook niks persoonlijks. Maar zoals ik al schreef, hij waagt zich op vreemd grondgebied, en nu kan ik mijn frustraties eindelijk eens kwijt tegen een expediteur :-)En Gerrit... Ach die houdt het bij Berry vol omdat hij met afbetaald materiaal rijdt. Maar dan reken je jezelf rijk. Gerrit, nog bedankt trouwens voor dat witte stuur van Michael (de Ruslandspecialist). Heb ik het toen toch niet voor niks voor je opgenomen :-). De hond is er heel blij mee :-)@EJD: ben niet thuis hoor, ben bij Dijon. Morgen 8 lossers tussen Lyon en Montpellier :-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgenavond eten in Donzére? Of is dat niets meer?
Nee daar zitten teveel collega's van HvA, die hebben mij te spannende praat ;-). En je komt er dan nooit met 50 euro weg. Zijn dure avonden daar ;-)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden