[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

ervaring op doen met een vaste vrachtwagen , ofniet ?


Herman20

Vraag

  • Forumlid

Dag allemaal.

Ik heb een opleiding chauffeur C & CE gevolgd . (een 3 maanden geleden al geslaagd )

Het probleem is nu dat ik al heel die tijd geen werk vind als chauffeur..

Natuurlijk op het einde en begin van het jaar is het meestal wat rustiger, maar toch..

Weinig vacatures en overal ervaring gevraagd:stom:

Het liefst zou ik natuurlijk gaan rijden met de oplegger, maar echt moeilijk te vinden zonder ervaring.

Ik kan ook beginnen rijden met een vaste vrachtwagen , is ook beter dan geen werk natuurlijk.

Maar ik heb ergens wel schrik dat als ik na een jaar ofzo solliciteer voor met de oplegger te rijden ze me gaan vertellen dat ik er al te lang uit ben.

Dus moeilijke keuze ..

Wachten op een vacature met rijbewijs CE of toch gaan rijden met een vaste vrachtwagen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Neem aan dat je met een vaste vrachtwagen een BAKWAGEN bedoelt!

Op dit moment zou ik niet zo kieskeurig zijn en pakken wat je pakken kunt. Banen liggen niet voor het oprapen en na verloop van tijd komt de oplegger van zelf wel, zo is het tenminste bij mij wel gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ben het helemaal eens met Duco.

In deze tijden moet je blij zijn dat je werk kan krijgen, en ik spreek uit ervaring....

Misschien dat je binnen het bedrijf uiteindelijk wel kan overstappen op trekker-oplegger, en anders kan je natuurlijk altijd verder kijken tot er wel een bedrijf is die je wil aannemen zonder ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zaterdag heb ik een gesprek voor chauffeur CE camion remorque .

Leveren van verse linnen aan ziekenhuizen.

Iemand hier ervaring mee?

tip 1:

Regel het zo dat je koffie kunt scoren bij het magazijn waar je lost,in de shop bij de ingang is het onbetaalbaar en in de meeste gevallen niet te zuipen. :mad:

Tip2.

Dit zijn de gemakkelijkste adressen om te vinden,meestal staat het op de snelweg al aangegeven,gewoon de bordjes ziekenhuis(of hospitaal )volgen. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja, en tip 3, zorg dat je niet net gegeten hebt als je niet tegen die lucht kan (ik neem namelijk aan dat je het vuile ook weer mee retour moet nemen?) :D Zeker in de zomer wil dat nog wel eens "ruiken" maar in de winter ruik je het ook hoor. Na een tijdje wen je er vanzelf aan, maar in het begin sta je wel even te slikken.

Maar ik heb dat werk ook gedaan via het uitzendbureau toen ik net m'n rijbewijs had. Ik had m'n vaste route voor een aantal weken dus dat was een mooie leerschool voor mij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zaterdag heb ik een gesprek voor chauffeur CE camion remorque .

Leveren van verse linnen aan ziekenhuizen.

Iemand hier ervaring mee?

CE camion remopque lijkt mij een owerwetse aanhanger ( geen wipkar ) die je overgens niet zoveel meer ziet.

Aanpakken dan leer je tenminste wel (achteruit) rijden:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ja, en tip 3, zorg dat je niet net gegeten hebt als je niet tegen die lucht kan (ik neem namelijk aan dat je het vuile ook weer mee retour moet nemen?) :D Zeker in de zomer wil dat nog wel eens "ruiken" maar in de winter ruik je het ook hoor. Na een tijdje wen je er vanzelf aan, maar in het begin sta je wel even te slikken.

Maar ik heb dat werk ook gedaan via het uitzendbureau toen ik net m'n rijbewijs had. Ik had m'n vaste route voor een aantal weken dus dat was een mooie leerschool voor mij ;)

Inderdaad , het vuile ook terug meenemen.. :D

Hoeveel adressen had je zoal op een dag ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Herman20 in welke regio/plaats woon je ... ?

Je hebt rijbewijs BCE .... CODE95 ... nog extra's ... bijvoorbeeld ADR?

Weet denk ik wel iets in de buurt van Rotterdam, dacht dat de JGT op zoek was naar chauffeurs.

Hoe is je situatie nu? Heb je werk of ben je werkeloos ... ?

Ik woon in Belgie.

Ik heb ook ADR colli, tank en een bestuurderskaart . Dus eigenlijk alles wat ik nodig heb , buiten het belangrijkste: ervaring.

Momenteel ben ik dus werkloos..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden