[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

parkeren bij supermarkt


jemason

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

In zoverre ervaring, dat als ik daar zou moeten lossen jij een tijdje je auto niet in kunt:nee:

Maar zonder flauwekul: verbodsbord of niet, mensen moeten eens logisch nadenken en niet klakkeloos de auto ergens neergooien...

Zeg dat onderweg ook vaak: bij laad-en losdeuren kun je ooit een vrachtwagen verwachten, dus parkeren is op eigen risico! Eén keer verzetten wil ik doen, maar zodra er ook maar één clip van het zeil open is kunnen ze wachten!

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
In zoverre ervaring, dat als ik daar zou moeten lossen jij een tijdje je auto niet in kunt:nee:

Maar zonder flauwekul: verbodsbord of niet, mensen moeten eens logisch nadenken en niet klakkeloos de auto ergens neergooien...

Zeg dat onderweg ook vaak: bij laad-en losdeuren kun je ooit een vrachtwagen verwachten, dus parkeren is op eigen risico! Eén keer verzetten wil ik doen, maar zodra er ook maar één clip van het zeil open is kunnen ze wachten!

Maarten

nou je hoef niet bang te zijn ,ik zal nooit een auto op die plek neerzetten .

maar je heb mensen die niet logisch kunnen denken .

zou het dan niet makkelijker zijn om op die plaats een groot kruis te trekken .

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
nou je hoef niet bang te zijn ,ik zal nooit een auto op die plek neerzetten .

maar je heb mensen die niet logisch kunnen denken .

zou het dan niet makkelijker zijn om op die plaats een groot kruis te trekken .

gr piet

Is ook niet persoonlijk bedoeld Piet;)

En dat grote kruis?? Daar gaan we gewoon op staan hoor, geen enkel probleem! Net als bij kruisingen en zo, gewoon gaan staan en dan loopt alles vast :stom:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Freddie, dat staat nergens in het regelement beschreven. Ik kan ook vanalles op het wegdek en muren kalken. Een parkeerverbod hoort doormiddel van bebording aangegeven te worden. Dat hele NP verhaal wordt je bij je eerste theorieles al duidelijk gemaakt dat het niet rechtsgeldig is. Helaas alleen als je je C rijbewijs gaat halen en stom genoeg niet bij je theorie voor rijbewijs B.

images?q=tbn:ANd9GcRQQw_YPzfapxhplspMlLpKNQkXs2bAh6JjO48VCUok_1lfmH6bCJIZ5Q dit bord dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het voorbeeld van het politieforum snap ik niet zo. Bij die AH in Veenendaal heb ik nog nooit last gehad van foutparkeerders. Vanaf de straat betreft het zowieso een inrit naar de losplek. En voor een inrit mag je nooit parkeren.

Normaalgesproken heb je daar zeeen van ruimte voor het slingerbochtje links-rechtsom achteruit. Soms staan er naast de losplek auto's van personeelsleden waardoor het krapper is, maar nog steeds goed te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
meestal zie je dat np dan ook staan voor een uitrit van een garage of iets dergelijks.

maar een vroegere buurman van me die had ook np op een openbare parkeerplaats gezet, en parkeerde daar zijn auto omdat hij vond dat hij daar recht op had.

op een avond kwam de politie langs en gaf hem een bekeuring, kwaad dat die was, de agent zei tsja er staat NP en het maakt mij niet uit wie er parkeert het mag niet.

maar dit is gebeurd voor 1990 ok weet of het toendertijd veranderd is.

net als het begrip uitrit dat kennen we ook pas sinds 1990!

Om het echt zeker te weten kan ik mijn neef wel ff vragen. Die zit bij de pliesi in ........................sjees.......................moeilijk.......Frie...................uche...............Fries...................roggel.....................Friesland..............Zo, het is eruit:D

E-mail is de staatsgrens over:D, nu wachten op antwoord

bewerkt door bituum trapper
regel toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb ook een grote hekel aan luxe wagens die hun autootje parkeren op een laad of losplaats.

Dan zorg ik dat hij het vak niet uit kan totdat ik weg ben.

Als de politie dan komt om mij te bekeuren omdat ik op de weg sta te lossen ziet hij meteen waarom.

Ik parkeer toch ook niet op een invalide plaats?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb ook een grote hekel aan luxe wagens die hun autootje parkeren op een laad of losplaats.

Dan zorg ik dat hij het vak niet uit kan totdat ik weg ben.

Als de politie dan komt om mij te bekeuren omdat ik op de weg sta te lossen ziet hij meteen waarom.

Ik parkeer toch ook niet op een invalide plaats?

ja,maar het verschi is ,dat het op een invaliede parkeerplaats aan gegeven staat .dus daar weet je dat je fout bent ,en bij een laad of los bij een supermark niet

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Om het echt zeker te weten kan ik mijn neef wel ff vragen. Die zit bij de pliesi in ........................sjees.......................moeilijk.......Frie...................uche...............Fries...................roggel.....................Friesland..............Zo, het is eruit:D

E-mail is de staatsgrens over:D, nu wachten op antwoord

Ik heb bericht van mijn neef en tevens naamgenoot:

Hey neef Pieter,

Een soortgelijk vak wordt niet genoemd als/ is geen rechtsgeldig ‘teken op het wegdek’. Zonder bijgeplaatst juist parkeerverbodsbord heeft een soortgelijk vak geen enkele rechtsgeldigheid.

Uiteraard is de regel ‘een heer in het verkeer’ hier wel van toepassing.

Ik hoop dat je er iets mee kunt, was je graag tot dienst.

Grtn Pieter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
En dan is het dus :bey::bey::bey: en de bestuurder kan effe €295,- sleepkosten aftikken!

Weet je dat zeker??

Als het slachtoffer het op de juiste manier aanpakt zou het wel eens voor rekening van de opdrachtgever kunnen zijn en heeft de afsleper een onrechtmatige daad verricht.

lees dit stukje maar eens door: Infopolitie: Vraag en Antwoord • Toon onderwerp - weggesleept

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
dus als de politie in amsterdam mijn wagen afsleept hoef ik ook geen afsleepkosten te betalen?

De politie heeft bevoegdheid om opdracht te geven.

Als jij als partikulier een takelbedrijf opdracht geeft ben jij opdrachtgever en verantwoordelijk voor het betalen van de rekening.

Als de politie opdracht geeft zal zij ook garant staan voor de betaling als het voertuig bv nooit opgehaald zou worden... de afsleper moet uiteindelijk betaald worden.

Als de politie jou onrechtmatig laat afslepen en jij gaat daartegen in beroep en je wordt in het gelijk gesteld hoef je ook niet te betalen. |De politie zal ook niet zomaar laten afslepen dat is aan allerlei regels gebonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zie nu trouwens op de tweede foto politie in de zaak staan dus waarschijnlijk hebben die de afsleepopdracht gegeven dan wordt het een ander verhaal.............

Meeste takelbedrijven gaan trouwens niet zomaar afslepen....... die branden daar hun vingers liever niet aan....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Als de politie jou onrechtmatig laat afslepen en jij gaat daartegen in beroep en je wordt in het gelijk gesteld hoef je ook niet te betalen. |De politie zal ook niet zomaar laten afslepen dat is aan allerlei regels gebonden.

Op de 2e foto staan de agenten in het magazijn het papierwerk in te vullen.

Wie het ook gaat betalen, vooralsnog is dit een foutparkeerder die in de sneeuw met tassen vol boodschapjes staat, zonder auto:ja::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op de 2e foto staan de agenten in het magazijn het papierwerk in te vullen.

Wie het ook gaat betalen, vooralsnog is dit een foutparkeerder die in de sneeuw met tassen vol boodschapjes staat, zonder auto:ja::D

Zag het ook .........

Heb zelf wel eens in Amsterdam gestaan bij laad en losplek: met daar op 3 persauto's. Politie kwam net langs en daar mogen zij dus niet af laten slepen.... (beetje raar??) maar slechts bekeuren....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast chauffeurtjenuenen
Zag het ook .........

Heb zelf wel eens in Amsterdam gestaan bij laad en losplek: met daar op 3 persauto's. Politie kwam net langs en daar mogen zij dus niet af laten slepen.... (beetje raar??) maar slechts bekeuren....

de politie op bos en lommer doet daar anders niet moeilijk over.

vooral niet als de vleesauto de groeteboer en en dkw een weg blokeerd omdat de mensen menen dat ze aan het laden en lossen zijn als ze boodschappen doen bij de apiie.

en moet je niet op de losplaats van de dirk gaan staan.

dan word er gesleept en bekeurd.

en terecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Even laten omroepen dat de auto beschadigd is, wel met kenteken en model, kleur en merk. Ze staan dan vaak met een paar minuten bij, als ze verder weg zijn heb je pech, schotelvet onder de ruitenwissers en rondom alle handgrepen invetten helpt ze genezen van dit parkeerbeleid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zag het ook .........

Heb zelf wel eens in Amsterdam gestaan bij laad en losplek: met daar op 3 persauto's. Politie kwam net langs en daar mogen zij dus niet af laten slepen.... (beetje raar??) maar slechts bekeuren....

Dit is bij een Appie waar ik vroegâh ook gewerkt heb. Midden in het centrum van Maastricht 100 meter van het Vrijthof.

Betreft een binnenpleintje achter het theater waar sinds 2 jaar ook een officiele straatnaam aan verbonden is zodat de politie en parkeerwachten daar mogen bekeuren cq. slepen. In het begin, zo'n 10 jaar geleden, was dit nog niet en kon de politie alleen maar de eigenaar van het voertuig proberen te achterhalen en in het ergste geval het voertuig met mankracht proberen te verplaatsen. Heb dit zelf 1 x mee gemaakt!

Nu geldt bij deze winkel een algeheel parkeerverbod omdat men daar een nooduitgang blokkeert. Laden en lossen is toegestaan en tijdelijk de emballage buiten zetten ook.

Maar idd slepen gebeurt alleen wanneer de politie hier opdracht toe geeft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Even laten omroepen dat de auto beschadigd is, wel met kenteken en model, kleur en merk. Ze staan dan vaak met een paar minuten bij, als ze verder weg zijn heb je pech, schotelvet onder de ruitenwissers en rondom alle handgrepen invetten helpt ze genezen van dit parkeerbeleid.

zo ken jij er over denken ,maar volgens mij heb je toch van andermans spullen af te blijven .

als jij je vrachtwagen ergens neer zet waar ook iedereen last van heeft .

en ik stop jou de sloten dicht met stopverf ,wat dan .

ik had het hier over staan op een losplaats bij een supermarkt waar geen laaddocks zijn .

gewoon bij de achterkant van een super ,zit een deur en langs de rand moet je lossen .

geen ,dock of zo gewoon, op straat of een grote parkeer plaats ,geen parkeer verbod door middel van een bord laden en lossen .

piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast chauffeurtjenuenen
zo ken jij er over denken ,maar volgens mij heb je toch van andermans spullen af te blijven .

als jij je vrachtwagen ergens neer zet waar ook iedereen last van heeft .

en ik stop jou de sloten dicht met stopverf ,wat dan .

ik had het hier over staan op een losplaats bij een supermarkt waar geen laaddocks zijn .

gewoon bij de achterkant van een super ,zit een deur en langs de rand moet je lossen .

geen ,dock of zo gewoon, op straat of een grote parkeer plaats ,geen parkeer verbod door middel van een bord laden en lossen .

piet

je eigen de huid vol laten schelde door die lui!

dat moet je pikken.

probeer rekening met elkaar te houden :confused:

i.p.v mekaar het leven zuur te maken.

ik heb ook wel eens ruzie gehad met zo'n figuur.

en bij mijn is hoe grotere bek ze hebben hoe langer ze moeten wachten.

alhoewel ik af en toe ook wel een potje stopverf nodig heb op een slot dicht te stoppen :D

maar doe het ik probeer rustig te blijven ik scheld en vloek wel een keer in de auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

je kunt het ook anders mee maken.

bij apie in Dordrecht moet je langs de weg lossen.

is een losstrook gemaakt en op de muur staat alleen voor laden en lossen.

wat gebeurt ik kom aan rijden en staat een wagen komt ook een dame aanlopen met winkelwagen,

doet de klep open en gaat op haar dooie gemak de winkelwagen lossen en in de luxe wagen leggen.

gaat de winkel manager naar haar toe en vraagt of ze kan lezen zij bevestigd dit van wel,

toen vroeg hij wat er dan op de muur staat alleen laden en lossen.

is het antwoord wat denk je dat ik hier doe.

inwendig moet je lachen maar toen er werd gezegd van er moet hier een vrachtwagen lossen zei deze dame dan wacht hij maar tot ik klaar ben en ging de winkel wagen terug brengen o ja was nog iets vergeten dus gaat de winkel weer binnen toen heb ik de wagen zo neergezet dat de dame in kwestie er niet meer uit kon.

zij terug en ging helemaal uit haar dak.

toen heeft zij de politie gebeld deze kwam heeft het verhaal aangehoord en zijn weer weggereden.

toen zij netjes vroeg of zij er uit mocht was het net koffie tijd en die duurd een half uur.

die zet daar dus nooit meer haar wagen neer.

dit is al zeker tien jaar geleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden