Spring naar bijdragen

Guus, Hemsedal.


Gast

Recommended Posts

"Onze" Guus kennen we denk wel van www.guusontour.nl

Nog niet zolang geleden had ik jullie verteld over Guus.

Dat ritje waar ik het toen over had, daarvan heeft die een filmpje gemaakt.

Dit is ongeveer bij Murphy in de "buurt"

Guus is ondertussen lid van het forum geworden, dus misschien reageert die zelf wel.

Maar jullie denken/zeggen wel eens dat wij/ik het "probleem" oostblokker niet kennen/hebben.

Kijk dan vooral in het begin van de filmpje maar wat er op de parking staat. En let ook eens op de manier waarop ze bezig zijn.

Elke 2 asser die je ziet in de film, ga er maar vanuit dat het bijna allemaal oostblokkers zijn.

Maar vooral, geniet van dit filmpje van 18 min.

Guus gaat de Hemsedal omhoog. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Dus toch .. ?!!! :p

Dat is toch zo'n terreinwagen? Om weg te komen als u zich vastrijdt met de vrachtwagen ....... :cool:

Dat is inderdaad een terreinwagen, maar de eigenaar had zich al vastgereden ergens in de buurt van Voss. Toen ik hem kreeg was het een driewieler....:eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, dat zag ik ook 2 keer voorbijkomen. Een 2 assige trekker is zo 1975 hè? :p

Willem zal ongetwijfeld wel met enig commentaar komen waarom/wel/hoe/enz. Misschien is heeft GuusT wel eens Kim Jong Il mogen aanraken en heeft hij sindsdien Goddelijke krachten. Als hij niet meer verder kan stapt hij uit en laat zijn truck omhoogzweven. Gewoon, omdat het kan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mijn herinnering stijgt het niet zoveel daar, valt wel mee daar.

Ik pak jou quote maar even Herman. Maar je hoort Guus zeggen 9%, en kijk maar hoe "hard" die omhoog gaat.

trek zelf je conclusie.

Hij zit bijna 9 min in de klim, en je kan zien dat er stukjes film ontbreken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Willem zal ongetwijfeld wel met enig commentaar komen waarom/wel/hoe/enz. Misschien is heeft GuusT wel eens Kim Jong Il mogen aanraken en heeft hij sindsdien Goddelijke krachten. Als hij niet meer verder kan stapt hij uit en laat zijn truck omhoogzweven. Gewoon, omdat het kan. ;)

Willem heeft uren zitten praten met Guus over sneeuwkettingen Duke! En misschien wel stiekem aangeraakt, wie zal het zeggen? :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik pak jou quote maar even Herman. Maar je hoort Guus zeggen 9%, en kijk maar hoe "hard" die omhoog gaat.

trek zelf je conclusie.

Hij zit bijna 9 min in de klim, en je kan zien dat er stukjes film ontbreken. ;)

Ik had het geluid niet aanstaan Willem, ze zitten tv te kijken hier. Ik schreef ook, in mijn herinnering!

Ik dacht dat het alternatief naar Oslo steiler was?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik had het geluid niet aanstaan Willem, ze zitten tv te kijken hier. Ik schreef ook, in mijn herinnering!

Ik dacht dat het alternatief naar Oslo steiler was?

Hahahaha ..., nog zo'n family-man ... :p

All you need is love.....;)

Dat is ook zo, maar ik heb Robert ten Brink daar niet voor nodig. Maar hij kaapt wel mijn echtgenoot....

Volgend jaar kruip ik bij madame ten Brink op de bank denk ik:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi filmpje!

alleen jammer dat Guus een levensgevaarlijke tobbert is.......

Als ik jouw tenminste mag geloven zijn die gasten met twee/assers allemaal malloten met klote materiaal. Maar maatje Guus is dat niet

Als je op mij doelt?

Ik heb van de week dat topic van die Est geopent.

In het Filmpje van Guus zie je er een halverwegen stil staan.

In het begin zie je ze beneden afgekoppelt kettingen leggen.

JA dat zijn de tobbers.

Kijk een 2 asser is niet het juiste materiaal. Maar als jij er mee op pad gestuurt word, moet je het er wel mee doen.

Ik ken Guus al een paar dagen.

IK begon er op dit forum ook over. Juist toen Guus nog aan die rit moest beginnen.

Guus kwam daar voor het eerst. En je ziet hem in de film zeggen, zo ik stop hier, en ga kettingen leggen. Waar heeft die die "wijsheid" vandaan denk je? ;)

In het ongelukkentopic staan er nu al een paar van Flantana. 2 assers. Ja ook tobbers.

Dit filmpje is gewoon een mooi voorbeeld. Guus gaat rechts af, en dan gaat het omhoog. Als je dat weet, geen probleem, maar als je daar voor het eerst komt weet je dat niet.

Guus is zo "verstandig" om mij tebellen, of om het anders tevragen.

Maar Guus reageert hier misschien nog wel. Of misschien spreek je Guus onderweg eens. En anders zit er een collega van Guus hier op het forum.

Kan je vragen wat "ik" voor Guus "betekent" ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden