Spring naar bijdragen

De nieuwe wagens van D.G. Tomassen Transport

Gast Dennis
 Share

Recommended Posts

Nou is mijn vraag. Heeft er al één van de chauffeurs op z'n knietjes naast de cabine gezeten?

Nee, NOG niet! ;)

Maar als je het eenmaal bent gewend zal dat ook niet zo snel gebeuren.

Maar op de andere twee wagens rijden vaste chauffeurs waarvoor de Magnum ook een nieuw fenomeen is, dus dan schijnt het nog weleens voor te komen dat ze het trappetje proberen over te slaan?!

Je moet in ieder geval niet voor het eerst op zo'n wagen rijden en dan tijdens het overstaan iets te diep in het glaasje kijken. biertje

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 412
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Dennis mooie wagens... Ik geloof dat ik binnenkort maar eens een weekend naar Valthermond moet om wat foto's te maken. :D

Een WEEKEND? Zover is het niet hoor van Assen naar Valthermond?! :D

Maar je mag je weekend tas meenemen hoor. :p

Je bent van harte welkom!

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan moeten de auto's er nog zijn en fatsoenlijk weer. Het is niet zo gemakkelijk om ze goed op de foto te zetten.

In Valthermond schijnt altijd het zonnetje!!:D

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lelijktste vrachtwagen ooit uitgewerkt maar toch een zeeee van ruimte en dat is meer waard dan ook maar iets anders..

Ik ben het helemaal met je eens!! Echt waar!!:ja:

Maar sommige voertuigen zijn ZO LELIJK, dat ze daarom weer MOOI worden!

Denk eens aan de Hummer H1!

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ja dat wel... en die hoogte he.. wel eens voorbij zo'n ding gelopen bij de pomp en dan ziet zo'n Scaniaa'tje (highline) er echt uit als een Duplo auto :) Snap ook niet dat ze zon'r Renault niet wat meer up-to-date maken zoals ze met hun luxe auto's wel doen.. Wel jammer want met wat minder hoekige lijnen e.d veranderd er toch al een hoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Als je de lijnen minder hoekig maakt, is het hele concept van de Magnum weg.

Die chauffeurs mogen blij wezen dat ze het trappetje weten te vinden. Ik ben weleens uit een Magnum gedonderd, en ik heb nog steeds last van m'n knie als ik spring. Toch wel hoog zo'n wagen:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ten eerste gefeliciteerd met het nieuwe wagenpark(je). Mooie wagens zo helemaal in het zwart:ok: Vanwaar is de keuze op Renault gevallen? heeft dat met km. prijs te maken, aanschafprijs, contact met dealer, intervals?? En heb je hierbij ook een onderhoudscontract afgesloten? zo ja hoe is deze opgebouwd (met of zonder banden, incl. of excl. opties etc.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik vind dat Kevin een goede vraag stelt. Ik heb begrepen dat de magnums hele comfortabele autos zijn maar ben toch erg benieuwd waarom ze zo weinig rijden en waarom je er toch voor gekozen hebt. Niet negatief bedoelt hoor. Ik heb respect voor mensen die outside the box denken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik denk dat het te maken heeft met een stukje uitstraling, service en bovenal ''total cost of ownership'' dus niet alleen de aanschafprijs en het onderhoudscontract, maar de kosten vanaf nieuw, tot aan ze vervangen worden.

Groeten Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Je moet in ieder geval niet voor het eerst op zo'n wagen rijden en dan tijdens het overstaan iets te diep in het glaasje kijken. biertje

Dennis

Strak spul Dennis, veel veilige kilometers ermee gewenst! :ok:

Daarom rij ik in m'n huidige auto, met de kont nog op de stoel en de giechel op straat! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

nette auto's dat zeker, maar toch een vraag. zie trouwens dat hierboven alweer een aantal vragen gesteld worden, dus genoeg te antwoorden...

ik zie staan Renault Utrecht, waar ligt dat aan ? in de buurt zijn toch ook Renault dealers of zie ik dat verkeerd ? of is het onderhoud wel bij de garage in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
WEB, ken ik niet?

Nee, het zijn gewoon Schmitz trailers en volledig standaard, net als de trekkers trouwens.

Het is echt de kleur zwart en de zilver grijze reklame die het h'm doet.

Een vriend van mij heeft in Amsterdam een reklame bureau (www.allsign.nl) en die heeft zowel de reklame op de wagens als de trailers verzorgd.

Dennis

Ja Richard van allsign is een vakman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste gefeliciteerd met het nieuwe wagenpark(je). Mooie wagens zo helemaal in het zwart:ok: Vanwaar is de keuze op Renault gevallen? heeft dat met km. prijs te maken, aanschafprijs, contact met dealer, intervals?? En heb je hierbij ook een onderhoudscontract afgesloten? zo ja hoe is deze opgebouwd (met of zonder banden, incl. of excl. opties etc.)

Dat ik voor Renault gekozen heb, komt in eerste instantie door de geweldige inruilprijs en ten tweede omdat in al jaren contact had met de verkoper van Renault Utrecht (een goede kennis van mij) en ten derde omdat ik het altijd een geweldige wagen hebt gevonden met z'n inposante voorkomen.

Tevens bood de Renault mij een volledige garantie aan van 3 jaar of 450.000 km.

Dus 1 + 1 + 1 = 3 !!:D

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat Kevin een goede vraag stelt. Ik heb begrepen dat de magnums hele comfortabele autos zijn maar ben toch erg benieuwd waarom ze zo weinig rijden en waarom je er toch voor gekozen hebt. Niet negatief bedoelt hoor. Ik heb respect voor mensen die outside the box denken!

Hier in Nederland rijden de Magnums of misschien ook wel Renault in het algemeen heel weinig.

Maar ik heb eigenlijk twee redenen om het te negeren.

1* Wij rijden erg veel Frankrijk en Spanje, daar is Renault niet uit het straatbeeld weg te denken en dus op helke hoek van de straat een dealer.

2* Het is eigenlijk tot net onder de cabine volledig Volvo en Volvo heeft zich wel degelijk bewezen als het gaat om betrouwbaarheid. Tevens staat er natuurlijk een franse cabine op en geloof me, daar kan de Volvo cabine absoluut niet aan tippen!!

Tevens hou ik ervan om anders te zijn dan anderen! :D

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nette auto's dat zeker, maar toch een vraag. zie trouwens dat hierboven alweer een aantal vragen gesteld worden, dus genoeg te antwoorden...

ik zie staan Renault Utrecht, waar ligt dat aan ? in de buurt zijn toch ook Renault dealers of zie ik dat verkeerd ? of is het onderhoud wel bij de garage in de buurt.

Zie mijn antwoord op een andere vraag hierboven, dan hen ik jouw vraag eigenlijk ook wel beantwoord?

Dennis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden