[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Woede om klaagsite Polen


Gast Stefan

Recommended Posts

  • Forumlid
Huub, minister van binnenlandse en buitenlandse zaken, wel bedankt voor uw info, maar ik bedoelde met mijn commentaar eigenlijk dat de klootzakken in Brussel zich weer eens met dingen willen gaan bemoeien die hun geen reet aangaan.

Een partij, welke dan ook, mag toch aan de bevolking vragen hoe men over de mede europeanen denkt?

Laat die communisten in Brussel hun bemoeizucht maar eens beperken tot hun eigen wandaden, dat is al erg genoeg wat daar gebeurt.

Hoe erg dat het ook is We hebben met zijn alle zo gewilt

Dan hadden we anders moeten stemmen En wat hadden we dan gehad

Het nadeel is Brussel maakt voor Europa de dienst uit

En niet Den Haag Die die loopt er maar een beetje bij

Als Duitsland of Frankrijk nee zegd Kunnen we alles vergeten

Daar zit het kapitaal En niet in Nederland.

Het nadeel is wij doen graag mee Zolang het geen geld kost

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 334
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Wat een onzin Huub! De Nederlanders hebben met het referendum dacht ik massaal "tegen" de EU gestemd! Maar daar trokken de HH zich helemaal niks van aan!

Dus ik ben het absoluut niet met je eens dat we het zelf allemaal zo gewild hebben! ;)

Ja Dat was tegen de grondwet Maar die is later toch door gegaan

Want de normale man had er geen verstand van.

Zelf ierland is het door gegaan.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@scania440

Zo, ben je klaar???? Tjonge wat een inzicht zeg. De (meeste) mensen willen best wel ander werk doen hoor, masr dan wel tegen normaal salaris. Het is toch niet normaal dat je 2 banen moet hebben tegenwoordig (of zoals chauffeur' s veel overuren) om normaal rond te kunnen komen met een gezin. En als dan de prijzen van bv asperges omhoog moet, dan moet dat dan maar. Masr alles is in dit land zo duur omdat we een regering hebben die graag voor sinterklaas speelt en (ons verdiende) geld over de balk gooit en uitdeelt aan de "arme" landen, omdat "hier" iedereen het toch goed heeft. Aps de directie van een normaal bedrijf zo werkte als onze regering, was het bedrijf binnen week failliet. De belasting druk is hier zo hoog, omdat de regering meer uit blijft geven (aan in mijn ogen) onzinnige projecten, terwijl onze oudjes (die deze welvaart opgebouwd hebben) en de zorg sector maar afgeknepen worden. Mij is altijd geleerd: je kan alleen voor een ander wat doen, als je zelf voldoende geld hebt. En de mensen die onder (of rond) de armoede grens verdienen wordt steeds groter. Hoe zou dat toch komen zeg??????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe je het ook wend of keert, er zijn een aantal wetten in de maak die eer regelrechte bedreiging zijn voor de Nederladse werknemer. En dan kunnen we wel roepen dat als wij in hun schoenen staan hadden wij het ook gedaan.... Maar omgekeerd hadden zij ons dan ook als bedreiging gezien.

Er zijn weet ik hoeveel chauffeurs die werkeloos thuis zitten en die heel moeilijk aan een baan komen. Dat zal voorlopig niet anders worden, en al helemaal niet als wij de goedkopere collega's maar binnen blijven halen. En dan bedoel ik de illegale constructie's waar gewoon niet tegenop getreden (kan) worden.

Ik ben er een voorstander van (kliklijnen), er mogen er nog veel meer komen, ook voor Nederlanders die aan alle kanten uitkeringen hebben en er daarnaast nog een aantaal banen bij hebben en nog een kamertje vol met "planten" , het zijn niet alleen goedkope collega's die de boel verzieken voor de (hard) werkende Nederlander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Iets anders maar wel politiek,

Gisteravond Pownews gezien? Die trut van de PvdD met haar scheve bekkie die niet kon zeggen waarom Pownews niet meer verslag mocht doen in het regeringsgebouw over hun partij, ze wist het zelf niet, de gans.

En zulk dom volk zit in de regering cq oppositie en lult met de hoge heren mee ons monddood te maken, want is er kritiek, gaat men alles verbieden. Afschaffing van vrije meningsuiting is het devies daar in Den Haag en Brussel.

Dat is politiek en daar hoort ook bij dat de "dure" Nederlander moet worden ingeruild voor een goedkope Oost European.

Of we moeten net zoals minister Zalm ( en opvolger Huub, haha ) willen, maar voor een drol en vier stuivers het werk opknappen.

Let op, dit gaat totaal de verkeerde kant op hier in Nederland met dank aan Brussel, waar we niet voor gekozen hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even gekeken op propolen, daar worden de reactie alleen maar zichtbaar gemaakt zeker als het positief is en als je bekende Nederlander bent. Het is voor een groot deel ook een klasse kwestie. Ik zie een topman van shell nog niet een verklaring over de jaarcijfers geven in het Roemeens omdat hij geen andere taal spreekt. De hoge heeren hoefen der eigen niet druk te maken om der baantje, een bulgaar als filiaalmanger bij de abn amro, of een pool als bedrijfsleider bij AH. Dat gaat echt nooit gebeuren. Het is een bedreiging voor de gewone werknemer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe je het ook wend of keert, er zijn een aantal wetten in de maak die eer regelrechte bedreiging zijn voor de Nederladse werknemer. En dan kunnen we wel roepen dat als wij in hun schoenen staan hadden wij het ook gedaan.... Maar omgekeerd hadden zij ons dan ook als bedreiging gezien.

Er zijn weet ik hoeveel chauffeurs die werkeloos thuis zitten en die heel moeilijk aan een baan komen. Dat zal voorlopig niet anders worden, en al helemaal niet als wij de goedkopere collega's maar binnen blijven halen. En dan bedoel ik de illegale constructie's waar gewoon niet tegenop getreden (kan) worden.

Ik ben er een voorstander van (kliklijnen), er mogen er nog veel meer komen, ook voor Nederlanders die aan alle kanten uitkeringen hebben en er daarnaast nog een aantaal banen bij hebben en nog een kamertje vol met "planten" , het zijn niet alleen goedkope collega's die de boel verzieken voor de (hard) werkende Nederlander.

+1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In de Groningse gemeente Haren zijn jarenlang parkeerboetes van burgemeesters, wethouders en ambtenaren verscheurd. Aan die praktijk heeft wethouder Gerben Pek een einde gemaakt.

Dit volgens de bron: de Telegraaf.

En dit is alleen maar in Haren, waar gebeurt dat meer, geld is macht.

De gewone man is de klos, de hogere machten mogen alles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

igranten worden onderbetaald door hun werkgevers en huisjesmelkers laten migranten te veel betalen voor kleine en slechte huisvesting.

En dit mag de PVV dus niet aan de kaak stellen.

Dit moet toch als muziek in de oren klinken bij de zogenaamde oostblok knuffelaars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zonder enige twijfel zullen er best Oostblokkers zijn die in Nederland de boel op stelten zetten en het op die manier verpesten voor anderen afkomstig uit het Oostblok. Maar vergeet niet dat meer dan driehonderdduizend van hen wel mede zorg dragen dat de Nederlandse economie blijft draaien door trouw elke dag keihard te werken en dat ook nog meestal in de minst aantrekkelijke beroepen.

Daar naast..... ik heb tijdens mijn buitenlandse reizen ook wel op een vliegveld of in het vliegtuig mezelf helemaal kapot geschaamd voor de Nederlandse landgenoten in den vreemde.

De hele hetze van Blondie tegen deze groep buitenlanders komt uit niets anders voort dan stemmen winnen en zijn populariteit vergroten.

Goedkoop en beslist niet de Europese gedachte bevorderend.

Hansio

WWW.OYPO.NL/HANSIO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedkoop en beslist niet de Europese gedachte bevorderend.

Nou ben ik niet een van de slimste en daar durf ik voor uit te komen ook, maar die Blondie was toch anti europa. Dus niet zo maar wat roepen als je niet weet waar je het over heb.

En al die goedkope collega's die de Nederlandse economie draaiend houden..... Gister zat ik de krant te lezen, op een bladzijde staat "roemeense skimmersgroep opgepakt" ander bladzijde nedrlandse topcrimineel bestaat niet meer (komen tegen woordig uit het (voormalig) oostblok.

Als er word gevraagd naar cijfers van de mensen in Nederland die in detentie zitten word daar altijd omheen gedraaid en worden er ontwijkende antwoorden gegeven. Men (de politiek) durft nooit concrete cijfers naar buiten te brengen, waarom niet ???

Omdat men er dan achterkomt dat er ook veel goedkope collega's zijn die de economie op een andere manier draaiend houden. Want veel goedkope collega's hebben toch hele andere normen en waarden dan de meeste Nederlanders.

Of mag dit allemaal niet gezegd worden, of is dit allemaal niet waar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@scania440

Zo, ben je klaar???? Tjonge wat een inzicht zeg. De (meeste) mensen willen best wel ander werk doen hoor, masr dan wel tegen normaal salaris. Het is toch niet normaal dat je 2 banen moet hebben tegenwoordig (of zoals chauffeur' s veel overuren) om normaal rond te kunnen komen met een gezin. En als dan de prijzen van bv asperges omhoog moet, dan moet dat dan maar. Masr alles is in dit land zo duur omdat we een regering hebben die graag voor sinterklaas speelt en (ons verdiende) geld over de balk gooit en uitdeelt aan de "arme" landen, omdat "hier" iedereen het toch goed heeft. Aps de directie van een normaal bedrijf zo werkte als onze regering, was het bedrijf binnen week failliet. De belasting druk is hier zo hoog, omdat de regering meer uit blijft geven (aan in mijn ogen) onzinnige projecten, terwijl onze oudjes (die deze welvaart opgebouwd hebben) en de zorg sector maar afgeknepen worden. Mij is altijd geleerd: je kan alleen voor een ander wat doen, als je zelf voldoende geld hebt. En de mensen die onder (of rond) de armoede grens verdienen wordt steeds groter. Hoe zou dat toch komen zeg??????

:ok: Hulde Cor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter
Zonder enige twijfel zullen er best Oostblokkers zijn die in Nederland de boel op stelten zetten en het op die manier verpesten voor anderen afkomstig uit het Oostblok. Maar vergeet niet dat meer dan driehonderdduizend van hen wel mede zorg dragen dat de Nederlandse economie blijft draaien door trouw elke dag keihard te werken en dat ook nog meestal in de minst aantrekkelijke beroepen.

Daar naast..... ik heb tijdens mijn buitenlandse reizen ook wel op een vliegveld of in het vliegtuig mezelf helemaal kapot geschaamd voor de Nederlandse landgenoten in den vreemde.

De hele hetze van Blondie tegen deze groep buitenlanders komt uit niets anders voort dan stemmen winnen en zijn populariteit vergroten.

Goedkoop en beslist niet de Europese gedachte bevorderend.

Hansio

WWW.OYPO.NL/HANSIO

Ik snap het met behoud van uitkering is het goed wonen in het buitenland...............rot op we hebben de300.000 trainingspakken echt niet nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik niet een van de slimste en daar durf ik voor uit te komen ook, maar die Blondie was toch anti europa. Dus niet zo maar wat roepen als je niet weet waar je het over heb.

En al die goedkope collega's die de Nederlandse economie draaiend houden..... Gister zat ik de krant te lezen, op een bladzijde staat "roemeense skimmersgroep opgepakt" ander bladzijde nedrlandse topcrimineel bestaat niet meer (komen tegen woordig uit het (voormalig) oostblok.

Als er word gevraagd naar cijfers van de mensen in Nederland die in detentie zitten word daar altijd omheen gedraaid en worden er ontwijkende antwoorden gegeven. Men (de politiek) durft nooit concrete cijfers naar buiten te brengen, waarom niet ???

Omdat men er dan achterkomt dat er ook veel goedkope collega's zijn die de economie op een andere manier draaiend houden. Want veel goedkope collega's hebben toch hele andere normen en waarden dan de meeste Nederlanders.

Of mag dit allemaal niet gezegd worden, of is dit allemaal niet waar.

en wederom een doelpunt voor shompie. Stand nu 2- 0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een duidelijk antwoord Huub! Waar haal je het weg?

Omdat ik het mee maak

Van wegge de uitkering die ze hebben. Daar is controlle op

De gemeente controleert haast iedere week Maar overal

En worden ze gepakt wordt de uitkering stop gezet en ze kunnen alles terug betalen

En dat zijn er meer dan jij denkt

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Omdat ik het mee maak

Van wegge de uitkering die ze hebben. Daar is controlle op

De gemeente controleert haast iedere week Maar overal

En worden ze gepakt wordt de uitkering stop gezet en ze kunnen alles terug betalen

En dat zijn er meer dan jij denkt

Huub

Ik dacht dat er 3000 Polen met hooftdoekjes rond liepen, Het zijn er dus nog meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden