[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Vakbekwaamheid C Deel 3 Administratie


niandra_la_des

Vraag

  • Forumlid

Geachte forummers,

sinds een paar jaar wil ik het rijbewijs C halen voor niet beroepsmatig. Toch wil ik de theorie erbij halen, mocht ik er wat in de toekomst mee doen.

De theorie heb ik aan de hand van boeken van Verjo geleerd. 11 januari moet ik beginnen met vakbekwaamheid C deel 3. Ik weet dat dit 3 cases met ieder 15 gesloten vragen zijn. Ik vroeg mij af of jullie weten wat ze hier ongeveer gaan vragen. Zijn dit vragen ongeveer gelijk aan vakbekwaamheid deel 2 administratie?

Groeten Arjan (uit Zeeland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ja veelal wel dezelfde soort vragen

Alleen krijg je er nu een verhaaltje bij per vraag, en soms moet je dan ook 2 vragen teruglezen (beetje doorlopend verhaaltje met vragen tussendoor zegma)

Zijn allemaal administratievragen die je dus al gehad hebt, en soms moet je dan stukje berekenen van rijtijden (willen wel eens een verhaaltje doen met waar je begint, waar je pauze houd en waar je weer naartoe rijd en hoe lang en hoelaat moet je dan beginnen aan je nieuwe dagelijkse rust ofzo)

T lijkt moeilijk, maar als je administratie ook goed voor elkaar had, dan moet dit ook gewoon een eitje zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja idd 3 x 15 vragen.

Maar ff een vraag waarom met case 3 beginnen?

Want het boekje van case 3 te kennen moet je ook het een en ander van case 2 weten.

Ging namelijk zelf 3 keer onderuit op case 3 omdat mijn werkgever deze niet wou doen,aangezien wij niet veel rijden...dus heb ik dat zelf gedaan.

Moet jij je bijzondere verichtingen ook nog doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hoi, dat is handig om te weten van het binnenland, binnen Eu en buiten de Eu. Buiten de EU gaat dan over de Cemt landen denk ik?

De examens heb ik zelf aangevraagd, maar in de verkeerde volgorde denk ik. Ik wil graag het C en CE rijbewijs halen, dus moet ik eerst de theorie halen. Vervolgens wil ik gaan lessen. Ik dacht laat ik dan maar alle theorie (dus vakbekwaamheid deel 3) halen, mocht ik in de toekomst meer als 12 uur per week rijden.. Ik heb boeken uit 2007, ik heb op de ivw site gekeken maar volgens mij zijn de regels nog hetzelfde wat rij en rusttijden betreft..

Woensdag heb ik de toetsen op 1 dag, dus op hoop van zegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hoi, dat is handig om te weten van het binnenland, binnen Eu en buiten de Eu. Buiten de EU gaat dan over de Cemt landen denk ik?

De examens heb ik zelf aangevraagd, maar in de verkeerde volgorde denk ik. Ik wil graag het C en CE rijbewijs halen, dus moet ik eerst de theorie halen. Vervolgens wil ik gaan lessen. Ik dacht laat ik dan maar alle theorie (dus vakbekwaamheid deel 3) halen, mocht ik in de toekomst meer als 12 uur per week rijden.. Ik heb boeken uit 2007, ik heb op de ivw site gekeken maar volgens mij zijn de regels nog hetzelfde wat rij en rusttijden betreft..

Woensdag heb ik de toetsen op 1 dag, dus op hoop van zegen!

Uhm uh...boeken uit 2007...is dat bruikbaar om de code95 te halen dan? Dacht dat er wel wat wijzingen op waren sinds die tijd? (mijn rijbewijs CE stamt uit 2007).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

nee dat is zeker niet slim om te doen. Toen ik het 1,5 jaar geleden heb gehaalt werd er gezegt dat we de boeken weg konden gooien omdat er elke paar maanden een nieuwe versie uitkwam. Ook pure geld klopperij. Elke maand 2 regels veranderen zodat iedereen nieuwe boeken moet aanschaffen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hoi allen! Nogmaals dank voor de tips, die waren zeker nuttig! Ik heb het gehaald vandaag! Alle 3 gelukkig. Bij de eerste toets, vakbekwaamheid deel 3 had ik wel de meeste moeite. Het was inderdaad zo dat case 1,2,3 over het binnenland, binnen EU en buiten EU ging. Ik kwam ook enkele termen tegen die niet in het boek stonden, dat kan dus komen doordat het uit 2007 kwam. Bijvoorbeeld wat kan een ondernemer aanbieden als extra dienst: crossdocking of zo, fabricage, en track and making..

Maandag medische keuring en dan eindelijk lessen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden