[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Autopass & DKV?


_alain_

Recommended Posts

Ik kon het niet zo snel vinden of dit ook voor buitenlandse vrachtwagens is.

Ik weet dat het kan, in de tijd dat ik bij Boers reed had ik een obu in mijn wagen zitten, was door Denise geregeld toen zij nog op die wagen reed.

Als ik haar morgen spreek zal ik er haar naar vragen, intussen hier al de site van autopass..

Visitors' Payment

Hilsen

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

De eerste tankstation voorbij de grens, ga daar eens naar binnen en vraag naar de toll brikke.....Bij de info die je krijgt zit zeker een formulier met webadsre diverse toll maatschappijen. Alle tol kan via 1 rekening lopen, enkel korting krijg je bij de thuis leverancier van die brikke. Dus bij de Oslo toll club vang je geen korting indien je bij Voss rijdt....

Je kunt vervolgens gewoon een mail in het engels naar dat bedrijf sturen en dan krijg je zeer zeker antwoord op je vraag.

Maar je kunt ook een rekening op eigen naam openen, dan stort je geld op rekenenig en krijg je de factuur op thuis adres. Dit kan ook met buitenlands gekentekende voertuigen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar je kunt ook een rekening op eigen naam openen, dan stort je geld op rekenenig en krijg je de factuur op thuis adres.

Neen dank U, ik heb liever dat mijn baas dat regelt :ja:

Ik heb dus ook nog geen bevestiging of ik weldegelijk een kastje mag gaan halen,

ik was enkel de mogelijkheden aan het bekijken (en het voor mij gemakkelijker te maken).

In Oostenrijk bijvoorbeeld ga je met je papieren vd wagen + dkv kaart naar een verdeelpunt,

en daar krijg je dan je obu en wordt alles via de dkv rekening geregeld.

De hoop was dat dit ook zo geregeld is/was in Noorwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maakt hij normaal geen problemen van, Oostenrijk, Frankrijk & Spanje loopt de tol ook al via DKV.

En als je geen kaartje voor de Mont Blanc of Frejus hebt kan/mag je dat ook via DKV doen.

Maar ik bel morgen wel voor de zekerheid, ik wil gewoon nu al weten wat de mogelijkheden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

bij svinesund kun je ook gewoon met je shell kaart betalen. ik hoor altijd zo'n piepje afgaan bij die dingen en dat licht springt ook altijd op groen dus ik kan daar gewoon doorrijden. Er zijn ook genoeg die s'nachts niet betalen en doorrijden. tot nu toe nog nooit gehoort dat ze er gezeik mee hebben gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Op 1050 auto's zal hij wel een regeling hebben lopen..

{lullig mode on}

Als die baas er 1050 heeft lopen zou je toch denken dat er iemand op het kantoor dit vraagstuk kan oplossen en het niet aan een chauffeur overlaat........{lullig mode off}....

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bij svinesund kun je ook gewoon met je shell kaart betalen. ik hoor altijd zo'n piepje afgaan bij die dingen en dat licht springt ook altijd op groen dus ik kan daar gewoon doorrijden. Er zijn ook genoeg die s'nachts niet betalen en doorrijden. tot nu toe nog nooit gehoort dat ze er gezeik mee hebben gehad.

Als het licht op groen springt, heb je een kastje.

Maar er is met NL geen overeenkomst. Zover ik weet nog steeds niet. Met een Nederlandskenteken kan je daarom onbetaald overal doorrijden. Boete volgt niet.

Ook met de flitspalen niet.

Nederlands kenteken dus. En Alain rij op Belgische kenteken. Weet niet hoe dat zit.

Op Duits kenteken volgen de boete's wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Of de boetes volgen of niet, ik wil niet het risico lopen om bij een volgende keer aan de kant te moeten staan en een hoop gezeik hebben.

Volgens de planning was er geen tol op de route die ik had, maar ik ben toch maar gestopt en heb betaald.

Ik dacht wel dat ik alle tol in 1 keer kon betalen en ben dus net onder Oslo gestopt bij een Esso, maar daar kon ik alleen de tol voor Oslo regelen, en zuidelijker ben ik geen KR service meer tegengekomen.

Dat heb ik dan maar doorgegeven aan de planning en mogen zij ook eens uit hun pijp komen.

Maandag eens met andere mensen babbelen en die zover krijgen dat ik een obu mag uithalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben vergeten het je tevertellen.

Maar bij een tanksation met Kr service had je een blanco formulier kunnen meenemen.

De plannig vult die in, met rekening nummer etc. En met een ingevult formulier stop je de volgende keer bij een tankstation en krijg je een tolkastje. Die werkt dan direct.

Dit formulier is via internet ook wel te downloaden denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden