[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

4 Truckers verbrand tijdens koken in de cabine


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid
Erik,is dat jaren geleden gebeurt op Weisskirchen????

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Het was in ieder geval rondom Frankfurt ergens. Ja, het zou kunnen dat dat op Weisskirchen gebeurde. Het enige wat ik weet is dat hij mogelijk in slaap is gevallen oid tijdens het koken. Helemaal zeker weet niemand het volgens mij. Hij was er toen slecht aan toe. Toen hij net genezen was kreeg hij kanker en is daar aan overleden. Dat ongeval is toch zeker 6 jaar terug denk ik. Ook kwam hij bij jouw uit de buurt. Oudenbosch geloof ik of Standdaarbuiten. Rien heette hij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of er nu een Hollander of een ander kookt in de auto, ik vind dat het niet kan. En of daar op gecontroleerd zou moeten worden, dat laat ik aan andere over. Ik vind het gevaarlijk en ik zou niet in zo'n auto willen slapen ook, nee, van mij krijgen jullie ook geen euro. Ik heb heel lang terug een werkgever gehad, waar ik op bestemmingen reed dat ik liever zelf mijn prakkie maakte, met mij mijn collega's ook. Wij hadden dan ook allemaal een kist onder de motorwagen met een koelkast en een fornuis, op een rail zodat je die naar buiten kon trekken. En dan praat ik over bijna 20 jaar geleden, maar als koffie wou zetten in de auto op een brander kreeg je de wind van voren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Het was in ieder geval rondom Frankfurt ergens. Ja, het zou kunnen dat dat op Weisskirchen gebeurde. Het enige wat ik weet is dat hij mogelijk in slaap is gevallen oid tijdens het koken. Helemaal zeker weet niemand het volgens mij. Hij was er toen slecht aan toe. Toen hij net genezen was kreeg hij kanker en is daar aan overleden. Dat ongeval is toch zeker 6 jaar terug denk ik. Ook kwam hij bij jouw uit de buurt. Oudenbosch geloof ik of Standdaarbuiten. Rien heette hij.

De naam zegt me even niks,en ik ken ook niemand in Oudenbosch die dat zou kunnen zijn,maar ik ken natuurlijjk niet iedereeen.

Wat ik me kan herinneren dat er jaren geleden een chauffeur van EvW lelijk weggekomen is omdat zijn cabine in de fik ging,of ie zat te koken of zijn gasstel aan had voor te verwarmen weet ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De naam zegt me even niks,en ik ken ook niemand in Oudenbosch die dat zou kunnen zijn,maar ik ken natuurlijjk niet iedereeen.

Wat ik me kan herinneren dat er jaren geleden een chauffeur van EvW lelijk weggekomen is omdat zijn cabine in de fik ging,of ie zat te koken of zijn gasstel aan had voor te verwarmen weet ik niet.

Op dat ongeval doelde ik dus Peter. Niemand weet volgens mij echt wat daar gebeurd is! Anyway, hij leeft niet meer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had ook wel altijd een nood-voorraadje bij en als het er eens niet inzat dat er ergens gegeten kon worden, dan zelf maar een blik Struik opgeleukt met wat Bonduelle groenten uit blik, had je toch wat te kanen., samen met wat foliepak schnitsels of hamburgers.

Zo,n campingbrandertje is ook knudde, er zijn best stabiele gasbussen met een grote brander, waar de pan niet zo snel vanafschuift.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
sorry hoor maa rik hoop da thet jopu morgen overkomt, stuk verdriet dat je bent, want elke vorm van menselijkheid ben je duidelijk kwijt als je er zo over denkt!

nee klojo er zat vroeger een hollander op die wagen die dat allemaal uit eigen zak erop gezet heeft en toen eruit gewerkt werd zodat die pool er mee weg kon!n

ik neem er nog een biertje

Een reactie van een herzenloze en een klojo ben jezelf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeet niet, de werkgever geeft ze een voertuig met bepaalde voorzieningen er op. Of denk jij dat een Oostblokker dit allemaal zelf koopt (zoals menige Hollander)?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden