[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Deense of Noorse achterbumper trailer


Rick

Recommended Posts

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Maak jij je vooral geen zorgen over mijn budget :D:ok:

Komt goed, ben rustig aan het rondkijken en rij elke dag met veel plezier in de Ford.

Zoek het liefst een 3 asser met een haakarm. NCH systeem met staalkabels lijkt mij nogal onderhoudsgevoelig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En misschien zijn bekendheid en klantenbestand wel kleiner.

Precies, maar sommige mensen hebben nu eenmaal geen commercieel inzicht poke.gif

Die blijven liever onder een hunebed wonen om fijn te klagen over de rest van de wereld i.p.v. zelf ook maar enig initiatief te ontplooien letop.gif

(zelfs niet als ze door welwillende mensen een oplossing in de schoot geworpen krijgen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt :D Jullie kennen nu wel die "gek" met dat sloopbedrijf en die opgepimpte F250 :D

Als ik in een witte vivaro zonder reclame had rondgereden, had ik ik minder naamsbekendheid opgebouwd in dezelfde periode..

Maar goed mensen mogen natuurlijk een mening hebben, dat is hun goed recht. Ik steek m'n kop uit boven het maaiveld door anders dan het "gros" te zijn, er zijn altijd mensen die dat liever niet zo zien. Ook die respecteer ik, zolang ze mij maar niks opdringen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid
Vindt het wel een leuk ding :-)

Ik denk dat u er wel op berekend moet zijn dat er niet zoveel laadvermogen overblijft wanneer u er ook nog eens een containerbak op heeft staan.

Maar u een beetje gevolgd hebbend in dit topic, zou u er best wel wat leuks van kunnen maken. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Het is heel simpel, het ligt er maar aan hoe je het leest:

Dat kenteken staat duidelijk op diverse foto's in deze thread.

Dus toen ik dat intypte op de RDW website zag ik dat het autootje toevallig op die dag een nieuwe tenaamstelling heeft gekregen.

Nergens beweer ik dat de wagen daadwerkelijk is verkocht.

Moet ik er dan nu misschien vanuit gaan dat er alleen een verandering in de tenaamstelling heeft plaatsgevonden, maar dat jij het voertuig nog steeds in jouw bezit hebt ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden