Spring naar bijdragen

Alle 'Les Routiers' in Frankrijk op kaart

matthieu
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Als je Tomtom heb, neem em next weekend mee, en zet via de tomtom site alle poi's erop! heb ik ook, werk erg makkelijk.

Weet niet waar je begint, maar ik kan met 10 rijuur in st brieuce komen! Das heel simpel, afslg nemen st brieuce vliegveld. Rij je er zo tegen aan.

Avranches zit ook een hele goeie. Net voor de splitsing zit tie. .lOp een industrie terrein.

Precey.. Niet doen. ballentent!

Eindje voorbij plounevez-moedec heb je afslag D11 of D22!!! die afslag nemen en gelijk links de D712 oprijden. loop paralel langgs de N12. Zit gelijk een kroeg op de linkerkant.

Als ik moest kiezen van deze 3.... Koos k voor St Brieuce vliegveld. Buffet,goed eten,en nog betere rose. Zelf al meerdere keren ondervonden.

Dus als je er nu niet meer uitkomt.. :p Kan je beter maar thuisblijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
gezien je woonplaats Meddo neem ik aan dat je werkgever daar niet ver vandaan zit

dus veel verder dan caen guilberville zal je niet komen

maaja dat moet dat moet je zelf maar even uitvogelen Ruud

Inderdaad! Ik vertrek vanaf Aalten... Met 2uur15 ben ik t.h.v. Hazeldonk...

Ik wardeer de hulp en schrijf mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Voor diegene die zich zorgen maakte...

Heenweg bij "Le Central" gegeten/overnacht... Deze was perfect!

Terugweg was het drama! Ik had een Routiersboekje gekocht en na wat rekenwerk kon ik precies in Labroye (chez Nathalie) komen...

Nu weet ik wat "ferme" betekent en hoe het is om ongedoucht te slapen... G*+=&@#%$^verd/*%^$%&*mme!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Voor diegene die zich zorgen maakte...

Heenweg bij "Le Central" gegeten/overnacht... Deze was perfect!

Terugweg was het drama! Ik had een Routiersboekje gekocht en na wat rekenwerk kon ik precies in Labroye (chez Nathalie) komen...

Nu weet ik wat "ferme" betekent en hoe het is om ongedoucht te slapen... G*+=&@#%$^verd/*%^$%&*mme!

als ik het niet vertrouw of de routier ouvert ou ferme is bel ik even, Zo weer wat geleerd Ruud[ niet lullig bedoeld]:angel:

toch mooi dat je de moeite hebt genomen om te reageeren:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid
Ok super, volgens mij zit er net voor Beauvais ook een routier aan de RN31 deze staat echter niet op de routier kaart of is dat geen officiele routier

Er zit er I.d.d een op de N31 van Compiegne naar Beauvais ,in La Rue Saint Pierre, ongeveer 15 km voor je op de A16 komt.

http://maps.google.nl/maps?q=49.410694,2.302739&ll=49.410973,2.302752&spn=0.037695,0.104628&num=1&t=h&z=14

Afslag la rue saint Pierre eraf borden naar t dorp volgen en dan zit hij op de kruising met de D 931.

IK ken m verder niet dus kan er ook geen oordeel over geven,er zit wel een behoorlijke grote parking bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Er zit er I.d.d een op de N31 van Compiegne naar Beauvais ,in La Rue Saint Pierre, ongeveer 15 km voor je op de A16 komt.

http://maps.google.nl/maps?q=49.410694,2.302739&ll=49.410973,2.302752&spn=0.037695,0.104628&num=1&t=h&z=14

Afslag la rue saint Pierre eraf borden naar t dorp volgen en dan zit hij op de kruising met de D 931.

IK ken m verder niet dus kan er ook geen oordeel over geven,er zit wel een behoorlijke grote parking bij.

europeaan helemaal niks mis mee 2 keuze voorgerecht hoofdgerecht toetje 2 ricard,jes vooraf 15euri nieuw sanitaire voorzieningen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 months later...
  • Forumlid
Zoek voor morgenavond iets in de buurt Parijs richting Reims. Zal pas rond een uur of 19.00 leeg zijn in de buurt van Orly. Donderdagochtend laden in Epernay

Had zelf Le Mouflon d'Or in Trilport al gevonden. Iemand bekend met deze tent, of misschien andere of betere suggesties??

Het zal daar worden of het centre routier in Reau(dat ken je)

Is wel een stukkie om maar dat is trilport ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Zoek voor morgenavond iets in de buurt Parijs richting Reims. Zal pas rond een uur of 19.00 leeg zijn in de buurt van Orly. Donderdagochtend laden in Epernay

Had zelf Le Mouflon d'Or in Trilport al gevonden. Iemand bekend met deze tent, of misschien andere of betere suggesties??

Als je via de nationaal 4 rijdt,tot Sezanne is er in 51310 Courgivault deze ook nog:

Les Relais Routiers en ligne,

Le chaperon rouge.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

, Lieusaint zag ik al. Ik ken er verders niks van.

Maar ik denk dat het gezien de tijd inderdaad Reau gaat worden Peter....;)

)

Die in Lieusaint is op het industrieterrein en schijnt erg druk te zijn,kan wel eens een parkeer probleem zijn als je laat bent :eek::eek:,ik ken m ook verder niet.

Als je naar Reau gaat;doe die tropische stoot de groeten van me.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Het is weer eens helemaal anders gelopen dan de bedoeling was. Lange wachttijden losadres, terugvracht gewijzigd en met het verkeerde laadnummer 's avonds bij de klant gestaan tot 's nachts toe.

Dat werd dus brood i.p.v die tropische lekkernij:hamer:.....:D

Neem maar van mij aan dat je echt niks gemist hebt wat die lekkernij betreft Pierre.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Die in Lieusaint is op het industrieterrein en schijnt erg druk te zijn,kan wel eens een parkeer probleem zijn als je laat bent :eek::eek:,ik ken m ook verder niet.

Als je naar Reau gaat;doe die tropische stoot de groeten van me.:D:D

Parisud zit tie ja..

Rondom de kroeg niet veel parking. Anders ff verderop parkeren, en stukje lopen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites