[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Trucks trucks trucks.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Misschien is het daar wel vuil...........

Als je hier in sommige oude binnen steden komt kan het wel eens een zooitje zijn, en ik heb ook truck stops gezien die meer op een vuilstort leken dan iets anders.

Maar meestal is het inderdaad zeer schoon langs de wegen en op parkeer plaatsen en truckstops.

Dacht dat het in NL ook vrij schoon was, maar Italie was altijd een zooitje op de parkeer plaatsen. En binnen in die koffie shops was het altijd super schoon. raar...

1 van mijn broers woont in bels en hij vertelde mij een paar jaar terug dat je maar een bepaalde hoeveelheid afval per week mag hebben, zodoende gooit iedereen de rest maar op een parkeer plaats.

1 van de vele uitwassen wanneer de overheid rare regels maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb veeeeelll minder cabovers gezien dan in 2000 (mijn eerste bezoek aan de USA) toen had je vooral cabovers van JB Hunt. En eigenlijk heb ik in 2006 en nu 2008 ook geeneens zoveel wagens gezien van JB? En zeker niet veel cabovers meer.

Wat betreft de truckstops die ik gezien heb, die waren inderdaad ZEER schoon. Ook de wc-ruimten en zo .. helemaal spik&span!

Op de alleronderste foto ... een chiropractor (fysio/massage), maar ook een kapper en diverse winkeltjes en zelfs een schoenmaker.

foto's zijn genomen in Portland, Oregon.

post-152-1394779977,0681_thumb.jpg

post-152-1394779977,421_thumb.jpg

post-152-1394779977,8354_thumb.jpg

post-152-1394779978,1854_thumb.jpg

post-152-1394779978,5602_thumb.jpg

post-152-1394779978,9108_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo word zwaar vervoer gedaan. Ze hebben hier een brug formule, de assen moeten een bepaalde afstand van elkaar afstaan.

Veel kunst en vliegwerk om de maximale asbelasting niet te overschrijden :D

Ik heb ze zo nog niet gezien in D. Daar neemt men gewoon meerdere aslijnen of andere meerassige transportmodules voor zulks transport

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Deze truck afgelopen week gespot, het schijnt een Yugoslavisch merk te zijn uit de jaren 50.

Deze dingen rijden nog bij bosjes rond in Montenegro. Euro 6X0 waarschijnlijk! :D

225px-FAP_logo.svg.png

post-1734-1394780032,2999_thumb.jpg

1953-1969 FAP (Fabrika Automobila Priboj).

Inderdaad uit Yugoslavië. Nu Servië/Montenegro.

In de plaats Priboj. Ze hebben momenteel meer dan 1000 werknemers.

Ze maken nog steeds trucks onder licentie van Mercedes Benz.

Het model dat jij plaatste en die op deze foto, is een in licentie gebouwde, Saurer onder eigen FAP merk.

Naast Mercedes modellen maken ze o.a. ook bussen. Ehhh Euro 2 Herman.

glavna.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
De kans is aanwezig dat ze inderdaad ook geen huis hebben....

Wees nou niet zo realisties:D:D.

Deze truck is geleased aan een bedrijf in Texas, ben de naam even kwijt. Ze rijden met vliegtuig onderdelen, meestal de motoren die een revisie krijgen.

Ze zijn inderdaad lang weg, zeg maar 3 tot 6 maanden.

Bij veel bedrijven kun je makkenlijk 2 maanden van huis zijn, daarom is er ook zo een giganties verloop, vaak 130%.

Zelf ben ik ieder weekend en soms door de week thuis.

Maar het is in deze thread om de trucks te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden