[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

parkeren bij supermarkt


jemason

Vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Wij hebben een klant als ik daar moet lossen blokeer ik 5 parkeerplaatsen ,wat doet de klant zet daar oranje pionen neer dat er niemand kan staan. De mensen halen gewoon die pionen weg en zetten de auto er neer nou ik ga dan niet voor zo iemand aan de kant.

Vriezenveen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Even laten omroepen dat de auto beschadigd is, wel met kenteken en model, kleur en merk. Ze staan dan vaak met een paar minuten bij, als ze verder weg zijn heb je pech, schotelvet onder de ruitenwissers en rondom alle handgrepen invetten helpt ze genezen van dit parkeerbeleid.

Dat is de truckersmanier.

Ik ben chauffeur en sein dus het winkelpersoneel in. En als dat niet helpt bellen die vervolgens de politie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Wij hebben een klant als ik daar moet lossen blokeer ik 5 parkeerplaatsen ,wat doet de klant zet daar oranje pionen neer dat er niemand kan staan. De mensen halen gewoon die pionen weg en zetten de auto er neer nou ik ga dan niet voor zo iemand aan de kant.

groot gelijk:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
als ik het goed onthouden heb mag je op een laad/los plaats staan zolang je met het la/lo bezig bent en dient hierna te vertrekken.

maar voor overnachten zou ik toch een andere plek bedenken meestal zijn er toch wel plekken waar niemand last van je heeft.

gr eelco

Heb maar 1x gehad dat er op een losplek van een supermarkt een vrachtwagen stond die er duidelijk niet gelost had.

Ik kwam op zaterdag om 4:00 brood lossen, en voor die paar stapeltjes ging het wel vanaf de straat. Maar als tie er om 7:00 nog stond dan heeft die pipo wel een probleem gehad:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden