[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Verlenging chauffeurspas


KRABOO

Vraag

20 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

loopt dat een beetje,want die van mij loopt eind januari af..Heb hem gisteren aangevraagd,was het ff vergeten..En bij mn ex baas werd dat allemaal geregeld,ja en dan moet je het in ene zelf regelen...Was wel verwend wat dat aan gaat...En kost ook weer de enige euries...Zo jammer....Misselijk bedrijf dat kiwa moet ik zeggen..Hebben gelijk even de kosten opgewaardeerd geloof 40 % wat de prijs voorheen was...Kassa...:zegtniets::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
loopt dat een beetje,want die van mij loopt eind januari af..Heb hem gisteren aangevraagd,was het ff vergeten..En bij mn ex baas werd dat allemaal geregeld,ja en dan moet je het in ene zelf regelen...Was wel verwend wat dat aan gaat...En kost ook weer de enige euries...Zo jammer....Misselijk bedrijf dat kiwa moet ik zeggen..Hebben gelijk even de kosten opgewaardeerd geloof 40 % wat de prijs voorheen was...Kassa...:zegtniets::mad:

Geen klachten. Afgezien dat het alleen werkt met Internep Exploder.

Binnen een week had ik de papieren in huis en 2 weken daarna kon ik de nieuwe pas van postkantoor halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Geen klachten. Afgezien dat het alleen werkt met Internep Exploder.

Binnen een week had ik de papieren in huis en 2 weken daarna kon ik de nieuwe pas van postkantoor halen.

En wat voor prijskaartje hing daar aan?

Ben de beroerdste niet hoor en regel het dan ook liever even zelf,zit nu bij een uitzendbureau,en weet ook niet of die daar rekening mee houden?

Ik heb idd het ook via internet explorer aangevraagd anders ging het niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
En wat voor prijskaartje hing daar aan?

Ben de beroerdste niet hoor en regel het dan ook liever even zelf,zit nu bij een uitzendbureau,en weet ook niet of die daar rekening mee houden?

Iets van € 108 of zo.:eek::eek::eek:

Heb niet echt goed gekeken, zo aan de boekhouder op het werk gegeven. Wil er me helemaal niet aan ergeren, dus die acceptgiro gelijk ingeleverd.

Maar het gaat idd nergens meer over.

:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Iets van € 108 of zo.:eek::eek::eek:

Heb niet echt goed gekeken, zo aan de boekhouder op het werk gegeven. Wil er me helemaal niet aan ergeren, dus die acceptgiro gelijk ingeleverd.

Maar het gaat idd nergens meer over.

:hamer:

Ja die kiwa heeft even de prijzen aangepast naar hun zin...Word daar zo moe van en iedereen pikt het maar...Dat soort smerige comerciele bedrijven vult even de zakken over de rug van de chauffeur en het bedrijf,want ja betalen moet je toch..Anders geen pas...Word daar zo pislink van..Is daar echt niks aan te doen dan....:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Allemaal zijn ze uit op jou laatste stuiver....ongeacht hoe of wat.

Maar we krijgen er ook weer een heleboel voor terug.

Voor elke euro die we inleggen, wordt er gemiddeld weer zo'n 1,05 euro uitgegeven. Wat dat betreft is het bij de overheid net zo gesteld als bij (bijvoorbeeld) het pensioenfonds, je krijgt wel waar voor je geld. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het gaat gewoon nergens meer over.

Ik weet het, ik weet het.

Wellicht had ik ook een meer sarcastische smiley moeten kiezen. Want de moraal van mijn verhaal is uiterst triest, meer dan triest: Ondanks dat alles al zo "duur" is komt men nog overal tekort en laten we toch nog een "schuld" achter voor het nageslacht.

Om te huilen zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Leg mij het maar uit ?!

We worden ouder en de doktoren worden steeds knapper. Dus naarmate er meer ouderen zijn (vergrijzing) stijgen de zorgkosten explosief.

Kostenontwikkeling in de gezondheidszorg op basis van het Budgettair Kader Zorg (BKZ), de Zorgrekeningen (ZR)

post-11632-1394784952,7587_thumb.gif

BRON ( << klik < )

Zorgkosten vanaf 2000 in % van alles wat we met elkaar verdienen in een jaar BBP

post-11632-1394784952,6743_thumb.gif

Alle ingrepen waardoor het duurder wordt, voorkomen niet dat de "zorgvraag" blijft stijgen. Hoogstens is er af en toe even een "knik" in de stijgende lijn van de kosten/uitgaven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Nou krijg ik sinds (?) een jaar geen rekening meer mee van de tandarts, maar voorheen moest ik na de behandeling even tekenen en kreeg een duplicaat mee.

Iedere keer verbaasde ik me weer wat ik op die rekening zag staan. Had je niks bijzonders gehad en nog geen 5 minuten in die stoel gelegen, kreeg je toch een gepeperde rekening met van alles erop waar je geen hout van snapt

Volgens mij is dat tandartswereldje wel het meest schimmige van allemaal.

Ze kunnen er op zetten wat ze willen, niemand begrijpt iets van alles wat er op staat en gelooft het verders wel.

Ik moet al jaren zelf betalen, vervolgens rekening indienen bij ziekenfond (nu zorgverzekering)

En komende tijd...de vaste tarieven zijn losgelaten, ze kunnen vragen wat ze willen nu....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

In 3 seconden had je het zelf ook kunnen vinden Google ´verlenging bestuuderspas´

Kiwa Register - Verlengen

www.kiwaregister.nl › Kiwa Register › Producten

Verlengen. De bestuurderskaart, bedrijfskaart en de controlekaart zijn vijf jaar geldig. Om uw digitale tachograafkaart te verlengen, heeft u een op naam gesteld ...

Zo moeilijk was dat toch niet?

:zegtniets: ok .. tuurlijk is het antwoord inmiddels al 10 x gegeven... op zijn minst :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Nou krijg ik sinds (?) een jaar geen rekening meer mee van de tandarts, maar voorheen moest ik na de behandeling even tekenen en kreeg een duplicaat mee.

Iedere keer verbaasde ik me weer wat ik op die rekening zag staan. Had je niks bijzonders gehad en nog geen 5 minuten in die stoel gelegen, kreeg je toch een gepeperde rekening met van alles erop waar je geen hout van snapt

Volgens mij is dat tandartswereldje wel het meest schimmige van allemaal.

Ze kunnen er op zetten wat ze willen, niemand begrijpt iets van alles wat er op staat en gelooft het verders wel.

:ja: Ik weet er alles van,ben laatst ook geweest

Periodiek preventief onderzoek : €19,63

1 vlaks composiet €20,66

Etstechn. etsbare onderlaag €20,66

die 2 hierboven nogmaals

Tandsteen verwijderen €46,50

Totaal €148,77

Ik zeg kassa:mad:..........

MAW; Hoogste tijd voor verkiezingen:D:angel:

Oja, Ik blijf er op :hamer::hamer:....meeste mensen hebben hier zelf voor gestemd uit 'overtuiging' of omdat men het programma niet kent of doorleest( kleinigheidje hou je toch:rolleyes:)

Vanaf nu zo'n beetje komt de ware aard van dit kabinet naar boven en komt men tot de ontdekking hoe de vork werkelijk in de steel zit!

We zien het met'Mauro',de NS-plaszak,Oostblok-problematiek,Zorgkosten/faillissementen van zorginstellingen,'stopwatch-zorg',kinderopvang,milieu-beleid,EU/Euro-propaganda,

sociale werkplaatsen,'armoede bestaat niet in NL':(, versobering op alle vlakken,uitkleden v/h OV, en de uitwerking van liberalisering&marktwerking (KIWA is een prachtvoorbeeld qua prijzen):ja:

:D Ik wacht af op de reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
:ja: Ik weet er alles van,ben laatst ook geweest

:D Ik wacht af op de reacties

Lijkt me niet juist om hier op te reageren in dit topic.

Dit gaat over de chauffeurspas, en niet over de overige geldhark-activiteiten van de overheid en haar handlangers.

Als je daar over wilt discussiëren open je maar een apart topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb de aanvraag na aanmelden binnen gehad en na goed na lezen kwam ik erachter dat het een aanvraag was voor een nieuwe kaart en geen verlenging. Na een belletje met KIWA 070-4144888 is het nu geregeld. De Kiwa medewerker gaf toe dat er een fout zit in het systeem en dat je vaak de verkeerde papieren krijgt toegestuurd. Als je met KIWA belt regeld de medewerker binnen een min. dat je juiste papieren krijgt.

Het kenmerk nr. moet voor verlenging eindigen met een 1 en voor een nieuwe kaart op een 0.

Aldus het KIWA.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb de aanvraag na aanmelden binnen gehad en na goed na lezen kwam ik erachter dat het een aanvraag was voor een nieuwe kaart en geen verlenging. Na een belletje met KIWA 070-4144888 is het nu geregeld. De Kiwa medewerker gaf toe dat er een fout zit in het systeem en dat je vaak de verkeerde papieren krijgt toegestuurd. Als je met KIWA belt regeld de medewerker binnen een min. dat je juiste papieren krijgt.

Het kenmerk nr. moet voor verlenging eindigen met een 1 en voor een nieuwe kaart op een 0.

Aldus het KIWA.

mmmm..ik had ook maar eens gebeld vandaag,

tussen kerst en nieuw ook gedaan , maar er was niemand thuis,

12-12-2011 verlenging aangevraagt,

14-12-2011 een bevestigingsmail ontvangen,

2-1-2012 eens gebeld naar de kiwa,

en daar vertelde ze mij dat ze van niks wisten, en dat ze het vandaag ging regelen,

binnen 3 dagen moeten de papieren voor de aanvraag thuis gestuurt zijn.....

we wachten het af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden