[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Jumbo neemt C1000 over


Gast rik bos

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Kan ook produckten goedkoper maken, verkoop je meer heb je ook meer winst:ja::ja:

Of zet oostblokkers aan het werk.....met 2man erop en dan gewoon alle winkels af crossen:banaan::banaan::banaan:denk dat ik wel ff ga kijken bij sommige winkels:ja::ja:ff me auto in de weg zetten en dan kijken hoe ze het oplossen:angel::angel:

Maar wel respect voor diegene die dit werk doen:ok::ok:ik heb zelf de rust er niet voor dat gekloot in die steden:zegtniets:

Ik laat je omroepen en als dat te lang duurt bel ik de politie omdat je de laad- en losplaats blokkeert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Loopt wel een beetje los hoor Laura. Bestaande SbB winkels+DC's hebben nu Jumbo op de gevel staan. De logistieke strukturen zijn een beetje veranderd, maar voor de rest niks schokkends.

En C1000 blijft voorlopig bestaan. Een ombouw ineens zou zowieso erg duur zijn en C1000 draait heel wat beter als merknaam dan SdB op het eind. Maar n's zien of Jumbo+C1000 samen AH kan bedreigen. Die hebben zowieso een hogere omzet per winkel (vaak net even een betere locatie).

Het mooie is: sommige SdB's zijn zelfs C1000 geworden. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ben maar blij met die c1000 als chauffeur.

je bent nog minder als een hond.:D eerst alleen heel die wagen vol rijden met de lompste en zwaarste containers die er zijn

daarna 24 km rijden dan bij de winkel alles alleen lossen en binnen zetten daarna volle bak leeggoed laden ook alleen.

terug naar dc . alles weer alleen lossen en daarna weer laden alleen zonder hulp en zo 3 ritten per dag.

dat daar nog chauffeurs voor te vinden zijn voor mij onbegrijpelijk.

:kill:

Dat alleen laden doen we in Beilen ook, maar bij lossen en retourgoed laden krijg je hulp van het winkelpersoneel.

En wij hebben gelukkig langere ritten. En als je heel vroeg begint met een vers-rit is de auto voorgeladen. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast chauffeurtjenuenen

ik zit gewoon te wachten tot jumbo de zelfde fout maak als indertijd laurus.

ik zie het nu gewoon al gebeuren.

en dan sdb ondernemers die niet naar jumbo wilden maar naar c1000 zijn gegaan wat gaat er daar mee gebeuren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het mooie is: sommige SdB's zijn zelfs C1000 geworden. :D

Yep en d'r zijn d'r ook nog wat verkocht aan Poiesz, Spar en Coop.

In het begin dat ik reed, kwamen we ook bij Laurus winkels met brood. Voor de grap n's kijken wat daar van geworden is.

Edit:

Apeldoorn Zuid = nog SdB

Ermelo = Supercoop

Harderwijk = Aldi

Epe = Albert Heijn

Heerde + Kampen + Zwolle + Emmeloord = Jumbo

IJsselmuiden = Lidl

Dronten = afgebroken

Behoorlijk verspreid dus. Ben benieuwd of dat ook met C1000 gaat gebeuren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals zovelen die ze zelf moeten betalen......... Je houd altijd van die diehard die door blijven gaan en het geluk hebben dat ze nooit geflitst worden.

zaterdag een bekeuring binnen gekregen.

op de n65 reed sochtens 5.10 reed ik 87km -correcktie =84km =19 euro +6 adm kosten belachelijk toch maarja wel betalen.

:pdaarom rijd ik met vrachtwagen ook nooit harder dan 83 scheelt toch op jaarbasis enkele knaken.

:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat alleen laden doen we in Beilen ook, maar bij lossen en retourgoed laden krijg je hulp van het winkelpersoneel.

En wij hebben gelukkig langere ritten. En als je heel vroeg begint met een vers-rit is de auto voorgeladen. :ok:

je haalt 2 dingen door elkaar beilen is de jumbo toch maar ik heb het over c1000 en dat is gieten dacht ik.

maar hier in breda is het gewoon een k....tzooi qua werk nie normaal.biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Yep en d'r zijn d'r ook nog wat verkocht aan Poiesz, Spar en Coop.

In het begin dat ik reed, kwamen we ook bij Laurus winkels met brood. Voor de grap n's kijken wat daar van geworden is.

Edit:

Apeldoorn Zuid = nog SdB

Ermelo = Supercoop

Harderwijk = Aldi

Epe = Albert Heijn

Heerde + Kampen + Zwolle + Emmeloord = Jumbo

IJsselmuiden = Lidl

Dronten = afgebroken

Behoorlijk verspreid dus. Ben benieuwd of dat ook met C1000 gaat gebeuren....

volgens mij is apeldoorn zuid toch c 1000 geworden nu .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Yep en d'r zijn d'r ook nog wat verkocht aan Poiesz, Spar en Coop.

In het begin dat ik reed, kwamen we ook bij Laurus winkels met brood. Voor de grap n's kijken wat daar van geworden is.

Edit:

Apeldoorn Zuid = nog SdB

Ermelo = Supercoop

Harderwijk = Aldi

Epe = Albert Heijn

Heerde + Kampen + Zwolle + Emmeloord = Jumbo

IJsselmuiden = Lidl

Dronten = afgebroken

Behoorlijk verspreid dus. Ben benieuwd of dat ook met C1000 gaat gebeuren....

De SdB in Harderwijk is gewoon Jumbo geworden. In Dronten zit ook een Jumbo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
je haalt 2 dingen door elkaar beilen is de jumbo toch maar ik heb het over c1000 en dat is gieten dacht ik.

maar hier in breda is het gewoon een k....tzooi qua werk nie normaal.biertje

Bij de C1000 schijnt het idd bar en boos te zijn. C1000-chauffeurs die een dagje voor Jumbo rijden zijn verbaasd dat ze behandeld worden als mensen en gewoon normaal hun werk kunnen doen en hulp krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zaterdag een bekeuring binnen gekregen.

op de n65 reed sochtens 5.10 reed ik 87km -correcktie =84km =19 euro +6 adm kosten belachelijk toch maarja wel betalen.

:pdaarom rijd ik met vrachtwagen ook nooit harder dan 83 scheelt toch op jaarbasis enkele knaken.

:banaan:

beetje off topic maar ik kreeg er 1 voor 97kmh bij bergen limburg provinciale weg... 93 na correctie. Nou kan ik niet harder dan 89kmh (maar rij ik dat nooit maar goed dat zegt iedereen he)

Foto opgevraagd binnen 2 weken bericht film is verkeerd uitgelezen it wsn't me.

frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De SdB in Harderwijk is gewoon Jumbo geworden. In Dronten zit ook een Jumbo.

Ik bedoelde Harderwijk-Frankrijk. Daar zit nu een Aldi in.

Over Dronten heb je gelijk, daar zijn in de nieuwbouw van het centrum een Aldi+SdB+C1000 gekomen, zit nu Aldi+Jumbo+Deen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Denk dat het verschil er vooral inzit dat het bij c1000 vooral franchisers zijn in de filialen,c1000 heeft bijna geen enkel filiaal aan dr eigen.

Werk er zelf op dit moment ook en ze hebben al diverse malen gevraagd of ik geen zin heb om ritten te rijden af en toe,,,maar heb daarvoor bedankt haha,als het nou net was als bij ah dat ze de containers van de klep afhalen en het leeggoed erop rijden had ik er nog wel over nagedacht,,maar is toch gewoon mongolenwerk man,,snap ook echt niet dat mensen zijn die daar al 20 jaar werken en het nog steeds naar dr zin hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk dat het verschil er vooral inzit dat het bij c1000 vooral franchisers zijn in de filialen,c1000 heeft bijna geen enkel filiaal aan dr eigen.

Werk er zelf op dit moment ook en ze hebben al diverse malen gevraagd of ik geen zin heb om ritten te rijden af en toe,,,maar heb daarvoor bedankt haha,als het nou net was als bij ah dat ze de containers van de klep afhalen en het leeggoed erop rijden had ik er nog wel over nagedacht,,maar is toch gewoon mongolenwerk man,,snap ook echt niet dat mensen zijn die daar al 20 jaar werken en het nog steeds naar dr zin hebben

En wat voor werk doe jij dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kan ook produckten goedkoper maken, verkoop je meer heb je ook meer winst:ja::ja:

Of zet oostblokkers aan het werk.....met 2man erop en dan gewoon alle winkels af crossen:banaan::banaan::banaan:denk dat ik wel ff ga kijken bij sommige winkels:ja::ja:ff me auto in de weg zetten en dan kijken hoe ze het oplossen:angel::angel:

Maar wel respect voor diegene die dit werk doen:ok::ok:ik heb zelf de rust er niet voor dat gekloot in die steden:zegtniets:

Is helemaal geen probleem, sta wel eens een kwartier of een half uur te wachten op zoeen &%@ als jij.

Maar ik blijf lachen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bij de C1000 schijnt het idd bar en boos te zijn. C1000-chauffeurs die een dagje voor Jumbo rijden zijn verbaasd dat ze behandeld worden als mensen en gewoon normaal hun werk kunnen doen en hulp krijgen.

Het rijden voor Jumbo is zo slecht nog niet,

Nadeel is Dkw laden op 3 docks omdat het gehele asortiment vedeeld is over 3 DC,s

Dit geld ook voor vers> Zuidkade en 409 amert

Bij het lossen word je over het algemeen goed geholpen (Cont,s van de laadklep af en dan zijn ze voor de winkelmedewerkers.

Bij sommige zetten ze zelfs de embalage op de klep en kan je boven blijven.

En ik kan het weten

O ja en bij veel Jumbo winkels is de eerste vraag> Chauffeur Koffie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En wat voor werk doe jij dan?

Ik werk daar in de nacht als nachtchauffeur,zetten de autos die voorgeladen moeten worden eerst tegen de vers of kw kant en als ze klaar zijn dan gaan ze naar de andere kant toe gemiddeld zon 65 wagens die per nacht voorgeladen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het rijden voor Jumbo is zo slecht nog niet,

Nadeel is Dkw laden op 3 docks omdat het gehele asortiment vedeeld is over 3 DC,s

Dit geld ook voor vers> Zuidkade en 409 amert

Bij het lossen word je over het algemeen goed geholpen (Cont,s van de laadklep af en dan zijn ze voor de winkelmedewerkers.

Bij sommige zetten ze zelfs de embalage op de klep en kan je boven blijven.

En ik kan het weten

O ja en bij veel Jumbo winkels is de eerste vraag> Chauffeur Koffie?

Zeg al het verschil tussen jumbo en c1000 is vooral dat er bij c1000 bijna allemaal franchisers zijn dus die betalen ervoor dat de goederen gebracht worden en hebben dan geen zin om mee te helpen.

Aantal jaar geleden hebben ze het al een keer geprobeerd om medewerkers mee te laten helpen bij filialen,,,maar dat is niks geworden.

Franchisers betalen zelfs mee voor de reclame op de c1000 wagens,,,,bij sommige filialen willen ze geen eens charters voor de deur hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden