Spring naar bijdragen

Problemen bij mobiel forum'en


Recommended Posts

  • Administrators

Namens Veroon (en misschien meerdere leden?) de volgende vraag:

Ik heb een vraagje.. Ik heb gewoon internet op mijn telefoon maar als ik dan forums wil beantwoorden lukt dat niet want dan krijg ik een donkergrijs scherm te zien (waar je normaal gewoon kan typen.

Hebben hier meer mensen last van; of beter nog, de oplossing?

Maarten

Link naar opmerking
  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik ga weer eens een klein beetje off-topic.

maar is er al een manier bedacht dat die "tweet" van mijn mobiel weggefoeterd kan worden?

het is en blijft super irritant om zo nog mobiel op CF te lezen, en tja... dat wil ik wel doen tijdens het werk.

voor de rest heb ik nog geen probs gemerkt, en heb ook een BlackBerry torch.

besturing? geen idee.:bey:

Link naar opmerking
  • Forumlid
ik ga weer eens een klein beetje off-topic.

maar is er al een manier bedacht dat die "tweet" van mijn mobiel weggefoeterd kan worden?

het is en blijft super irritant om zo nog mobiel op CF te lezen, en tja... dat wil ik wel doen tijdens het werk.

voor de rest heb ik nog geen probs gemerkt, en heb ook een BlackBerry torch.

besturing? geen idee.:bey:

Euh, jazeker heb ik die manier al bedacht....Alleen de uitvoering werkt (nog niet) mee..:D

Link naar opmerking

@Peggel ik heb geen Torch hoor, ik heb die Curve 9300. Kut ding:zegtniets:

ik had je ook niet van dat feit beschuldigt dat jij er zo 1 zou hebben, maar was meer aanvullende info van mij;)

ben blij dat ik er een verzekering bij had genomen:zegtniets:

Link naar opmerking
  • Forumlid
ik had je ook niet van dat feit beschuldigt dat jij er zo 1 zou hebben, maar was meer aanvullende info van mij;)

ben blij dat ik er een verzekering bij had genomen:zegtniets:

Ik begreep de zin verkeerd.

Ik ben ook blij dat ik er verzekering bij heb, toetsenbordverlichting kapte ermee na 2 weken.

Link naar opmerking
zodra je gaat overstappen naar een blackberry, meteen een verzekering nemen, over 2 jaar ben ik weer een beetje wijzer.

en dat zie ik wel wat er dan aan geboden wordt:bey:

Simpelweg nooit aan een Crackberry beginnen.

Ik had na 2 maanden de wijsheid al dat ik liever een Galaxy S2 wilde.:p

Heb sinds vandaag de HTC Sensation XE. Overklast de Galaxy S2 op vrijwel alle fronten.;)

Link naar opmerking
  • Forumlid
Simpelweg nooit aan een Crackberry beginnen.

Heb sinds vandaag de HTC Sensation XE. Overklast de Galaxy S2 op vrijwel alle fronten.;)

Wat je zegt is niet helemaal waar Stefan;

Samsung Galaxy S2 vs HTC Sensation XE

HTC Sensation XE vs. Samsung Galaxy S2

Twee sites geven allebei een andere winnaar, andere onafhankelijke sites laten de sensation xe winnen omdat net even wat beter is, echter is de galaxy s2 ook al wat ouder. Maar er zijn nog zat punten waar de galaxy s2 op beter is, de sensation xe overklast de galaxy s2 dus niet op alle fronten. Ik heb zelf een Galaxy S2 en ik vind het nog steeds de beste telefoon van het moment, hoewel de sensation xe ook een fantastisch toestel is hoor.

Link naar opmerking

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden