[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Nieuw Wegrestaurant


Jeffrey125

Vraag

  • Forumlid

Beste mede-gebruikers,

Ik ben aan het kijken of het haalbaar is om hier in Heerlen (zuid-limburg) een nieuw truckstop te openen.

Ik zat zowiezo te denken aan een bewaakt parkeerterrein. Maar wat zouden jullie zoal op het menu willen zien staan.

Wat zouden jullie handig vinden om bij zown truckstop te hebben

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Groetjes,Jeffrey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Hoi Jeffrey,

Ik denk dat je heel veel Nederlandse chauffeurs vreselijk blij zou maken met gewoon gekookte aardappelen, groente en een stuk vlees. (om een voorbeeldje te noemen... Andijvie met een lekker karbonaadje.) Ik zit zelf de hele week in Duitsland, en daar krijg je gewoon niet veel anders dan vieze vette gebakken aardappelen of patat met een schnitzel of curryworst. Dat is best lekker voor een keer in de week en voor nood nog een tweede keer. Maar mij komt het regelmatig m'n strot uit. Stamppotten zullen waarschijnlijk ook zeer op prijs gesteld worden. Goede sanitaire voorzieningen, en een gezellige inrichting. Veel succes, ik hoop voor je dat het wat gaat worden! :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ho0i,

Om de nederlandse stampotten op tafel zetten, staat zowiezo al op nr 1.

Ik mis die op dit moment ook langs de weg. Douches ben ik ook van plan maar de vraag hoeveel. Is er aan 2 genoeg of moet er meerdere komen.

gr Jeffrey

Dat ligt er denk ik ook aan, hoeveel chauffeurs/klanten jij op een avond verwacht te ontvangen. Maar ik denk zelf dat 2 á 3 douches wel zat zijn (tot max. 60 vrachtwagens)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Nee, dat klopt. Alle doorgaand verkeer vanuit Zuid-Nederland en de belgische havens richting Zuid-Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland etc. rijdt via Roermond (????) :rolleyes:

Maarreh, in Heerlen zit toch al wel een soort van truckstop, ergens op een industrieterrein?

Ik rij nooit via heerlen maar altijd via Venlo. Zoals de meesten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ho0i,

Deze stond al jaren leeg en heb inmiddels vernomen dat het pand verkocht is. Ik was hier inderdaad bezig om het te openen. Maar even zoeken naar een ander pand.

Misschien dat ik eens ga uitkijken naar een pand langs de A73 thv roermond.

groetjes, Jeffrey

Misschien een locatie bij de A74 waar ze nu mee aan het aanleggen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
de weg van antwerpen naar het roergebied gaat inderdaad via heerlen rob.

en word heel veel gebruikt ook, maar minder door nederlandse chauffuers, vanuit rotterdam kun je namelijk beter via venlo rijden.

Ik weet het niet hoor maar ruhrgebied,dan rijd je altijd over Eindhoven.

Keulen of nog verder naar beneden, dan ga je normaal over Aken.

tenminste als we het over de kortste weg hebben.

Ik denk dat er wel vraag is naar een goede truckstop in de buurt van Heerlen.

En 3 goede douche's zijn wel voldoende.

En het menu is hierboven al goed beschreven.

En een mooie mixgrill altijd lekker.

Succes en ik bijf het volgen.

Groet Teus

bewerkt door Dn Beef
Even er wat bijgeschreven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik weet het niet hoor maar ruhrgebied,dan rijd je altijd over Eindhoven.

Keulen of nog verder naar beneden, dan ga je normaal over Aken.

tenminste als we het over de kortste weg hebben.

Ik denk dat er wel vraag is naar een goede truckstop in de buurt van Heerlen.

En 3 goede douche's zijn wel voldoende.

En het menu is hierboven al goed beschreven.

En een mooie mixgrill altijd lekker.

Succes en ik bijf het volgen.

Groet Teus

Vanaf Tilburg naar München is korter over Venlo dan over Aken.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Er zat er daar ook al één in de buurt. Die redde het niet. Wellicht zinvol na te gaan waarom deze het niet redde?

Belangrijker dan de vraag hoeveel douches je nodig hebt moet je nadenken hoe je de mensen binnen krijgt! Welke manieren van promotie ga je toepassen zodat iedere overnachtende chauffeur die bij jou in de buurt uitkomt, zeker weet dat ze bij jou moeten zijn voor het beste eten?

En zorg vanaf het begin voor een systeem dat degenen die bij jou op het terrein staan, ook bij je binnenkomen om te eten. Het betalen van een tientje op een Autohof in Duitsland, waarna je daarvoor binnen kunt gaan eten, is in mijn ogen een prima systeem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Zou die weg bij Heerlen wel nut hebben?

Over een lokatie, je zou naast/bij een groot bedrijf in de buurt kunnen gaan zitten. De plekken waar veel vrachtwagens komen, en al dan niet lang moeten wachten.

Je zou ook aan een vrachtwagengarage kunnen denken. Ik heb bv heel heel wat uren in garage's staan verdoen, en eigelijk weinig keren met een eettent in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik weet het niet hoor maar ruhrgebied,dan rijd je altijd over Eindhoven.

Keulen of nog verder naar beneden, dan ga je normaal over Aken.

tenminste als we het over de kortste weg hebben.

Ik denk dat er wel vraag is naar een goede truckstop in de buurt van Heerlen.

En 3 goede douche's zijn wel voldoende.

En het menu is hierboven al goed beschreven.

En een mooie mixgrill altijd lekker.

Succes en ik bijf het volgen.

Groet Teus

Dankje voor je antwoord.

Ik had eerst truckwash parkstad op het oog, maar had van smeets geelen gehoord dat transpo nuth dit gekocht heeft :(

ik ben inderdaad aan het kijken voor het pand dat langs de A76 staat, bij de grens. Ik wil echter wel bereikbaar blijven van beiden kanten, Moet dus even gaan kijken hoe ik dit moet gaan doen,

Voordat het zover is, zal ik inderdaad eerst mijn papieren halen, ben er inmiddels aanbegonnen. Ik zit te denken om hier in Juni 2013 klaar voor te zijn. Dus ik houdt jullie op de hoogte

ook moet ik even kijken hoe ik het met de parkeerplaats gaan doen, Wil echter niet dat er oost-europese chauffeurs op kunnen komen.Ik zal al te denken aan een eigen bewaakte parkeerterrrein te gaan mkaen voor ongeveeer 50 auto's

Groetjes, Jeffrey

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb ook wel eens in Heerlen gestaan,maar dat was niet die routier die nu dicht is.

Volgens de Routier gids zat ie een stukje verderop en daar had je een BP tankstation (kan je ook douchen) en een restaurant en naast het restaurant had je ook nog een Spar supermarkt.

Veel parkeerplek is er niet want er kunnen maar ongeveer 10 auto's staan.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Er schijnt binnenkort een mooie lokatie vrij te komen, (waar nu 't loon zit).

Waarom mogen er geen oostblokkers komen?

zolang ze netjes binnen eten is er niks aan de hand toch,

wat het altijd goed doet op de menukaart is een heerlijke maaltijd zoals thuis, dus laat die schnitzel maar van de kaart.

een paar gezellige zitjes met een paar tv's doet het ook altijd goed.

al ligt het voor mij uit de route, zoals corne al zei, tilburg- munchen is via heerlen een half uur om.

ik zit wel eens in die hoek, maar ik zal er niet voor omrijden, tenzij ik er moet laden of lossen, en moet overstaan.

Als je iets wil verzinnen, moet je met een goed concept komen.

kijk een toko met frietjes en gebakken piepers is niet zo moeilijk om te openen.

Maar bedenk dat in deze tijden de chauffeur meer in zijn auto eet dan vroeger.

Je moet hem uit zijn auto lokken en hem het thuisgevoel geven waardoor hij zich kan ontspannen, en even geen omkijken heeft naar zijn truck.

dus een bewaakt parkeerterrein zou zeker fijn zijn.

een wekservice, schone grote douches, internet verbinding (wel binnen in restaurant, anders komen ze nog de auto niet uit).

Meerdere tv's met verschillende kanalen (niet alles op 1 kanaal), een goede kaart, niet een oudbollig restaurant er van maken.

een soort afhaal voor chauffeurs die op doorreis zijn en nog niet aan een warme hap toe zijn, stampotafhaalloket, kunnen ze het later zelf opwarmen.

want chauffeurs komen natuurlijk niet altijd rond etenstijd uit bij jou tent, dat is wat ik wel mis onderweg in ieder geval.

Maar als het eten goed is en de service ok, daar kun je een eind mee komen.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Degene die zeggen dat over Heerlen geen transit route is, tsja....

Vanaf bijv. Zeebrugge, Antwerpen, Vlissingen richting Zuid Duitsland rijden er niet veel he.

Wat ik zou doen is zorgen dat je goed bereikbaar bent, dan komen de mensen vanzelf want daar in die hoek zit voor de rest niks.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden