Spring naar bijdragen

Problemen bij mobiel forum'en


Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Dan ga ik ook maar even klagen, want ik wilde hem weer op "gewone pc" zetten, maar dat verrot ie dus.... ik kan niet meer de gewone skin op m'n telefoon bekijken... :(

Ikke wel, en we hebben nagenoeg dezelfde telefoon. Verklaar eens nader Freddy, hoe kan dat, leg uit, hup, met de billen bloot................................................bij nader inzien, laat dat laatste maar:D

Link naar opmerking
  • Forumlid
Klopt Laura, dat wil op 1 of andere manier niet werken..

maar ik heb vrij gekregen van Bert verder dit jaar.. zit er dus niet meer in .. :D

--== Freddy ==--

Nah!! Hoe kan ie dat nu doen????? :eek::eek::eek::eek::eek::eek: Waar kan ik een klacht indienen??? :rolleyes::rolleyes::angel::angel::angel::angel::D:D

Link naar opmerking
  • 2 months later...
Ik kan wel VIA de standaard versie een nieuw bericht plaatsen maar geen tekst typen in dat nieuwe bericht. Ben nu dus eerst over geschakeld naar de mobiele versie en dan kan het wel :O.

ik kan nu niet meer kiezen welke versie ik wil, maar eerst kon je kiezen, en daar bleeft het de hele tijd op staan.. en opeens had ik die versie van de goeie ouwe tijd toen ik nog wel kon typen via telefoon, standaard versie dus... maar nu kan ik niet via m'n telefoon typen? zorg ff daarvoor dat het weer gemakt is? ;) iemand? :(

Link naar opmerking
  • Forumlid
ik kan nu niet meer kiezen welke versie ik wil, maar eerst kon je kiezen, en daar bleeft het de hele tijd op staan.. en opeens had ik die versie van de goeie ouwe tijd toen ik nog wel kon typen via telefoon, standaard versie dus... maar nu kan ik niet via m'n telefoon typen? zorg ff daarvoor dat het weer gemakt is? ;) iemand? :(

Als het goed is moet je bovenin nog steeds kunnen schakelen tussen mobiel en pc versie. Anders even je geschiedenis van je telefoonbrowser wissen, opnieuw naar de website gaan en dan de goede voorkeur aangeven:)

Link naar opmerking
  • 1 month later...

^^^^

nee dat heeft geen nut, ik kan wel op 'source' klikken, dan kan ik wel typen.

alleen is dan de spatie anders om te doen, maar ben blij dat ik heb ondervonden hoe ik nu wel kan typen :D

Link naar opmerking
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden