Spring naar bijdragen

inhalen


Recommended Posts

onderstaand filmpje heb ik hier al eens opgezet. Ik reed 85, cruise control erop, en er kwam een auto van Wemhoff in een inhaalverbod

die er toch voorbij wou. Toen hij er voorbij was, ging hij flink afremmen. Inmiddels 20.000+ kijkers op YouTube. De reacties daar zijn een

beetje 50/50. Toch best veel die zeiden dat ik een klootzak was, omdat ik niet van de cruise control afging. Kalakuski en Pierre vonden

dat hier ook.

Idiote LKW Fahrer von Wemhoff Spedition. - YouTube

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar... gisteren reed ik bij Antwerpen op de ring. Wat zag ik daar rijden, een ADR auto, langzaam op de rechterstrook. Dus gas erop,

en er voorbij. Maar dat viel tegen. Hij wist opeens ook het gas te vinden. Nu was ik in de veronderstelling dat ik hem toch voorbij kwam,

en dat is me na 5 minuten gelukt. In dit geval vind ik mezelf eigenlijk een lul, want ik had er beter achter kunnen blijven. Maar dat Wemhoff

filmpje zat me niet lekker. Toen deed ik niks fout, hield me aan de regels, en toch vonden 50% van de Duitsers en Pierre en Kalakuski mij

een klootzak. Maar hoeveel gaan er nu van het gas af? Kijk in dit filmpje. 3x loop ik in, en rij er toch dik 90, en 3x gaat die Duitser toch

harder. Uiteindelijk kwam ik hem wel voorbij, en heb het filmpje nog door laten lopen. Toen ik er langs zat was het enige wat ik deed die

Duitser aan kijken en een keer met m'n hoofd schudden. Geen toeter, geen middelvinger, niet ervoorbij en dan op de rem staan.

20120127 ADR LKW Hubert Klaesener lasst sich nicht überholen - YouTube

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Toen ik er langs zat was het enige wat ik deed die Duitser aan kijken en een keer met m'n hoofd schudden. Geen toeter, geen middelvinger, niet ervoorbij en dan op de rem staan.

In één woord: KLASSE !!!! :ok:

Dus uw medicijnen en die therapie beginnen goed aan te slaan? Geweldig, die zelfbeheersing. U mag in de pauze het schoolbord schoonmaken en na de middag mag u een sticker uitzoeken bij de juf.

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans, Klootzak. :D Dan vorige filmpje zit je nogal dwars he. :p

Maar over dit filmpje, je zegt het zelf al, je had er beter achter kunnen blijven, of er weer achter kunnen gaan.

Je zit ruim 4min op de linkerbaan, om met de cabine's naast elkaar tekomen.

Het snelheidsverschil is 1km/u denk ik. ff je CC een tandje terug en je heb veel minder stress. Buiten dat je voor andere weggebruikers ook ergenis veroorzaak om op de linker/middelste baan teblijven hangen.

Ik was ook never nooit niet voor je van het gas gegaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans, Klootzak. :D Dan vorige filmpje zit je nogal dwars he. :p

Maar over dit filmpje, je zegt het zelf al, je had er beter achter kunnen blijven, of er weer achter kunnen gaan.

Je zit ruim 4min op de linkerbaan, om met de cabine's naast elkaar tekomen.

Het snelheidsverschil is 1km/u denk ik. ff je CC een tandje terug en je heb veel minder stress. Buiten dat je voor andere weggebruikers ook ergenis veroorzaak om op de linker/middelste baan teblijven hangen.

Ik was ook never nooit niet voor je van het gas gegaan.

Ja ik ben jullie reactie niet vergeten. Normaal was ik er ook gewoon achter gaan rijden, geen probleem. Want rij normaal nooit harder dan 85.

Alleen had ik al heel snel het gevoel dat dit wel eens net zo'n situatie kon worden als toen met Wemhoff. En inderdaad.

En wat doet die vriendelijke Duitser van Hubert Kläsener nu? Toch ook niet van zijn gas af. Maar je zei toen dat ik dat wel moest doen, net

als zo'n 40 Duitsers op YouTube. Benieuwd dus met wat voor reactie ze nu komen. Wat ik al zeg: ik ben een lul dat ik er 4 minuten langs

blijf zitten. Maar bij dat Wemhoff was dat toch hetzelfde?

Alleen toen was het zo dat ik 85 reed (waar normaal iedereen voorbij komt) en er een inhaalverbod was op een 2 baansweg.

En nu was er geen inhaalverbod en ik reed 90-91 op een 3 baansweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met dat Wemhoff filmpje was jij er bij, en moeten wij het doen met de beelden die wij zien.

Die Wemhoff chauffeur die begon teremmen toen die voor je zat. Ik geloof nog steeds niet dat iemand dat zomaar doet zonder enige aanleiding.

Nu vind jij die Duitser een klootzak omdat die niet van het gas afgaat, en ik het Wemhoff filmpje wilde je zelf niet van het gas af.

Maar jij was er in beide gevallen zelf bij, en wij zien alleen de filmpjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel mooi dat de snelheid erbij staat. Bij dat filmpje van die ADR auto inderdaad 89, en bij die Wemhoff die amper voorbij komt 84.

Snap inderdaad niet waarom die Wemhoff met z'n koeler er niet makkelijk voorbij komt als je maar 84 rijd?

Hoe hard mag je in België eigenlijk met ADR? Frankrijk en Duitsland 80 hè? België toch ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja ik ben jullie reactie niet vergeten. Normaal was ik er ook gewoon achter gaan rijden, geen probleem. Want rij normaal nooit harder dan 85.

Alleen had ik al heel snel het gevoel dat dit wel eens net zo'n situatie kon worden als toen met Wemhoff. En inderdaad.

En wat doet die vriendelijke Duitser van Hubert Kläsener nu? Toch ook niet van zijn gas af. Maar je zei toen dat ik dat wel moest doen, net

als zo'n 40 Duitsers op YouTube. Benieuwd dus met wat voor reactie ze nu komen. Wat ik al zeg: ik ben een lul dat ik er 4 minuten langs

blijf zitten. Maar bij dat Wemhoff was dat toch hetzelfde?

Alleen toen was het zo dat ik 85 reed (waar normaal iedereen voorbij komt) en er een inhaalverbod was op een 2 baansweg.

En nu was er geen inhaalverbod en ik reed 90-91 op een 3 baansweg.

Frans lig daar niet van wakker , het enige dat sommige personen hier goed kunnen zijn mensen op stang jagen , ik vind dat je er snel over was, maar 4 min nodig , is niet slecht vind ik , LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als die stomme kloot het niet snapt en jij wel doe dan niet zo moeilijk.

laat de cruise een tandje of 2 zakken en als ie voorbij is zet je hem weer harder.

Nee er rijden 2 domoren naast elkaar , fuck you denken ze.

Die erlangs gaat is een kansloos chauffurke , maar ik denk dan, kom 2 tandjes terug en het volk met de luxe wagens kunnen door.

En een ander denkt stik maar, wie heb je ermee???

Het achter opkomend verkeer, weer negatief voor de trucker.

De maatschappij dat ben jij, die ander ook natuurlijk, maar daar gaan we geen oorlog mee winnen.

Dus schud met de kop en denk WE HEBBEN ALLEMAAL GELIJK KERST DIT JAAR.

Dat bedoel ik:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wel mooi dat de snelheid erbij staat. Bij dat filmpje van die ADR auto inderdaad 89, en bij die Wemhoff die amper voorbij komt 84.

Snap inderdaad niet waarom die Wemhoff met z'n koeler er niet makkelijk voorbij komt als je maar 84 rijd?

Hoe hard mag je in België eigenlijk met ADR? Frankrijk en Duitsland 80 hè? België toch ook?

belgie mag alles 90 buiten uitzonderlijk dan als die onder vergunning rijden
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als die stomme kloot het niet snapt en jij wel doe dan niet zo moeilijk.

laat de cruise een tandje of 2 zakken en als ie voorbij is zet je hem weer harder.

Nee er rijden 2 domoren naast elkaar , fuck you denken ze.

Die erlangs gaat is een kansloos chauffurke , maar ik denk dan, kom 2 tandjes terug en het volk met de luxe wagens kunnen door.

En een ander denkt stik maar, wie heb je ermee???

Het achter opkomend verkeer, weer negatief voor de trucker.

De maatschappij dat ben jij, die ander ook natuurlijk, maar daar gaan we geen oorlog mee winnen.

Dus schud met de kop en denk WE HEBBEN ALLEMAAL GELIJK KERST DIT JAAR.

Is ook zo. Maar het zat zo: zag hem langzaam rijden, ik was leeg, dacht die ga ik wel effe rap voorbij. Dus niet. Normaal was ik erachter gegaan want ik heb zelden haast.

Maar op dat filmpje van Wemhoff wordt ik voor klootzak uitgemaakt omdat ik 85 km/u rij in een inhaalverbod en niet van de cruise controle afga om zo die Wemhoff sneller voorbij te kunnen laten. Lees de reacties maar op YouTube. En dan nu is het omgedraaid, nu wil ik er voorbij maar kan het amper. Zie je dat die mof toch ook niet van z'n gas gaat? En dat hoeft hij ook niet, ik ben hier dom om zolang in te halen, maar snap die reacties op YouTube niet bij Wemhoff.

Op alle filmpjes van me op YouTube kun je snelheid zien. Ik loop nooit te jakkeren, want heb geen haast. Dat filmpje van Stevetrans op YouTube hetzelfde. Had er veel beter achter kunnen blijven en 80 gaan rijden. Maar op dat moment denk je zo niet. Ik ben daar ook niet slim bezig, weet ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vanmorgen op de A12 tussen Utrecht en Gouda ook zo'n leuke collega.Ik wou er ook voorbij met 85 geeft hij ook ineens gas bij en gaat mij rechts weer voorbij.Totdat hij mij bijna voorbij is en dan weer zijn gas los laat.En dat flikte hij 2x.Ben ik even blij dat dat hok van mij iets harder gaat als 90 :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmorgen op de A12 tussen Utrecht en Gouda ook zo'n leuke collega.Ik wou er ook voorbij met 85 geeft hij ook ineens gas bij en gaat mij rechts weer voorbij.Totdat hij mij bijna voorbij is en dan weer zijn gas los laat.En dat flikte hij 2x.Ben ik even blij dat dat hok van mij iets harder gaat als 90 :angel:

Dagelijkse kost. Maak ik me al niet meer druk om. Maar met die van Wemhoff vond ik anders. Hij gaat inhalen in een inhaalverbod, is er nog niet voorbij en gaat al naar rechts, en trapt dan hard op de rem. Wat ik daarvan gewoon niet begreep is dat op YouTube 50% van de moffen mij dan een klootzak noemt. Maar wat deed ik fout? Tuurlijk kon ik van het gas af, maar waarom? Hij mag niet inhalen. En als hij dan toch wil, dan moet hij hoppa-hoppa doen. Je maakt me toch niet wijs dat die frikandel van hem niet harder dan 85 liep hè? En snelheid staat op filmpje.

In dat met Klaesener ben ik de domme, geef ik meteen toe. Maar ik zal niet zo dom zijn om halverwege naar rechts te "duwen" en als ik 1 meter ervoor zit hard op de rem te trappen. Vind dat echt een hufterstreek. Heb ik 3x in m'n "carrière" meegemaakt. Weet ook zeker dat die "chauffeur" een Duitser was en geen Pool. Duitsers blijven rotstreken houden, dat zit er gewoon in in dat volk. 10x liever een Pool, Roemeen of Bulgaar als collega dan een Duitser. Altijd zeiken, altijd klagen, altijd klooten. En fatsoenlijk achteruit rijden kunnen ze meestal niet. Heb er altijd al beetje tegenzin in als ik naar Duitsland moet. Liever achteruit naar Frankrijk, dan vooruit naar Duitsland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden