[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Pester duwt meisje onder truck


Barry

Recommended Posts

  • Forumlid

Pester duwt meisje onder truck

WÃœRZBURG - Eenpestende klasgenoot heeft een 13-jarig meisje in Duitsland onder een rijdende vrachtwagen geduwd. Het meisje werd meegesleurd en was enkele minuten later dood.

Een 14-jarige klasgenoot heeft bekend dat hij het meisje Lisa voor de truck had geduwd. Dat meldde de politie van de stad Würzburg bij Frankfurt donderdag.

Het voorval gebeurde maandag al. De verdachte had zijn daad aanvankelijk ontkend. Het meisje werd al langer geslagen en gepest in de klas.

Bron: http://www.nu.nl/buitenland/2689005/pester-duwt-meisje-truck.html

Dit is echt ziek!!! :mad: Het zal je kind maar aangedaan worden. Dan zou ik echt ontoerekeningsvatbaar worden! 14 jaar of niet, die moest héél erg ver uit m'n buurt blijven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pester duwt meisje onder truck

WÃœRZBURG - Eenpestende klasgenoot heeft een 13-jarig meisje in Duitsland onder een rijdende vrachtwagen geduwd. Het meisje werd meegesleurd en was enkele minuten later dood.

Een 14-jarige klasgenoot heeft bekend dat hij het meisje Lisa voor de truck had geduwd. Dat meldde de politie van de stad Würzburg bij Frankfurt donderdag.

Het voorval gebeurde maandag al. De verdachte had zijn daad aanvankelijk ontkend. Het meisje werd al langer geslagen en gepest in de klas.

Bron: nu.nl | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Dit is echt ziek!!! :mad:

oke het is niet netjes maar hoort dit soort berichtgeving wel op chauffeursforum.

het staat ook in de telegraaf.

het voegt hier niets toe dus verwijderen svp.:grote smurf:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Las het op nu.nl en wilde hem plaatsen, maar hij stond er al.

Is toch te ziek voor worden dit, zou zo'n jongen echt een lesje leren als die bij mij op school zat.

Toevallig van de week nog, reden langs een drukke weg terug naar huis met een groepje. En één van die gasten voor ons geeft een inhalende jongen een duw de weg op, toevallig naderend busje (Sprinter met opbouw) maakte een noodstop en ging allemaal goed. Heb die gast ook maar even haarfijn op ze 'grapje'

aangesproken, en uitgelegd wat ik met hem zou doen als ik het nog een keer zag gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik mag leien dat die 14-jarige klasgenoot er zijn rest van zijn leven eronder wegkwijnd...

Inderdaad! Maar waarschijnlijk doet het hem verdomd weinig. Het is echt niet normaal meer tegenwoordig?! 14 jaar, en dan al zo ziek in je kop zijn?! M'n broertje werd op school zo getreiterd dat ie het liefste dood wou. Onbeschrijfelijk wat voor gevoel van woede en machteloosheid het geeft als zo'n mannetje van een jaar of 10 zoiets verteld! Kinderen kunnen héél erg zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn broertje is ook een tijdje getreiterd, ben is op die gastjes afgestapt, ze aanbidden hem nu:angel:

Dan heb je wel geluk gehad, als je niet oppast nemen ze hem nog véél harder te grazen.

Als ik al dit soort dingen lees dan weet ik zeker dat ik geen kinderen op deze door en door verrotte aardkloot neer wil zetten! Ik vindt dit zo erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Allemaal heftige woorden, maar denken jullie nou werkelijk dat die jongen ooit over de consequenties van zijn daad heeft nagedacht. Natuurlijk is het verschrikkelijk wat er is gebeurt maar of een kind van veertien dit van te voren had kunnen overzien???

Ik weet het niet.

Pesten is van alle tijden en houdt niet op na school. Op ieder bedrijf loopt wel een pispaaltje rond.............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is verschrikkelijk voor de familie maar ook de chauffeur blijft dit achtervolgen en dat door zo'n randdebiel die hersenloos is.:zegtniets::zegtniets::zegtniets:

Inderdaad, de chauffeur ook sterkte. Dit draagt hij de rest van z'n leven mee. Ik zou niet weten hoe ik met zoiets om zou moeten gaan om dat te verwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
oke het is niet netjes maar hoort dit soort berichtgeving wel op chauffeursforum.

het staat ook in de telegraaf.

het voegt hier niets toe dus verwijderen svp.:grote smurf:

Vraag mij af of U zelf kinderen heeft?? Nav ''het is niet netjes''???...................................

Er is een vrachtwagen en chauffeur bij betrokken dus...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jammer Bas, dat zie je nooit meer, de kans is zeer klein dat je dezelfde nog ooit treft.

Ik had een foto van die knakker genomen en een klacht bij de politie neer gelegd, dit zijn geen grapjes.

Helaas voor die jongen, zit hij bij mij op school. Ik weet wie het is, en heb de teamleider er ook over ingelicht. Die zouden met de ouders gaan praten.

Die chauffeur zou der inderdaad ook wel een eeuwig trauma aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vraag mij af of U zelf kinderen heeft?? Nav ''het is niet netjes''???...................................

Er is een vrachtwagen en chauffeur bij betrokken dus...........

Er staat OPA, dus vermoed het wel, of het is gewoon een oude chagarijnige l*l....:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden