[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kropveld Emmen pleite


Recommended Posts

Gast transploft

Kan je vertellen dat we geen Roemeense vestiging hebben,we hebben Nederlandse chauffeurs!

En dokus weet alles van de firma ook hoevaak het failliet is gegaan dus verdere info kan je aan hem vragen.

Dokus is er ff niet, dus vul jij het even voor hem aan. Hoe eerder we het weten, hoe beter......... :p

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kan je vertellen dat we geen Roemeense vestiging hebben,we hebben Nederlandse chauffeurs!

En dokus weet alles van de firma ook hoevaak het failliet is gegaan dus verdere info kan je aan hem vragen.

is dat dan een roemeens bedrijf wat voor Kropfeld Transport Emmen rijdt met KTE erop dan? dokus werkt ook bij Kropfeld dan? Of is die daar planner omdat die dat weet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sterker nog, ik kwam afgelopen week lang de oude locatie van de Hart over de N267 richting Wijk en Aalburg, maar het pand staat ook leeg, of zijn ze verhuist????

Hoe zag je dat? stonden de deuren open dan. :D

IK ben er gisteren ook langs gekomen ,maar er stonden verschillende auto's van hun op de parking.

bewerkt door europeaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Hoe zag je dat? stonden de deuren open dan. :D

IK ben er gisteren ook langs gekomen ,maar er stonden verschillende auto's van hun op de parking.

toen ik langs reed stond er niets, en ik meen dat "vroeger" ook de naam op het pand stond, die zag ik nu ook niet meer, maar kan het mis hebben hoor........
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

toen ik langs reed stond er niets, en ik meen dat "vroeger" ook de naam op het pand stond, die zag ik nu ook niet meer, maar kan het mis hebben hoor........

 Als er "niets "op de parking staat wil dat zeggen dat ze allemaal aan t werk zijn,,,,en dat is n goed teken.toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast transploft

Als er "niets "op de parking staat wil dat zeggen dat ze allemaal aan t werk zijn,,,,en dat is n goed teken.toch?

ik bedoelde de naam van het bedrijf op het pand. Ik meende mij te herinneren dat die in het verleden op het pand stond. Nu zag ik het niet, vandaar.....

Maar ik kwam vandaag nog een mooie Volvo van hun tegen met gele platen

bewerkt door transploft
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden