[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Toch niet weer een forumlid??


Marotrans

Recommended Posts

  • Forumlid

Ben ik toch niet helemaal met je eens Trucksmurf. Ik vind dit best wel een mooie rotonde, en plek zat om met een normale oplegger zonder stuurassen de rotonde te nemen in welke richting dan ook zonder het schuine stuk mee te nemen.

Ik heb 16 jaar met een trailer gereden en altijd 3 assers zonder stuurassen. Vaak zat ook met zakgoed waarvan de pallets er 2 hoog in stonden en dan zonder planken en spanbanden(toen mocht dat nog)of met tot de nok geladen reefers en heb nooit last gehad van het schuine stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Alle begin is moeilijk zeg maar...

Maar wie het ook overkomt, niemand zit er op te wachten.

Laden jullie die vrachten standaard twee hoog dan? Zwaar zat lijkt mij!

Maarten

Normaal gesproken twee hoog maar niet alles, ligt inderdaad aan het gewicht, formaat van de pallet, en land van bestemming/transit.

Wat is zwaar zat..? Niet over de max. gewichten heen..

Aan de foto's te zien is deze vracht geladen bij een veevoederfabriek die ook in Heijen staat.

Heb daar ooit eens stage gelopen (in de tijd van Appel/Vegt) en werden inderdaad geen planken in de rongen gedaan, en zelden tot nooit spanbanden gebruikt op een binnenlandse rit.

Grt Rick

Deze vracht komt niet uit Heijen.

Ben ik niet helemaal met je eens. Als het veevoeder is zoals ook in het bericht staat bij de Gelderlander en ALLES heeft twee hoog gestaan is hij toch echt een "beetje" te zwaar geweest.

Je weet zeker ook wel hoe journalistiek werkt.. Van een mug een olifant maken dus.

Acht de kans heel klein dat alles dubbel stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Alle begin is moeilijk zeg maar...

Maar wie het ook overkomt, niemand zit er op te wachten.

Laden jullie die vrachten standaard twee hoog dan? Zwaar zat lijkt mij!

Maarten

Ja wij laden bijna alles 2 of soms wel 3 hoog,zijn wel zwaar maar niet te zwaar.

Probleem is bij meerdere adressen dat het voorin wat zwaar wordt.

We hebben een aantal opleggers waar de assen verder uit elkaar staan,dus ook verder naar voren,hier speelt dat probleem minder.Bovendien zijn dit 10 tons assen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sorry JW, ik weet het niet beter, ik zit zelfs niet in die business.

Ik weet wel dat de Rijnvallei aan de dijk zit en dat de aan en afvoer sinds kort merendeels over het Nudepark gaan. Dat is dan het industrieterrein. Gezien de hoeveelheid lading, ging ik er vanuit dat ie er vandaan kwam. Als deze wagen er nog heen moest, dan rijd ie wel om. Kan dan beter bij de Tinq rechtsafslaan en alsmaar rechtdoor rijden, scheelt dan ook weer twee rotondes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden