[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Mag je niet als Nederlandse chauffeur in België werken?


andre1958

Recommended Posts

  • Forumlid

Als jij een arbeids overeenkomst met jouw Nederlandse baas kunt laten zien( werkgevers verklaring,loonstrook),een huurcontract tussen jouw baas in NL en zijn Belgische dochter onderneming en een Nederlandse transport vergunning bij je hebt ,is er niks aan t handje en ben je zo onschuldig als een lammetje.

Als je dit niet hebt kost t geld,in Frankrijk kostte dit een collega € 600,00

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wil dat nou net niet het geval zijn. De papieren van die auto liggen erin met de belgische vergunning en zelf had ik een verklaring van dienstbetrekking bij me. als ik na mn vakantie weer op die auto ga zal ik toch eens het nodige papierwerk op orde brengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wil dat nou net niet het geval zijn. De papieren van die auto liggen erin met de belgische vergunning en zelf had ik een verklaring van dienstbetrekking bij me. als ik na mn vakantie weer op die auto ga zal ik toch eens het nodige papierwerk op orde brengen.

Degene die de auto huurt is de vervoerder en dient de vergunning te hebben.

De verhuurder hoeft helemaal geen transport bedrijf te zijn,denk b.v. maar aan KAV ,combi trans(Daf) Volvo rental,er zijn zat verhuurbedrijven en je baas moet altijd de vergunning meegeven,ook als hij in t buitenland huurt.

Jij mag wel met een Belgische auto,met Belgische vergunning, rijden,maar dan moet je ook een Belgische verklaring van dienst betrekking hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Degene die de auto huurt is de vervoerder en dient de vergunning te hebben.

De verhuurder hoeft helemaal geen transport bedrijf te zijn,denk b.v. maar aan KAV ,combi trans(Daf) Volvo rental,er zijn zat verhuurbedrijven en je baas moet altijd de vergunning meegeven,ook als hij in t buitenland huurt.

Jij mag wel met een Belgische auto,met Belgische vergunning, rijden,maar dan moet je ook een Belgische verklaring van dienst betrekking hebben.

Is dat wel zo Peter ?

Zit in zo'n situatie:NL werkgeversverklaring, B voertuig met huur contract en B vergunnig.

Eigenlijk nooit iets over gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden