[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eigenaar wegrestaurant Malden mishandeld door Bulgaarse trucker


easyrider

Recommended Posts

  • Forumlid
Chips%2Bn%2BCheese

Heb hem al Ger. Nu jij weer. Deze foto heb ik trouwens net van internet afgeplukt, die zal niet uit Bulgarije komen.

Trouwens, de schotel-kapsalon van de shoarma-tent. Da's ook een beetje zo'n principe. Vlees en friet in een bakkie, en eroverheen kaas. Lekker :p.

Kapsalon Light zeg maar:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 294
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry dat ik het zeg maar wat een gezeik weer over die Bulgaar.Hij doet schijnbaar iets wat niet is toegestaan daar en wordt door iedereen afgebrand.Maar hoevelen van jullie houden zich (precies) aan de regels?Natuurlijk is dreigen met een mes niet goed te praten maar kijk eerst eens naar je eigen gedrag,of zijn jullie allemaal heilige boontjes?

En wie weet had hij er 's morgens wel een ontbijt willen nuttigen,moet je hem dan 's avonds laat ook wegsturen?En als hij ze niet op het terrein wil hebben moet hij een bord neerzetten in allerlei talen waarop staat dat ze niet welkom zijn.Maar dat doet meneer niet want dan is het discriminatie.En als het privé terrein is moet hij iedereen weigeren en de slagboom/hek dichthouden.

En waarom komt hij terug met een (grote) maglite ipv de politie erbij te halen?Als de chauffeur echt de regels heeft overtreden komen ze heus wel.Ik heb ook mijn ernstige twijfels over het bord prive terrein bij een restaurant.En daarbij bedoel ik of het wel rechtsgeldig is.

Het gaat er hier niet om wat wij al of niet doen en hoe braaf wij zijn. Je gaat niet meppen met een ijzeren staaf. Dat zegt wel wat over de mentaliteit in die landen. Heb onderweg ook wel eens klappen uitgedeeld maar had dan zelf de eerste al gehad en gewoon met blote handen.

Maar, gewoon lief doen en blijven knuffelen die mannen. Misschien dat wij in de toekomst dan eens een rondje mee mogen rijden zodat we nog eens terug kunnen denken aan de tijd dat we zelf achter het stuur zaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, goed idee, pleur overal (gesmolten) kaas op... volgens mij DE reden dat er hier zoveel vette zijn.

Hee Ibo, kijk hieronder eens op die link, op de 2e pagina:

http://www.chauffeursforum.nl/overige-onzin/34921-ibo-wie-adi-2.html

Daar zit je me lekker te maken met White Castle enzo, en nu vind je teveel kaas op het eten weer niet goed :kill:.

Valt me wel op als ik zo m'n eigen postings terug zie dat ik het regelmatig over eten en vrouwen heb. Zit hier eigenlijk verkeerd op het chauffeursforum denk ik :cool:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt, beter is er niets aan te doen. Die beste man verteld het door aan z'n collega's dat je daar lekker rustig kan staan. Volgende week staat het er helemaal vol met collega's van hem en iemand die wel wil eten kan z'n wagen niet kwijt...

Gevolg, tent gaat dicht want er is niets meer te verdienen. Dat zal jou weinig uitmaken, je eet elke avond toch thuis?

In Duitsland en Engeland werkt het precies hetzelfde, eerst betalen en dan parkeren, je krijgt dan korting op je eten.

Ben ik helemaal met je eens Herman.Eerst betalen en dan de auto parkeren is gewoon een goede oplossing.Beter als dat hij op deze manier een soort van eigen rechter gaat spelen.Dan krijg je ook het gezeur niet dat Jan en alleman daar gratis komen parkeren.Maar hij wil het graag op zijn eigen manier doen en dat werkt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het gaat er hier niet om wat wij al of niet doen en hoe braaf wij zijn. Je gaat niet meppen met een ijzeren staaf. Dat zegt wel wat over de mentaliteit in die landen. Heb onderweg ook wel eens klappen uitgedeeld maar had dan zelf de eerste al gehad en gewoon met blote handen.

Maar, gewoon lief doen en blijven knuffelen die mannen. Misschien dat wij in de toekomst dan eens een rondje mee mogen rijden zodat we nog eens terug kunnen denken aan de tijd dat we zelf achter het stuur zaten.

Jawel hoor.Ik lees alleen maar dat hij daar gaat staan terwijl het (schijnbaar) niet mag.Er is maar een enkele reactie die over het slaan gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er hangt een bord dat parkeren alleen voor klanten is. Dus probleem opgelost, dat die man dat niet ziet of het negeert is zijn probleem.

Misschien heeft die Bulgaar wel een Shell-pasje of DKV of UTA en daar eerst onbemand getankt.

Weet u het? Ik niet.

Daarom sluit ik me hier ook volledig bij aan:

Ik heb ook mijn ernstige twijfels over het bord prive terrein bij een restaurant.En daarbij bedoel ik of het wel rechtsgeldig is.

Carpoolplaats, Onbemand tanken, Parkeerplaats, Routiers(restaurant).

En de grond? Eigendom van Rijkswaterstaat? Wie het precies weet mag het zeggen ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en wat heb jij gedaan?

vrolijk mee zitten lachen zeker net als de rest?

godgloeinde ik had die vent wel even de waarheid verteld, gegarandeerd, zeker weten.

wat een flapdrol zeg, was dus gelijk ook de laatste keer geweest dat ik er wat gebruikt had!

het zijn wel je collega's die in den vreemde zijn en als jij in spanje zou zijn en men zou je daar zo behandelen hoe zou jij je dan voelen?

nee zoeen onbeschofte onfatsoenlijke eigenaar van een restaurant zou aan mij nooit meer een cent verdienen.!!!

:ok: Mee eens Freddie. Neem aan dat t over die goed lopende Routiertent gaat met dat tunneltje. Sowieso zonde van de tijd om te stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er hangt een bord dat parkeren alleen voor klanten is. Dus probleem opgelost, dat die man dat niet ziet of het negeert is zijn probleem.

Mag ik dit even doortrekken naar de Nederlandse verkeersregels of het rijtijdenbesluit?Die is volgens velen onwerkbaar dus ons probleem,maar ondertussen wel gaan miepen dat er iets aan gedaan moet worden.Zo zal die meneer in Malden dan ook iets moeten veranderen om deze problemen tegen te gaan.Je kunt er wel gewoon een bord neer zetten maar dan kun je verwachten dat ze er toch gewoon gaan staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die discussie over de parking van Ton is hier al eens eerder gevoerd. De man heeft allerlei borden die de situatie duidelijk maken. Wat moet je nog meer doen zonder de spreuk Arbeit Macht Frei boven de poort te hangen. En ik rij ook liever door naar Grave of zo maar dat is hier niet ter zake doende. Zijn terrein, zijn regels. Degene die hier lopen roepen dat het belachelijk is wat Ton doet zijn waarschijnlijk ook degene die lopen schreeuwen dat de prijzen zo hoog zijn voor een beetje eten. Wat vreemd dat de prijs omhoog moet als de helft van de aanwezigen niets verteerd. En er op gokken dat zo'n badslipper 's morgens komt ontbijten is wel heel naief. De meeste smeren 's morgens zelf hun eigen broodje en dan bedoel ik niet alleen badslippers maar ook klompen en Birckenstock dragende collega's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Verklaar je nader.....

Deze ondernemer is commercieel bezig, hij is geen lid van het leger des heils.

En dan nog, iemand te lijf gaan.....

Maar laat ook maar zitten.

In Nederland ben je de crimineel wanneer je je eigen huis en haard verdedigd!

Discriminatie......?

Discriminatie betekent letterlijk "het maken van onderscheid". De betekenis van het woord discriminatie is in maatschappelijk en juridisch opzicht gaan afwijken van de letterlijke betekenis; in die context wordt onder discriminatie verstaan: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen". Bij de vraag of het maken van onderscheid tussen mensen discriminatoir is, is het van belang om na te gaan of gelijke gevallen ook gelijk behandeld worden.

Onder discriminatie verstaat men het benadelen van mensen of groepen (meestal minderheden) op basis van uiteenlopende kenmerken zoals afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, leeftijd, enzovoort. Discriminatie staat het grondbeginsel dat zegt dat alle mensen gelijk zijn, in de weg. Discriminatie veronderstelt echter niet alleen een afzonderlijke behandeling, maar ook het ontbreken van rechtvaardiging voor deze aparte behandeling.

Discriminatie kan men zien als een uiting van onverdraagzaamheid en als het in daden omzetten van vooroordelen. Dit kan als persoonlijke of als geïnstitutionaliseerde discriminatie voorkomen.

Wanneer die Builgaar gewoon betaald zou er geen sprake zijn van deze hele situatie.....

Die man heeft geen geld of geen zin om te betalen, dat maakt nu ff niets uit, maar dan zal hij ook niet op de PRIVE parking mogen staan.

De uitbater van een restaurant heeft duidelijk in meerdere talen een bord neergezet. Wat moet hij dan volgens jullie nog meer doen? Volk buiten laten rondlopen? Wordt de prijs ook weer hoger van zijn diensten, die wachters zullen ook wel een CAO hebben. Slagbomen met een electronisch systeem...? Zou hij niet beter een bajes kunnen overnemen en daarvan de binnenplaats kunnen gebruiken....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wegrestaurant Malden is aangesloten bij de stichting Les Routiers Européens, een internationale belangenorganisatie voor beroepschauffeurs, dus schroef dat bord er maar af.

Juist, daar doelde ik dus op toen ik dat rijtje opsomde van carpoolplaats, onbemand tankstation, parkeerplaats, Routiers(restaurant) << klik !! < .

Ik weet niet hoe dat geregeld is met enige vorm van het recht op toegang tot die locatie. Maar Freddie gaf het antwoord daarop reeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik geloof dat deze restaurant houder aangesproken kan worden op discriminati , maar waarom negeert men deze restaurant dan niet als mensen er problemen hebben erkan toch een zwarte lijst gemaakt worden

Is dat zo? Als die Bulgaar jou vraagt ff 4 pallets met die Sprinter weg te brengen en hij zegt, mwah, ik betaal nu ff niet. Dan ga jij er ook van uit dat ie de volgende morgen met cash bij je staat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Verklaar je nader.....

Deze ondernemer is commercieel bezig, hij is geen lid van het leger des heils.

En dan nog, iemand te lijf gaan.....

Maar laat ook maar zitten.

In Nederland ben je de crimineel wanneer je je eigen huis en haard verdedigd!

Discriminatie......?

Discriminatie betekent letterlijk "het maken van onderscheid". De betekenis van het woord discriminatie is in maatschappelijk en juridisch opzicht gaan afwijken van de letterlijke betekenis; in die context wordt onder discriminatie verstaan: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of groepen". Bij de vraag of het maken van onderscheid tussen mensen discriminatoir is, is het van belang om na te gaan of gelijke gevallen ook gelijk behandeld worden.

Onder discriminatie verstaat men het benadelen van mensen of groepen (meestal minderheden) op basis van uiteenlopende kenmerken zoals afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, leeftijd, enzovoort. Discriminatie staat het grondbeginsel dat zegt dat alle mensen gelijk zijn, in de weg. Discriminatie veronderstelt echter niet alleen een afzonderlijke behandeling, maar ook het ontbreken van rechtvaardiging voor deze aparte behandeling.

Discriminatie kan men zien als een uiting van onverdraagzaamheid en als het in daden omzetten van vooroordelen. Dit kan als persoonlijke of als geïnstitutionaliseerde discriminatie voorkomen.

Wanneer die Builgaar gewoon betaald zou er geen sprake zijn van deze hele situatie.....

Die man heeft geen geld of geen zin om te betalen, dat maakt nu ff niets uit, maar dan zal hij ook niet op de PRIVE parking mogen staan.

De uitbater van een restaurant heeft duidelijk in meerdere talen een bord neergezet. Wat moet hij dan volgens jullie nog meer doen? Volk buiten laten rondlopen? Wordt de prijs ook weer hoger van zijn diensten, die wachters zullen ook wel een CAO hebben. Slagbomen met een electronisch systeem...? Zou hij niet beter een bajes kunnen overnemen en daarvan de binnenplaats kunnen gebruiken....?

gewoon lekker een groot hek rond ZIJN terrein met een portier , en zo niet moet ie de toko verkopen als hij de situatie niet aan kan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

kan het niet toevallig zo zijn dat meneer de bulgaar daar heeft getankt en dacht zo nu kan ik blijven staan??

en over het directie cq vertegenwoordiger restaurant waar maar een klein gedeelte voor de chauffeurs is gereserveerd (uit eigen ervaring hier)

mag hij blij zijn dat er nog vrachtwagens komen!!

ik rij liever mijn digi kapot dan dat ik daar moet stoppen

gr driver38

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wegrestaurant Malden is aangesloten bij de stichting Les Routiers Européens, een internationale belangenorganisatie voor beroepschauffeurs, dus schroef dat bord er maar af.

Misschien dat het dan ook beter wordt. Die stichting bepaald namelijk ook de minimum prijs voor een dagmenu. Aldus de helaas overleden Tante Mien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je niks eet en nog niet het fatsoen hebt om een euro voor het toilet te betalen waarom ga je daar dan staan?

Als je dan als eigenaar niks doet, sta je, en zijn schijt op te scheppen maandag en het volgend weekend staan er drie en de week erop 6 enz.

Heb in Italie ook eens meegemaakt dat een bulgaar niet wou vertrekken terwijl dit netjes werd gevraagd door d eigenaar, na een half uurtje kwamen 3 vriendelijkere Italianen die niet begonnen met praten, die bulgaar wist niet hoe snel die weg moest komen.

Ik woon hier in NL aan de snelweg bij een tankstation als je een weiland oversteekt sta je bij mij in de tuin. Je moest eens weten hoeveel er gestolen en kapot word gemaakt hier in de buurt. (Schrikdraad doorknippen, RVS drinkbakken weghalen, ik moet alles voortaan afsluiten en binnenzetten hoefde voorheen nooit)

De buurman heeft laatst 3 polen opgesloten op zijn terrein en de politie gebeld die polen bleken ook chauffeurs te zijn en stonden na 3 uur weer buiten.

De volgende keer belt de beste man geen politie meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Internationale belangen organisatie voor beroepschauffeurs........

O, ja, dat vodje wat nog maar 6x per jaar komt en vol staat met artikelen die totaal niets meer met de doelgroep te maken hebben....

Ik heb na 22 jaar mijn lidmaatschap maar opgezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De eerste de beste die in het buitenland staat, en tijdens zijn slaap wordt gewekt om te horen dat ie weg moet wezen omdat ie nog geen consumptie heeft genoten, wil ik wel eens horen blaaskaken hier.

Wel vreemd, er komen nu geen oostblokkers meer, maar het stinkt er nog steeds naar pis daar op de parking, maar ja dat is niet van die hollandse chauffeurs, van wie dan wel,

wij hollanders zijn heilig, want wij doen zoiets niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Nou, zoals jullie het gedrag van deze rondmeppende COLLEGA goedpraten denk ik dat er nergens meer veilig geparkeerd kan worden want jullie praten goed dat deze man HUISVREDEBREUK pleegt en tevens geweldadig mag reageren indien er wat van gezegd wordt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden