[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dan nog prettige kerst gewenst!!


Johannus

Recommended Posts

Waar ze zitten weet ik niet, niet mijn afdeling eigenlijk. Rode Daf's hebben ze.

Klundert! Er zijn nog een paar wagens op NL kenteken.

Die rijden in de buurt.

Het gros heeft Poolse platen en rijdt voornamelijk NL-F!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Klundert! Er zijn nog een paar wagens op NL kenteken.

Die rijden in de buurt.

Het gros heeft Poolse platen en rijdt voornamelijk NL-F!

In Klundert zijn ze al een tijdje weg,ze zitten nu in Roosendaal.

Welcome - Leijten

Dit bedrijf was een der eerste"uitvlaggers"in Nederland(samen met Alblas)

Iedereen zag hun een beetje als kleiboeren maar opeens reed alles op Poolse platen,nog voor iemand in Nederland wist waar Polen überhaupt lag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal goed de hakken in het zand en alle werkgevers afzeiken. Ze moeten eigenlijk helemaal uitvlaggen, dit soort werkgevers heb je niets aan. Als we dat maar lang genoeg roepen blijft er echt niets meer over..:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Allemaal goed de hakken in het zand en alle werkgevers afzeiken. Ze moeten eigenlijk helemaal uitvlaggen, dit soort werkgevers heb je niets aan. Als we dat maar lang genoeg roepen blijft er echt niets meer over..:ok:

Ik zeik niemand af hoor shompie(is tegen de forum regels :D:D)

Ik geef slechts weer wat ik waarneem,Leijten, b.v.komt hier uit de buurt en ik heb met mensen gewerkt die daar ook gewerkt hebben(.chauffeurs en planners)

Dit bedrijf deed vroeger binnenlands vervoer en ineens kwam je ze ook in Frankrijk tegen,niks mis mee hoor,maar opeens reden ze rond met Poolse platen en waren de Nederlandse chauffeurs bedankt.

Gedwongen ontslagen zijn er niet gevallen hoor,maar zover ik het begrepen heb werden de NL chauffeurs niet gestimuleerd om te blijven.

In hoeverre dit maatschappelijk correct is( wettelijk zal t wel in orde zijn) heb ik wel een mening maar die zal je mij niet horen luchten hier,evenals dat ik geen bedrijf afzeik.:angel:

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Peter, het was ook geen persoonlijke aanval op jou. Er zijn een aantal forumleden die anti werkgever zijn, tenmiste, dat blijkt uit hun postings. Helaas vergeten ze dat we allemaal afhankelijk zijn van diezelfde werkgevers die nu massal wegtrekken en goedkoper personeel aantrekken. Misschien helpt het als we ze blijven afzeiken en nemen ze meer hollanders in dienst, zeker als zs af en toe hier eens een kijkje komen nemen toch ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 weken geleden stond er bij parijs ook eentje van de Wit GmbH naast me. Uit Goch en met witte Kle... platen. Maakte nog een geld gebaar met mijn vingers zeg maar en schudde nee met mijn hoofd naar hem,je had zijn gezicht moeten zien.

Dit bedoel ik. Ik vind jou gewoom een heel triest mannetje als jin dit doet tegsn iemand die gewoon zijn werk doet. Ga dat lekker bij de wit op kantoor doen of zo. Wat kan die chauffeur er aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon thuis blijven,Nu zit er een hollander met 3 kinderen en een schattig vrouwtje thuis op een houtje te bijten.

En dat allemaal de schuld van die chauffeue he. Ik heb al vrij snel in de gaten dat jin niet gehinderd qord door enige vulling in je bovenkamer. Wat is dit kortzichtig joh....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, dan hoop ik dat jij nooit een keer afhankelijk word van diezelfde persoon die jij probeert belachelijk te maken. Maar dat zal jijtoch wel niet begrijpen. Maar succes verder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal goed de hakken in het zand en alle werkgevers afzeiken. Ze moeten eigenlijk helemaal uitvlaggen, dit soort werkgevers heb je niets aan. Als we dat maar lang genoeg roepen blijft er echt niets meer over..:ok:

Nou ik kan ze missen als kiespijn hoor je hebt er niets aan zulke bedrijven .

@shompie je kan tegenwoordig ook je eigen uitvlaggen als je ze mist leuk huisje in polen ?:p

Woning in Polen. Vastgoed te koop - Huis in Polen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoort mij noet klagen over nederlandse werkvevers of het nederlandse cao. Jullie klagen jezelf een crisis in, als im toch werkgever was en zie wat er af en toe hier gechreven word liet ik de Nederlanders ook ff ljnk liggen. Er was er laatst een hier die had het er o er om die polen maar uit de auto te knuppelen, zelfs als je zoiets over dieren zegt word je al voor psychopaat uitgemaakt, maar als het over onze goedkope collega's gaat mag het ineens..... Het zal wel. Mosschien dat mijn ouders mij vroeger toch ietz anders hebben meegeveven als aan sommige hier...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Peter, het was ook geen persoonlijke aanval op jou. Er zijn een aantal forumleden die anti werkgever zijn, tenmiste, dat blijkt uit hun postings. Helaas vergeten ze dat we allemaal afhankelijk zijn van diezelfde werkgevers die nu massal wegtrekken en goedkoper personeel aantrekken. Misschien helpt het als we ze blijven afzeiken en nemen ze meer hollanders in dienst, zeker als zs af en toe hier eens een kijkje komen nemen toch ?

Bedoeld je mij? Dat kan niet, je kunt mijn berichten niet lezen toch? Ik maakte melding van een bedrijf met een BV, met daaronder op de deur Poland. Ik vindt dat raar, een BV kennen ze helemaal niet daar, wel een S.P.Z.O.O....

Mij lijkt het dan dat ze niets in Poland hebben, enkel auto's op kenteken.

Ik hoop niet dat dit bedrijven afzeiken is....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je hoort mij noet klagen over nederlandse werkvevers of het nederlandse cao. Jullie klagen jezelf een crisis in,

Als je zelfstandig zoals jij bent val je niet onder een cao. Dus dan heeft klagen ook weinig zin. Jij had het vorige week ook over de crisis, je had alleen maandag een paar uur gewerkt en dinsdag was er niets......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shompie, valt de waarheid vertellen over afzeiken?

Hier wordt iets verteld over hoe een bedrijf functioneerd.

Deze manier van werken is het uitgangspunt van deze firma.

De feiten liggen gewoon op tafel.

Daar is niets "afzeiken" aan.

Maar goed, jij leest het blijkbaar als zijnde afzeiken.

Het is maar net hoe je het WILT lezen!:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Herman en Routiers, ik val in dit topic niemand persoonlijk aan, anders gebruik ik daar wel namen voor dan is het duidelijk. Het is alleen wel een feit dat als je werkgever bent je niet geliefd bent hier op het forum. We hebben allemaal een duidelijke mening over die " zakkevullers" als er dan nog eentje het lef heeft om hier een mening te verkondigen is hij helemaal vogelvrij.

En Herman, ik ben niet zelfstandig, ik ben net als jou in loondienst. Ik zit wel vaker een dag thuis, ook wel eens 2 of zelfs een hele week, dat haal ik on de rest van het jaar wel weer in. Het is rustig ja, dat heeft in mijn geval niets met goedkope collega's te maken maar meer met de crisis, het is gewoon in de bouw iets vroeger rustiger geworden als voorgaande jaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook hier plaats ik weer een kanttekening.

Werkgevers worden hier niet per definitie door het slijk gehaald.

Er zijn ook zat berichten over werkgevers die wel het beste voor hebben met de chaufeurs.

Elders is een topic over Kennis Transport.

Gewoon een net bedrijf, waar eigenlijk niets op aan te merken valt.

Er zijn heus nog wel meer goede werkgevers hoor.

Hoyer, Oostvogels, Bernaards, Zijderlaan.

Ik noem er hier zomaar een paar, waarover jij hier geen kwaad woord zult lezen.

Maar het valt mij wel op dat als het over een minder sociale werkgever gaat, jij toch wel vlot in de bres springt.

Kan jij mij eens uitleggen waarom jij dat bijv bij LTK wilt doen.

Ook dit is een werkgever die jouw liever ziet gaan als komen.

Om zulke firma's nu een pluim in de r**t te steken, vind ik toch wel ver gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik reageerde in dit topic nogal heftig omdat M.A.N. Een vehaaltje vertelde over toen hij een poolse chauffeur van de wit tegen kwam. Dat vond en vind ik nog steed triest en niet getuigen van enig verstand van zaken bij dsze man. Ga dat lekker bij de wit op kantoor vertellen. Misschien kan hij daarna gelijk vragen of ze nog een Nederlandse chauffeur kunnen gebruiken.

Ik herrinder me het topig van Meijnders nog, daar werd door een aantal mensen de eigenaar een zakkenvuller genoemd. Dan vraag ik me af waar die mensen die wijsheid vandaan halen, dan heb je nog wat nederlandse chauffeurs in dienst, je probeerd alles om die in dienst te houden en als dank word je nog even door de modder gehaald en voor zakkenvuller uitgemaakt. Oom voor veel dga's is het een ramp als de bv failliet gaat, maar dat vergeten de meeste hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook weer zoiets....

Meijnders heeft zijn personeel op cypriotische cao gezet.

Is het raar dat zo'n firma dan de wind van voren krijgt?

Maar wederom kom jij nu voor zo'n opmerkelijk bedrijf op.

Vreemd niet?

Overigens vind ik die chauffeurs die daar zonder morren mee akkoord gaan, minstens zulke koekenbakkers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden