[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

A7 bakwagen met frituurvet


Gast Marcel

Recommended Posts

  • Forumlid
alsof ze me willen vierendelen...paard aan de rechterarm, paard aan de linkerarm en beiden een andere kant op laten lopen.. :D

hoofdpijn is gelukkig weg...de spierpijn gaat denk ik de komende dagen wel weg.. maar voel me verder eigenlijk wel goed..

--== Freddy ==--

Ik kan me voorstellen dat je je zo voelt, en dat kon nog wel eens een paar dagen duren?! Maar wel goed om te horen dat je je al wel weer wat beter voelt. :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Nu waarschuwden de waterschappen rond oud en nieuw om de olie die gebruikt is met oliebollen bakken niet door de gootsteen te spoelen

Echter wat doet Freddy .....die donderd gewoon de hele vrachtauto incl. een partij afgewerkt vet de sloot in .

Maar het ga je goed Freddy en ik heb wel eens bij een ongeval een partij haar in het voorruit zien zitten ....die mensen lezen dit niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Pfff wat een verhaal, Freddy.

Gelukkig is het allemaal redelijk goed afgelopen.

Belangrijkste is dat je er zelf niks aan overhoud. Die vetkar, of een andere komt er wel weer.

Sterkte met je spieren, maar die pijn zal langzaam aan wel minder worden, ga ik van uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nu waarschuwden de waterschappen rond oud en nieuw om de olie die gebruikt is met oliebollen bakken niet door de gootsteen te spoelen

Echter wat doet Freddy .....die donderd gewoon de hele vrachtauto incl. een partij afgewerkt vet de sloot in .

Maar het ga je goed Freddy en ik heb wel eens bij een ongeval een partij haar in het voorruit zien zitten ....die mensen lezen dit niet meer

LOL

LOLLOL van je colega moet je het hebben en ik wilde nogwel vragen of je les gehad had bij rijschool kant nog sloot LOL.

maar freddy laat ze maar lullen binnenkort zit je weer op de car en lachen we er weer om . sterkte word snel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Best weggekomen Freddy!

En ik kan iedereen adviseren om vooral die foto's ter harte te nemen die genomen zijn door de vooruit. Kijk dan morgen eens op uw gemakkie om u heen in de cabine en bedenk eens wat er bij u allemaal in de rondte kan vliegen bij zo'n manoeuvre. Ongeacht op welke kant u in een slecht geval terecht komt. Ben je blij dat je jezelf op de één of andere manier kan opvangen, of de val kan "remmen", komt er nog even een hamer, koffertje, televisiescherm, magnetron of ander losliggend projectiel achter u aan ........ wat u kunt proberen nog weg te koppen.

Beterschap nog voor Freddy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
de berging.

op 1.00 zien we de dader links in beeld verschijnen.

zost um nait ain slaif geevn en hum dai sloot leeg loaten scheppn

LOLLOLLOLLOL

#!

Hehehe.. mijn collega loopt net een beetje door het beeld heen.. mij afschermen van de boze buitenwereld.. LOL

--== Freddy ==--

Best weggekomen Freddy!

En ik kan iedereen adviseren om vooral die foto's ter harte te nemen die genomen zijn door de vooruit. Kijk dan morgen eens op uw gemakkie om u heen in de cabine en bedenk eens wat er bij u allemaal in de rondte kan vliegen bij zo'n manoeuvre. Ongeacht op welke kant u in een slecht geval terecht komt. Ben je blij dat je jezelf op de één of andere manier kan opvangen, of de val kan "remmen", komt er nog even een hamer, koffertje, televisiescherm, magnetron of ander losliggend projectiel achter u aan ........ wat u kunt proberen nog weg te koppen.

Beterschap nog voor Freddy.

Hier heeft Karel echt een punt.. ik had achter mijn stoel een betonschaar liggen (ben er door diverse hulpverleners op gewezen).. ik dacht dat die achter mijn stoel wel veilig lag.. NIET dus.

Die lag ook gewoon beneden op de bijrijdersdeur.. met geluk is die eerst naar beneden gegaan.. die had mij ook achterna kunnen komen en dat gaat redelijk pijn doen ben ik bang voor.

op http://www.chauffeursforum.nl/images/IMG4.jpg kun je hem nog zien liggen.. voor de rest waren het handschoenen, papieren en mn agenda.. maar die betonschaar komt er niet meer in.. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zal het doorgeven op kantoor.. misschien dat ze er dan even nieuwe onder kunnen zetten.. :D...

Ow nee.. had ik al gedaan.. hij zou binnenkort 4 nieuwen achterom krijgen, dat zal wel niet meer doorgaan, wat ik begrepen heb komt die de apk niet meer door en de weg ook niet meer op.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En een van mijn collega's was al bang dat hij vrijdag niet zou kunnen frituren .... ;)

Blijkt het toch sowieso afgewerkt frituurvet te zijn geweest ....

Gelukkig dat je er niets (lichamelijks) aan over hebt gehouden zeg.

En dat alle losse 'rotzooi' naar de andere kant is geslingerd .. en jij dus in de gordel hing ... anders was je niet zo best terechtgekomen zo vrees ik.

Al zal de schrik er nog wel inzitten denk ik?

Zo zie je maar.. ook handsfree bellen is niet zonder gevaar..

Ik had collega aan de foon en wou het gesprek be-eindigen, hierbij gleed ik iets weg en nam in de loop het stuur mee naar rechts.. wat resulteerde in voorwiel in de berm.. die kreeg ik er nog uit, maar achterwiel niet meer.. Die trok de auto verder de berm in met een kanteling als gevolg.. Het leek wel een uur, maar na wat rekenwerk heeft het hooguit 10 seconden geduurd.

... zo snel kan het dus gebeuren.

En we doen zulke dingen allemaal zo vrees ik ... bel zelf ook handsfree maar ja het gesprek beëindigen daarvoor moet je toch je telefoon ff bedienen.

Opnemen doet hij na zoveel keer overgaan uit zichzelf.

Maar d'r zijn nog tal van andere dingen (die heel onschuldig lijken en waarbij het miljoenen keren GOED gaat) waarbij het mis kan gaan in het verkeer ... brood pakken, iets te drinken nemen .. ff op de kaart kijken / navi bedienen....

of zelfs maar van radio-zender veranderen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Best weggekomen Freddy!

En ik kan iedereen adviseren om vooral die foto's ter harte te nemen die genomen zijn door de vooruit. Kijk dan morgen eens op uw gemakkie om u heen in de cabine en bedenk eens wat er bij u allemaal in de rondte kan vliegen bij zo'n manoeuvre. Ongeacht op welke kant u in een slecht geval terecht komt. Ben je blij dat je jezelf op de één of andere manier kan opvangen, of de val kan "remmen", komt er nog even een hamer, koffertje, televisiescherm, magnetron of ander losliggend projectiel achter u aan ........ wat u kunt proberen nog weg te koppen.

Beterschap nog voor Freddy.

100% mee eens!

Door dergelijke voorvallen kom je weer eens achter de diverse gevaren.

Een bekende van mij klapte om met de bestuurderskant naar beneden.

Toen hij na de hele buiteling met zijn linker wang op het asfalt zijn ogen opendeed,

stond een 40 (!) kilo wegende gereedschapskist rechtop klem voor zijn neus.

Die had dus net zo makkelijk op zijn kersenpit kunnen landen. . . . .

Stond al jaren 'uit de weg' voor de bijrijdersstoel.

En dan denk je net als met die betonschaar: "daar kan niets mee fout gaan" Ja, ja.

Beterschap en succes Freddy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gelukkig dat je er niets (lichamelijks) aan over hebt gehouden zeg.

En dat alle losse 'rotzooi' naar de andere kant is geslingerd .. en jij dus in de gordel hing ... anders was je niet zo best terechtgekomen zo vrees ik.

Ehhh.,.. de gordel had ik niet om. ik heb die val van bijna anderhalf a 2 meter wel gemaakt.. en ik kan het niemand aanraden..

Ook die gordel gaat de volgende keer als ik buiten de dorpen of de steden kom vast..en wellicht ook binnen de steden. Nu had ik het geluk dat vallen helemaal niet erg is.

Het neerkomen schijnt minder te zijn.. en daar heb ik ook aardig geluk mee gehad.. voor hetzelfde geld had die betonschaar rechtop door de zijruit gestoken en als je dan daar op valt heb je toch echt een probleem... Nee, stommiteit was mij Maandag niet vreemd.

Freddy , wat doe je in hemelsnaam met een betonschaar in je auto ? maar beterschap en nooit meer doen :D

Veel vaten staan buiten aan een ketting en slot en de natuur doet soms rare dingen met sloten.. sleutels die er niet meer in willen. Roest.. ze willen niet meer draaien of breken af..

En ja.. dan kan ik de slotenmaker niet bellen... :D.. dat duurt me te lang.

Freddy kijkt wel verbaast :rolleyes:

Hehehe.. ik was ook verbaasd dat ik er zo makkelijk was afgekomen.. :D.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hehehe.. ik was ook verbaasd dat ik er zo makkelijk was afgekomen.. :D.

--== Freddy ==--

Had je niet gewoon tegen je baas kunnen zeggen dat je die daf nu al zat was?Lijkt mij nog makkelijker én minder risico :ja::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het al ietwat vreemd daar er om 9h vanmorgen lichtten brandden in huize Vermaeten. Dit is dus de oorzaak. Gelukkig dat je er op wat kneuzingen en spierpijn er goed vanaf bent gekomen. Beterschap gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het inmiddels Freddy, is alweer iets geleden. Hoofdpijn weg ? Spieren weer in functie ? Deuk in het ego weer strak ? Gefeliciteerd dat je nog commentaar/uitleg kunt geven !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden