Spring naar bijdragen

3 maanden data kwijt


Recommended Posts

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

De leden zijn nogal vergevend Freddy, ik dacht aan een BBQ met een inwoner uit Delfzijl erop:D .

Al die foto's pleite, ben benieuwd of de PM die ik gisteren had verstuurd ook is verdwenen?

Oh wel, het leven is 1 lange les, ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta.

Het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De leden zijn nogal vergevend Freddy, ik dacht aan een BBQ met een inwoner uit Delfzijl erop:D .

Al die foto's pleite, ben benieuwd of de PM die ik gisteren had verstuurd ook is verdwenen?

Oh wel, het leven is 1 lange les, ben blij dat ik niet in jouw schoenen sta.

Het beste.

ja...die BBQ zie ik al met lede ogen tegemoet.. :D :D..

Tsja, het is helaas niet anders....

De sponsorbanners staan er inmiddels ook alweer, alleen nog niet zoals de bedoeling is, maar dat komt vantweekend wel weer..belangrijkste is dat ze er staan...

Forumdelen vanmiddag even weer in orde maken.... en dan een GOEDE backup proberen te krijgen om daarna weer een poging te doen om de upgrade goed te krijgen..Dat is op zich geen probleem zolang je maar een goede backup hebt en geen halve zoals ik had..

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ruilen met wat , trekker ?? onmiddelijk

Nou ik dacht meer aan mijn combi tegen jou trekker oplegger hahaha:D

Maar euh hoezo bevalt deze nieuwe niet,van de buitenkant ziet die oude er wel beter uit,stoerder massiefer een echte amerikaan,die nieuwe is mij iets te gestroomlijnt,maar ik weet niet hoe dat er van de binnenkant uitziet en wat voor verschil er is in het rijden(oud ter opzichte van nieuw)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

naar mijn in ziens rijdt de oude veel beter , maar ja die is weg nu , die nieuwe is veel te wind gevoelig , de binnen ruimte valt wel mee, en die is ook zwaarder dan de kenworth, het ziet er een plastieken auto uit maar die weegt ongeveer 600 kg meer of de eerste.Konden ze op het bureel ook niet geloven en zijn toen met een trailer aan naar de weegbrug geweest en ze keken raar op.Maar drinken dat die doet man , hola niet te betalen in europa, ik zit aan een gemiddelde van ongeveer 48 liter op 100 km, en ze zeggen dat is normaal , gedaan met praten daarover LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden