[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat ik me af vraag?


waldpyk

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast jan putter
Idd. Reisen boven alles he.

Waarom ga je niet bij je broer op de bank zitten janken.

Willem is het lekker duits bier....................Niet drinken als je er niet tegen kan

lees je postings eens door je wordt per blik agresiever en DOMMER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is, en er zal nooit meer vracht vanaf Finland zijn, als dat er op is.

Jou bron(nen) kloppen niet wat dat betreft.

Een heel leger aan Finnen gaat leeg naar Europa om daar teladen.

Wees voor het weer niet bang.

Je ben wel eens in Zweden geweest? Finland is niet anders. Heuvelachtig, maar niks spannends.

"mijn" auto stopt nooit. Wij pendelen chauffeurs heen en weer.

Jij kan er zat mee. Er passen 3 autos in een trailer. Met een auto transporter heb je zeker niks terug hier.

Nee, nu toch niet. Was een week of 4 ook met Nederland-Frankrijk. Normaal is de prijs vanaf Frankrijk terug waardeloos, maar omdat er weinig opvrachten naar Frankrijk waren, waren daar ook een stuk minder auto's leeg, waardoor de terugvracht opeens een stuk beter was met prijs. Zal hier geen prijzen meer neerzetten, maar was 30-40% meer dan dat het "normale" tarief was. En vanaf Finland is de prijs helemaal niet zo slecht, met een tautliner dan. Met een koeler zal het wel slecht zijn, want daar is weinig voor. Weet alleen niet wat jij goed of slecht tarief vind natuurlijk. De opvracht naar Finland moet het hem doen, dat klopt, is met Engeland en Frankrijk ook. Maar er zijn er die vanaf Parijs voor 250 euro terug rijden naar NL, er zijn er die leeg terug rijden, en er zijn er die wachten een dag en rijden voor 450 euro terug naar NL. Ligt net aan de situatie.

Waar ik dus laatst "vast" voor had gereden, die deed dat ook zo. Moest je standaard wachten tot 16:00 uur. Ook als je om 09:00 uur leeg was. Die gokte erop, dat er dan goede vrachten komen waar "spoed" achter zat. Omdat iemand af had gezegd, of er een extra rit bij kwam, of wat dan ook. En dat werkte schijnbaar elke dag zo, ook op vrijdagmiddag. Ik wil best 7 uur wachten tot er iets komt, maar toch niet voor niks hè? Ben geen filantroop. Bijkomend wordt het dan ook met de digitacho lastig (ok, daar kijk jij niet zo naar, maar ik zal wel moeten), met de diensttijd. Heb dat wel gemerkt hè, als je je mond niet open doet, dan is het goed, maar als je eens vraagt om wat extra geld, waar je (naar mijn mening) recht op hebt, dan ben je volgens de opdrachtgever al snel een bloedzuiger. Hun krijgen ook niks, voor jou 10 anderen, anderen zeuren ook niet... Dat soort dingen krijg je dan te horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik zou de blikken van veel chauffeurs ook wel eens willen zien, als ze aan de "stamtafel" zitten, en er komt een Roemeen bij ze aan de tafel zitten,

die geen woord Nederlands kan. Denk dat ze hem allemaal voor de gek houden. Ik ben verder vrij neutraal erin. Niet voor of tegen. Tuurlijk weet ik

dat door de concurrentie uit oost-europa de vrachtprijs voor ons niet omhoog gaat. Maar als ik zelf in Roemenie was geboren, dan was ik nu ook

wel naar west-europa gekomen om hier een betere cent te verdienen. Alleen willen de meesten dat hier niet begrijpen. Maar we willen zelf wel

graag voor een Noor of een Zwitser rijden, omdat daar het loon beter is. Maar de Roemeen mag niet hier komen. Eigenlijk beetje scheef hè.

:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:ok:

Een Roemeen mag gerust hier in Nederland komen

Want hij kan een kort verblijf krijgen van 3 maanden

Maar voor werk krijgt hij niks.Want de werk vergunning krijgt die nog niet

Of er moet een reden zijn.

Maar in 2014 komt het vrij En mogen ze wel werken

Er werken hier en daar al Roemenen.Want de polen willen ook vaak niet meer

De reden daar van is Ze kunnen in Duitsland meer verdienen

De tijd van een appel en een ei is voorbij

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Administrators

Lappet sammen ødelagt lastebil med stropper og kjørte 25 mil - Hedmark og Oppland - NRK Nyheter

Als je het over een echte chauffeur hebt....

Rijdt zijn bakwagen echt aan gort onder een 3,6M viaduct in Skien, maar niet laten kennen, he. Spanbandjes doen wonderen en meneer reed weer vrolijk verder. Belt geen baas of garage, maar regeld het zelf. Ja, dat zijn de mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Dus we zijn er uit wat de echte chauffeur is. Hij woont in het hoge noorden, en nee hij heet geen willem aus holland :(

Uhhh....

Wagen kwam uit Litouwen......Chauffeur ook........

Overigens, deze man is nadat hij de meuk weer vast gebonden had...... 250 KM verderop staande gehouden!!!

Lading was niet goed genoeg vastgezet, de delen hingen aan alle kante uit de verwoestte bak....

De man kon ook nog geeneens een rijbewijs tonen en mocht ook nog eens blazen waarbij er werd geconstateerd dat m'neer te veel drank op had....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden