Forumlid Marnix Geplaatst 16 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 16 november 2013 Ik had het al n's gezien op een auto die zowel werd gebruikt om afzetbakken te verzetten als om opleggers te rangeren. Maar inderdaad zouden er in jouw werk ook wel toepassingen voor zijn. Om in het regulier gebruik een 13,60 te trekken, dat wordt em niet binnen de regels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast combidriver Geplaatst 17 november 2013 Share Geplaatst 17 november 2013 En daar is 250 pk toch ook wel erg licht voor niet???? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gast geworden Geplaatst 17 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 17 november 2013 Hoezoo 250 pk te licht, licht er aan wat je er in of op gooit, en of je ermee de bergen in gaat of in ons vlakke landje gaat rondtoeren, vroeger was men blij geweest met 250 pk.:ja: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 17 november 2013 Auteur Forumlid Share Geplaatst 17 november 2013 Ooit in een ver verleden ben ik met 280 pk nog naar Zwitserland gereden..... de auto was wel eens waar wat ouder maar toch werd het nog wekelijks gedaan met dat voertuigje. Was een wipkip zonder slaapcabine dus onderweg wel goed plannen dat je bij een slaapadres kwam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 17 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 17 november 2013 Eind jaren 60 reeds me paps met een combi met pakjes stro naar Limbueg en kwam met kunstmest terug, gewoon dubbelbemand op en neer. En met het handje lossen en laden. En geen zakjes van 25 kg maar van 50 kg kreeg je spierballen van. Touwtje erover en gas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 17 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 17 november 2013 ... reeds me paps .... gewoon dubbelbemand .... Ze hadden het hier over 250 PK, jij hebt het nu over 2 ezels Groet ron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 18 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 18 november 2013 Ze hadden het hier over 250 PK, jij hebt het nu over 2 ezels Groet ron 120 pk zegt ie dikke vrachten 80 uur in de week en zaterdagmorgen verplicht Onderhoud in de garage doen, doorsmeren, beurtjes en repareren wat er die week stuk was gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 1 december 2013 Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 december 2013 Een kleine update, vanmiddag is het zwaailampbalkje geleverd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mathijs1982 Geplaatst 1 december 2013 Forumlid Share Geplaatst 1 december 2013 heb je zo n kleine tafel of zo n grote balk Verstuurd van mijn GT-S5690 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 1 december 2013 Auteur Forumlid Share Geplaatst 1 december 2013 is dit een antwoord? En nee dat is niet mijn dochter, maar mijn vrouw van 1.56m naast de balk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast fleur Geplaatst 1 december 2013 Share Geplaatst 1 december 2013 En de eerste de beste die iets over kleine vrouwtjes gaat blaten heeft een probleem Zegt mevr. fleur (1.54) En geloof me, daar ben je zomaar niet klaar mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ayla Geplaatst 3 december 2013 Forumlid Share Geplaatst 3 december 2013 Ik lik Fleur niet...ik antwoord. Moeders is ook 1.56. Pa zegt altijd; kleine paardjes trappen het hardste!!! En hij kan het weten, hij slaap er elke nacht naast Groet ron Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 4 december 2013 Auteur Forumlid Share Geplaatst 4 december 2013 voor vorderingen ook te lezen op: http://www.facebook.com/harminfratransport.nl?ref=hl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 6 januari 2014 Auteur Forumlid Share Geplaatst 6 januari 2014 Hij is even bij huis voor een snel bezoekje en kijk eens wat een feestverlichting, dan zitten de flitsers er nog niet eens op! Uit: Aan: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Holland Geplaatst 6 januari 2014 Forumlid Share Geplaatst 6 januari 2014 Dat valt wel op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 7 januari 2014 Auteur Forumlid Share Geplaatst 7 januari 2014 Vandaag de nieuwe auto naar Verdegro Verkeerstechniek En Ledschermen toegebracht. Na lang nadenken was dit de keuze voor een nieuwe TMA geworden en daar staat ie dan........ mooi....... Enneh, met zwaaiers ipv led's. ( Ik krijg de foto's niet mooi groot meer sinds Imageshack is veranderd ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Nr one Geplaatst 8 januari 2014 Forumlid Share Geplaatst 8 januari 2014 dus dit moeten we beter niet gaan doen ? :D --== Freddy ==-- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Forumlid Share Geplaatst 20 januari 2014 Zaterdag 18 januari 2014 heeft Harm Infra Transport een nieuwe TMA / Botsabsorber in bedrijf genomen. Voor de lampjesfanaten onder ons: Commentaren via pm of fb zijn welkom! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 20 januari 2014 Auteur Forumlid Share Geplaatst 20 januari 2014 Kan een mod de filmpjes zichtbaar maken? BVD Harm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast grietje80 Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Zeker een mooie auto.. en hij rijdt heerlijk! Suc6 ermee Harm Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 20 januari 2014 Forumlid Share Geplaatst 20 januari 2014 Kan een mod de filmpjes zichtbaar maken?BVD Harm Ja ja ja, we gaan niet drijven toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Teddybeer Geplaatst 20 januari 2014 Forumlid Share Geplaatst 20 januari 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Harmpie Geplaatst 20 januari 2014 Forumlid Share Geplaatst 20 januari 2014 Proficiat! Mooi stuk gereedschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Freddepet Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 Nou Harm. Je hebt zeker een opvallende auto. Geen vaantje nodig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Freddepet Geplaatst 20 januari 2014 Share Geplaatst 20 januari 2014 En uiteraard...... Proficiat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts