[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zo maar een weekje (Avonturen van Arie67)

arie67

Recommended Posts

• 4 weeks later...
  • Forumlid

Zo weer even een update,met het vingertje gaat het lekker intussen..Moet hem wel goed inpakken voor het stoten en de kou.. Had hem afgelopen week al weer 2x opengestoten zonder dat ik er erg in had.. Ben nu een beetje aan het pendelen,eerst op maandag een ritje naar Roosendaal,dat houd in van montfoort naar amsterdam en daar bakken wisselen en van daaruit naar roosendaal daar wisselen en dan weer retour naar Montfoort..En dan op dinsdagmiddag naar amsterdam opzetten voor Laon frankrijk,daar s'avonds heenrijden en wisselen en dan nog een stukje terug,dan weer naar amsterdam wisselen en weer op naar Laon,daar wisselen uren maken en retour amsterdam,daar wisselen en weer op zo ver het gaat qua uren,en aansluitend nog een keer... Op zich geen verkeerd werk.. je kan er oud mee worden als je zou willen.. Ik doe het nog even tot eind december.. En dan weer lekker route rijden en de winkeltjes af.. Ook beter voor de uren.. Als eerst mn vinger maar korstvrij is.. zo dat ik hem normaal kan stoten zonder dat ie gelijk weer bloed.. Dat is namelijk erg vervelend als je met kleding in de weer bent.. Niet netjes als er bloed op zit.... Maar hij gaat lekker zoals die nou gaat.. Was vanmorgen erg mistig ri Laon.. Om 4.30 vertrokken vanaf hazeldonk,liep best tot Maubeuge.. Toen stond ik ik met een belg voorgesorteerd op een rotonde,ik stond links van hem om de rotonde te ontzien.. Hij dacht dat ik hem voorbij wou,dus met gierende bandjes toen het licht op groen ging en me half snijdend zodat ik er niet voorbij kon..!! Zielig hoor.. Dus net voorbij maubeuge achter hem gezeten,daar heb je een stukje nieuwe rondweg .. Daar ging hij op,en ik dus de oude weg op niks voor me.. Dus kwam net voor hem weer de oude weg op,vond meneer niet leuk..!! Dus bumperklevend en douwend tot even voor laon zat die hals achter me.. Maar laat me niet gek maken door zo een mafkees.. Dus was denk slecht voor zijn hart...!! Vooral om dat het mistig was,was ik erg alert.. dr rijden dan van die zombie's in de rondte... na gewisseld te hebben in Laon reed ik samen met Remco een colega van me retour,nog steeds erg mistig.. Als je dan ziet wat sommige colega's proberen..!! Echt niet normaal.. Inhalen waar het niet gaat,en gewoon doordouwen..!! En op die N2 is het 99% oostblokker wat er rijdt.. Weet de weg niet,dus constant remmen... Zien ze een plek langs de weg,hup blind erop.. !! Maar is gewoon levensgevaarlijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 months later...
  • Forumlid

Zo daar zijn we weer even.. Heb ondertussen een jaar contract,dus weer een jaartje werk..

Met het vingertje gaat het wel weer aardig,weersveranderingen daar buitengelaten.. De vorst periode was erg gevoelig,ff stoten en dan weer flink vloeken..Wat kan zo een ding gevoelig zijn zeg.!!

Ben nu al weer vanaf januari lekker aan de gang voor Vogele,dan weer week ritje Lommel-Etten-leur of Genk-Andenne,met af en toe laden in Hilversum bij Honkermuller of Bij Vogele in Utrecht

Maar nu de vakantie periode's aanbreken willen ze dat ik ook andere route's ga rijden,voor andere bedrijven waar ik nog weinig voor gereden heb..

Volgende week mag ik richting het noorden,hanger bij frans parkeren en dan 2 dagen daar in de buurt rond toeren.. tot aan Delfzijl.. De week erop mag ik nachtroute rijden van maandag tot Donderdag.. Niet echt mn favoriete werk,lekker elke dag op en neer,400 km in zn achteruit.. En dan hopelijk weer voor Vogele aan de slag.. Dat werk voor MS mode is leuk maar dan wel voor op de dag,nachtwerk is aan mij niet besteed.. Dat gekut met sleutels ,alarm codes enz.. Het ene filiaal wil het in de eerste kleedkamer hebben de ander weer in de laatste .. Word je s'morgens weer gebeld door de planning dat je het niet goed gedaan hebt.. Ja wat wil ja dan,rij die route gelukkig nooit.. Bij Vogele komen de dames je lossen,en bij MS moet je het in de winkel brengen,en daar merk je het verschil al .. Bij vogele zijn de dames altijd vriendelijk en beleefd,bij MS hebben de dames toch een bepaalde arrogantie over zich,en zien de chauffeur als sloofje.. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Mooi Arie, vinger begint te genezen, contractje, wat wil je nog meer?

Goede gezondheid natuurlijk, maar je hebt het naar je zin, dat maakt de dag zo veel plezieriger.

En ach, die wijven die je slecht behandelen... die zijn gewoon niet gelukkig thuis. Dat is hun keuze, laat ze maar langzaam weg rotten......:D

Zelfde geld voor manvolk natuurlijk. Als ze niet normaal tegen me doen, dan ...laat maar....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Kijk aan, dat zijn de betere berichten Arjan!

Ik kom vaak combi's van jullie tegen op de E19, kijk iedere keer of jij het bent maar ze zien er allemaal hetzelfde uit.

Waar ben jij aan te herkennen?

Pierre ik heb linksonder bij mn voorraam een wit bordje met Afdeling Transploft..:ja:

Jan bestaat dat bleckman nog dan..:confused:

Kwam van de week bij de raket volgens mij je oude spulletje tegen van Middelkoop,jij reed toch met een SSC 105 met voorloper en twee assige dieplader erachter..?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik zal het in de gaten houden, loop je vanzelf een keer tegen het lijf ergens in het Belgische...;)

En ik rijd meestal enkelt op de E19 ri Zundert om daar nog te lossen en aansluitend Breda.. En anders kom ik van Hulst af om mn Hanger op Hazeldonk op te pikken.. Die Combi's die je tegen komt gaan naar Laon,op dinsdag drie,woensdag 1 en donderdag weer 3,en dan op vrijdag nog 1...:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Heb helaas een beetje last van zielige collega's..Heb toen ik bij de firma begon aan gegeven dat ik de hele week van huis wil zijn,en dat ging ook prima.. Maar nu is even een rustige periode,lopen de vaste chauffeurs die normaal op Laon pendelen te zeiken dat ze te weinig uren maken.. Das ja is de oude garde,n krijgt de pijpzeiker mijn eigenlijk vaste ritje...En de beste man loopt mij even af te zeiken op FB dat ik de mooiste ritjes krijg en hij thuis zit... Zo triest...terwijl ik lekker met de nachtroute aan het kloten ben met een nieuwe collega.. Hij mag ruilen hoor..Word echt een drama week qua werk.. Is niet mijn ding....!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

het nare is dat hij op de zaak poeslief en aardig doet.. Maar ga hem nu de eerst volgende keer eens vragen wat hij heeft te melden tegen mij..?! Want hij schijnt toch echt mij een probleem te vinden..?! Meneer heeft 2 maanden mijn werk mogen doen toen ik met mn vinger liep,en zag toen dat,dat financieel wel erg fijn was.. En heeft toen lopen mauwen op de planning,dat hij dat ook wel wou doen.. En nu is het bij mij in ene lastig om de hele week van huis te zijn,en krijg ik de 2 daagse ritjes weer aangeboden.. en kan lekker op en neer rijden terwijl hij om de hoek van de zaak woont.. Ik zeg oude lullen moeten weg.. Is een heel bekend liedje..:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Je collega loopt je over de zeik te halen op Face Book?

Wel.. eens denken.

Maak een niewe account onder de naam Kees of zo, en vertel iedereen hoe slecht hij is in bed...:D:D

Je kunt ook minder drasties zijn en gewoon zijn nek breken natuurlijk.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Klopt, maar er is niks verandert, 15 jaar geleden was het bagger om er te lossen 2 jaar terug nog steeds.

Arjan doe ff de groeten in Sluis aan Chantal ;) Krijg je zeker koffie :D

Ben zo slecht in namen,maar geloof dat ik er ook voorlopig niet meer kom.. Heb een beetje strijd met de planning... Zit nu lekker te tobben met de nachtroute,geen Vogele maar MS en AT...Ongelofelijk baggerwerk... Ben daar zo klaar mee... En dat weten ze...!!:zegtniets::mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Je collega loopt je over de zeik te halen op Face Book?

Wel.. eens denken.

Maak een niewe account onder de naam Kees of zo, en vertel iedereen hoe slecht hij is in bed...:D:D

Je kunt ook minder drasties zijn en gewoon zijn nek breken natuurlijk.:ja:

Spreek hem gewoon face to face aan Ibo,beste man heeft een grote mond op FB maar kom ik hem op de zaak tegen doet hij poeslief en aardig.. Ja gaat bij mij niet werken dus.. zit mij dusdanig dwars dat ik hem er gewoon over aanval...!! Is een oudere chauffeur denkt dat hij heilig is,nou schop onder zn ballen en hij is weer op de aarde.. niet tegen mij maar wel met mn collega's over lullen..Is Laag.. Wees eerlijk toch..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Het is nergens veel anders... vriendjes worden met de planning, of er geregeld 'n uurtje onder de tafel zitten werkt wel bij meer bedrijven.

Dat je zo je ritjes moet regelen is al zielig, het nog glashard ontkennen er van is nóg veel zieliger!

Je moet even door de zure appel heen Arjan, als het helemaal niet anders is zou je eventueel op medische gronden onder die nachten uit kunnen?

Succes man ,

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Die nacht douwen ze je willens en wetens 2x in het jaar door je strot..Zijn routes die je normaal nooit rijdt,met alarm codes en dat soort gezeik.. Ben erg slecht in onthouden en zeker met dat soort dingen..En dan zeg je dat op de planning van ik heb die routes nog nooit compleet gereden,zegt de planner dan kijk je toch even op google maps waar de winkel zit dan weet je een beetje waar je zijn moet..Ja ik ga even lekker op mn vrije avond de route voor de volgende dag bekijken,geloof dat meneer de planner dat ook niet vrijwillig gaat doen... Had coordinaten meegekregen van tomtom maar die pakte mn garmin weer niet.. Dus vandaag tomtom van de zaak mee gehad en de rest van de week ook.. ben ik weer ingedekt.. Vanavond aardig lopen zoeken,bij diverse filialen,en dan heb je er nog een mannetje bij..!! Was voor mij alweer meer dan een half jaar geleden dat ik dit gereden had..En toen zat ik nog onder de morfine als bijrijder..Met mn vinger in de lucht..:D.. ach en we gaan het wel redden hoor.. Blijft gewoon baggerwerk.. En de desbetreffende persoon komt nog wel bij mij aan bod.. Meneer denkt dat die god is bij de firma omdat hij er al tig jaar werkt.. werkt volgens mij een stuk prettiger als je samenwerkt,maar dat heb ik bij deze firma nog niet kunnen ondervinden.. En dat is zo jammer.. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik ben wel zo iemand die van te voren op Maps gaat kijken.. Als ik dan een moeilijke klant heb teken ik ff op een blaadje de route met aanwijzingen. Codes zet ik allemaal op de ritlijst. Het kost me wel wat vrije tijd maar ook een hoop gezoek en gedoe 's nachts.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Wat bedoel je met een uurtje onder de tafel zitten !!!

Ik zit ook wel eens aan tafel als er iemand onder zit ! maar die is meestal van het vrouwelijke geslacht ! LOL

Ik wil toch niet een planner onder tafel (terzij die ook van het vrouwelijke geslacht is ) LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Wat bedoel je met een uurtje onder de tafel zitten !!!

Ik zit ook wel eens aan tafel als er iemand onder zit ! maar die is meestal van het vrouwelijke geslacht ! LOL

Ik wil toch niet een planner onder tafel (terzij die ook van het vrouwelijke geslacht is ) LOL

En toen werd u weer wakker....

Sent from my iPhone 4s

using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nou freddie .. Ga er geen eens energie meer in steken. Is zo een oude wijven bende en allemaal vriendjes met elkaar op fb.. Dus heb me verwijderd bij die groep op fb.Trek mn eigen plan wel... Heb nu weer lang weekend,na 4 dagen in de avond/nacht op pad te zijn geweest.. Van dit werk word ik niet vrolijk,sleutel hier alarmcode daar... Gelukkig waren we met zn tweeen van de week,want anders was ik gillend gek geworden.. De eerste 2 ritjes waren simpel,alleen MS winkels,maar ze sturen je er wel blind heen .. Met coordinaten voor navigatie die totaal niet kloppen,ik en mn collega kijken tenminste nog..Was er vorige week 1 die blind aan het rijden was de verkeerde kant op.. Ongeveer een uurtje..

Dus op navigatie en zelf mee kijkend of het wel of niet gaat. Gister in Amsterdam 3 uur aan het kloten geweest,om op spui en singel en ferdinand bolstraat en sarphathiestraat en nog jan evertsenstraat en osdorpplein te lossen.. Bolstraat was drama,is daar ene grote bouwput.. Vandaag op schiphol begonnen ergens een kelder in en dan door een doolhof naar de klant lopen met een kar en steekkar.Paste net niet..Toen naar Lisse daar hadden we er 2,we kwamen bij de eerste..Stond een meisje in de winkel denk net 16,en wist alleen te zeggen dat wee moesten wachten want dr meerdere was even naar de Macdrive.. Dus wij vast gelost en spul weer opgeladen wat mee moest.. En daarna nog 1 een straat verderop gelost..Boring...!!

Toen naar leidschendam om 2 te lossen. komen we bij de tweede ,even 80 kratten losse en bijna zoveel weer retour..Word je niet vrolijk van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites