Spring naar bijdragen

Wissellaadbakken


Gast Trucklily

Recommended Posts

  • Forumlid

20070828212648bordergi8.jpg

20070829042941borderpz5.jpg

leuk om eens iemand anders te zien zweten.....zo gaan bij Tollpost de containers heel Noorwegen door....daar wisselen we vaak 's nachts en staan ze achter elkaar, en dat werkt prima....

Ik haal ze vaak bij het goederenstation hier in Ã…ndalsnes en lever ze daar vaak geladen weer in.

gebruiken ze in Nederland nou ook nog 25 FT containers/laadbakken ??? her nl wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eelco, niet zo zeuren he! Jij hebt nog het makkelijke systeem. Wij kunnen nog 8 twist locks vast/los draaien. :D Had dit filmpje al gezien op v8power forum.;)

wij? jij rijd geen eens je mag blij zijn als je een weekje mee mag!!!

en wat boeit het nou hoe die bak vast zit? belangrijkste is toch dat die vast zit... alle wagens die nieuw komen bij ons krijgen twist locks en misschien ben ik wel 1 van de eerste die dat gaat krijgen... maarja ik hoef nog geen nieuwe.. deze is 5 jaar en kan nog wel een tijdje mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wij? jij rijd geen eens je mag blij zijn als je een weekje mee mag!!!

en wat boeit het nou hoe die bak vast zit? belangrijkste is toch dat die vast zit... alle wagens die nieuw komen bij ons krijgen twist locks en misschien ben ik wel 1 van de eerste die dat gaat krijgen... maarja ik hoef nog geen nieuwe.. deze is 5 jaar en kan nog wel een tijdje mee

je hebt er wel geleiders onder dus je kunt in feite er niet verkeerd onder rijden.

zit je beetje scheef dan duwen die geleiders je bak wel een beetje om

bij ons zitten er geen geleiders onder en dan word het een ander verhaal.

en wel of geen twistlocks maakt toch wel degelijk een groot verschil denk ik.om die goed vast te draaien ben je wel even bezig.

maar daar gaat het hier niet om.

is een leuk filmpje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
je hebt er wel geleiders onder dus je kunt in feite er niet verkeerd onder rijden.

zit je beetje scheef dan duwen die geleiders je bak wel een beetje om

bij ons zitten er geen geleiders onder en dan word het een ander verhaal.

en wel of geen twistlocks maakt toch wel degelijk een groot verschil denk ik.om die goed vast te draaien ben je wel even bezig.

maar daar gaat het hier niet om.

is een leuk filmpje.

ja geleiders dat scheelt echt... maar sommige bakken tilt die scheef op en daar moet ik echt mee oppassen. maar je kunt er opzich nooit verkeerd onder rijden.. als je goed in het midden zit hou je een paar cm speling aan beide kanten... en tja twist locks moet je vast draaien en locks is het gewoon een hendel omzetten alleen heb je wel eens dat er 1 afbreekt...soms omdat er een lock blijft hangen met afzetten en dat dan niet gecontrolleerd word... en soms dan zet je je bak af en zie je dat er een lock vast zit en dan tik je hem los en dan is die al afgebroken... gebeurd wel eens als een bak er een lange tijd opstaat...

dit filmpje? ach ik had een jongen mee om te begeleiden en wou het wel is op film hebben dus heb hem de camera gegeven en filmen maar voor de LOL...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij? jij rijd geen eens je mag blij zijn als je een weekje mee mag!!!

en wat boeit het nou hoe die bak vast zit? belangrijkste is toch dat die vast zit... alle wagens die nieuw komen bij ons krijgen twist locks en misschien ben ik wel 1 van de eerste die dat gaat krijgen... maarja ik hoef nog geen nieuwe.. deze is 5 jaar en kan nog wel een tijdje mee

ik heb jaren in het wissslaadbakkenwerk gewerkt, en wij hadden geen geleide rails op het chassis zitten, nee 4 twislocks mikken in de twistlockgaten, en helemaal leuk was, twee containers opzetten, ja 8 twislockgaten om in de gaten te houden, dat is toch wel leuk en spannend werk, maar om nou de opmerking te maken, WAT BOEIT HET NOU,HOE DIE BAK VAST ZIT, mooi instelling, boeit je zeker ook niks, hoe je lading vast staat.....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met zo'n mooi nieuw spul wil het wel, maar nu met oude MUR bakkenLOL

Even ter info, dit zijn oude mur bakken, maar dan met nw zeilen, zo nu jij weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
wij? jij rijd geen eens je mag blij zijn als je een weekje mee mag!!!

en wat boeit het nou hoe die bak vast zit? belangrijkste is toch dat die vast zit... alle wagens die nieuw komen bij ons krijgen twist locks en misschien ben ik wel 1 van de eerste die dat gaat krijgen... maarja ik hoef nog geen nieuwe.. deze is 5 jaar en kan nog wel een tijdje mee

Hij begint het al aardig te leren eelcotjuh, is begonnen met eerst de bakwagen maar rijdt nu al dubbel onder de bakken.

En soms beter als iemand die zijn CE rijbewijs heeft en al een tijdje in de wisselbakken zit.:p

Dus oordeel niet te snel.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij begint het al aardig te leren eelcotjuh, is begonnen met eerst de bakwagen maar rijdt nu al dubbel onder de bakken.

En soms beter als iemand die zijn CE rijbewijs heeft en al een tijdje in de wisselbakken zit.:p

Dus oordeel niet te snel.:mad:

Ik heb vroeger ook een spoedcursus gehad, en kon na een bepaalde tijd , weddenschappen aangaan, met zogenaamd ervaren chauffeurs, die al jaren achter het stuur ZATEN, ik won altijd van ze, en ik was stageloper bij de firma m.u.r, en was 17jaar, dus leeftijd zegt helemaal niks, je leert elke dag....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik heb jaren in het wissslaadbakkenwerk gewerkt, en wij hadden geen geleide rails op het chassis zitten, nee 4 twislocks mikken in de twistlockgaten, en helemaal leuk was, twee containers opzetten, ja 8 twislockgaten om in de gaten te houden, dat is toch wel leuk en spannend werk, maar om nou de opmerking te maken, WAT BOEIT HET NOU,HOE DIE BAK VAST ZIT, mooi instelling, boeit je zeker ook niks, hoe je lading vast staat.....:D

ja wat maakt het nou uit met wat voor systeem die bak vast staat?

en hoe lading vast staat? ik rij confectie dus alles hangt op stangen die geborgd worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vroeger ook een spoedcursus gehad, en kon na een bepaalde tijd , weddenschappen aangaan, met zogenaamd ervaren chauffeurs, die al jaren achter het stuur ZATEN, ik won altijd van ze, en ik was stageloper bij de firma m.u.r, en was 17jaar, dus leeftijd zegt helemaal niks, je leert elke dag....;)

Of het systeem wat ik op mijn ouwe scania had met die heftafels op hydrauliek .

Was ook kaasje , de meeste waren aan het kloten met lucht .

aan een kant te zwaar geladen dan hadden ze een probleem .....

ikke niet

Mvg -= Marcel =-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden