Spring naar bijdragen

koopman autotransport vestiging roosendaal

driver38
 Share

Recommended Posts

• Forumlid

Wij zijn een kleine groep chauffeurs binnen het grote bedrijf Koopman autotransport, met zo'n 16 auto's op onze vestiging en 2 springers.

We zijn een gezellige groep met 2 maal per jaar een gezellig feest en voor de kids komt speciaal de sinterklaas even langs.

Waarom ik bij Koopmanautotransport rijd:

Een werkgever die zijn afspraken nakomt.

Betalingen zijn conform de cao en ALTIJD OP TIJD !!!

Werken op zondag is niet toegestaan, dus altijd op maandag beginnen en wat ik nog belangrijker vind geen gescheld en gevloek (mogen wij ook niet).

Je rijdt elke dag in de nieuwste auto's die er zijn, dat is ons werk dus van Volkswagen t/m Porsche of Toyota Lexus Mercedes of BMW. Je krijgt ze allemaal te vervoeren.

Ook rijden we uiteraard export auto's en ex-lease auto's hoort ook tot de lading.

Elke rit staat op zichzelf dit komt doordat je met verschillende modellen werkt dus inzicht is belangrijk.

Zijn er min punten, ja uiteraard :

geen super-space maar laag dak,

hier moet je ook werken;).

Mocht je interesse hebben gekregen en kom je uit de regio Roosendaal dan kan je reageren

via Koopman.nl of bellen naar 0594509509 en vragen naar Frits Saathof.

ps op de site word Roosendaal niet vermeld maar er wordt wel degelijk naar chauffeurs gevraagd.

eelco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
ik ken ook wel personen die waren blij dat ze er weer weg waren

Jammer weer dit!!!

Ik denk dat er bij elk transportbedrijf in nederland wel mensen zijn weg gegaan er als ze eenmaal weg zijn de meest grote verhalen ophangen over wat een kut bedrijf het wel niet was en bla bla bla.

Ik werk nu al weer een tijdje bij Koopman Autotransport en heb het tot nu toe vreselijk goed naar mn zin. En idd zoals eelco al schrijft: ze behandelen hun chauffeurs nog als mensen en met respect, centjes op tijd en op de cent af (zonder te schrappen) nauwkeurig, en zelfs een paar x per jaar een feestje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Jammer weer dit!!!

Ik denk dat er bij elk transportbedrijf in nederland wel mensen zijn weg gegaan er als ze eenmaal weg zijn de meest grote verhalen ophangen over wat een kut bedrijf het wel niet was en bla bla bla.

Ik werk nu al weer een tijdje bij Koopman Autotransport en heb het tot nu toe vreselijk goed naar mn zin. En idd zoals eelco al schrijft: ze behandelen hun chauffeurs nog als mensen en met respect, centjes op tijd en op de cent af (zonder te schrappen) nauwkeurig, en zelfs een paar x per jaar een feestje!

Kijk dat dacht ik nu ook toen ik die reactie van lely las.

Waarom moeten er toch steeds weer mensen zijn die beginnen te zeiken over steeds hetzelfde thema.

De attractiviteit van het forum leidt vreselijk door deze negative reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

krijg je er geld voor Eelco :D

maar je moet er wel over kunnen , en dat er mensen snel weer weg zijn is natuurlijk over al zo

en bij ons helemaal , want het werk word erg onderschat . auto er op rijden kan niet iedereen

en daarom zijn er vaak snel mensen weer weg

ik werk er nu 12 jaar , en niet met tegen zin , en overal is wel eens wat;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
blinden en doven zijn meestal het gelukkigst wanneer je de nadelen wegstreept

maar dit topic gaat toch hoop ik niet aankoersen op een Koopman secte , nog even en een bedrijfshal gaat nog tot een kerk omgedoopt worden

Jaaaa, ik werk wel niet bij Koopman maar ik ben ook een blinde en dove hoorde ik van de week!

Mijn werkgever betaald niet comform CAO, ik rij dubbelbemand met Polen en Roemenen, want zei hij, mijn buurman heeft er anderhalve maand gewerkt!

Toen hij zijn loonstrookje kreeg zag hij dat de dubbelbemande ritten maar 85% werden betaald! Neee, toestand! Kan toch niet asociaal! En die Pool die er werkt is een halve Pool en zijn achternaam eindigt inderdaad op ....ski. Geboren en getogen in NL.

Alles wat hij zei heb ik maar bevestigd.. Hij vond me knettergek en ik hem ;)

Van horen zeggen... hou nooit zo van dat soort verhalen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

maar dit topic gaat toch hoop ik niet aankoersen op een Koopman secte , nog even en een bedrijfshal gaat nog tot een kerk omgedoopt worden

als je dat graag zo ziet dan zal dat wel zo zijn.

maar als je graag een punt wil maken wees dan ook wat specifieker met je opmerkingen.

eelco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Zelf 'slechte' ervaringen, of 'van horen zeggen'? Secte is nogal overdreven. Koopman is over het algemeen genomen toch een van de minder slechte werkgevers (om even in jouw manier van schrijven te blijven; de goeie zijn dood of failliet).

En ik weet niet waar jij voor van huis gaat, maar ik in elk geval voor een goed salaris. En ik hoop niet dat ik jou uit hoef te leggen, dat er nog maar weinig werkgevers zijn die E6 betalen (nieuwe worden overigens hoogstens in D5 aangenomen). En dan neem ik die kleine cabine voor lief; in principe geen wachturen, want laden en lossen doe je zelf (weer of geen weer,da's soms minder prettig) en als je wel wachturen hebt, worden ze gewoon betaald ipv gestreept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...
  • Forumlid

Ik heb er al met al bijna 14 jr gewerkt bij Koopman Transport (autotransport), maar het wnige wat ik kan zeggen en beamen het geld was altijd netjes op tijd.

Maar ga niet de ziektewetin of kom nniet voor je eigen mening uit, want dan ben je aan het verkeerde adres.

Dit heb ik aan de lijven ondervonden met verschillende heren van kantoor. Zal geen namen noemen.

Indertijd dat ik er werkte was het een goed bedrijf met fijne collega's die ook nog wilde helpen.

Groet,

Trucker61

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik heb er al met al bijna 14 jr gewerkt bij Koopman Transport (autotransport), maar het wnige wat ik kan zeggen en beamen het geld was altijd netjes op tijd.

Maar ga niet de ziektewetin of kom nniet voor je eigen mening uit, want dan ben je aan het verkeerde adres.

Dit heb ik aan de lijven ondervonden met verschillende heren van kantoor. Zal geen namen noemen.

Indertijd dat ik er werkte was het een goed bedrijf met fijne collega's die ook nog wilde helpen.

Groet,

Trucker61

Dat zeg ik overal is wel wat

en zelfs bij Koopman is er wel eens wat

Ik kom wel voor mijn mening uit , en wel heel duidelijk zo nu en dan

en soms ook wel eens met harde woorden

Maar gezeur heb je over al

en in de transport helemaal tegenwoordig

Er is geen transport bedrijf in nederland , die het PERFECT doet

die zijn er gewoon NIET !!!

En ook bij Koopman moet je scherp blijven

Maar het geld is op tijd en zo het hoord

En dat is voor mij heel erg belangrijk

PS trucker61

met wie heb je te doen gehad op kantoor ? mag via persoonlijk bericht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en niet alleen in rozendaal zoeken ze mensen

maar in heel nederland

dus als je werk zoekt

je op tijd en netjes je geld wil .

van puzzelen houd

auto's leuk vind

en ook nog eens vrachtauto rijden leuk vind

waag eens een gokje

Alberto, maak mij nou eens wijzer.

Ik neem aan dat bovenstaande waar is.

Ik zie daar best wel een uitdaging in voor een chauffeur.

Ik lees op dit forum keer op keer dat er zoveel chauffeurs zonder werk zitten, en echt wel willen werken.

En dan lees ik van jou dus, dat ze eigelijk al over NL wel chauffeurs zoeken.

Welke van de 2 stellingen klopt er dan niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Het lijkt me best wel interesant werk, plus, je blijft denk ik in vrij goede conditie.

Toen ik nog in Gilze woonde kende ik ook een chauffeur die voor jullie rijde, hoorde nooit iets slechts, en hij zag er gelukkig uit.

Nou zomaar een vraagje, ik heb hier nog nooit een Auto transporter in LZV gezien. Mag dat niet? Zijn toch 4 extra wagens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Nou zomaar een vraagje, ik heb hier nog nooit een Auto transporter in LZV gezien. Mag dat niet? Zijn toch 4 extra wagens.

LZV is eigenlijk alleen binnen Nederland (nationaal) van toegevoegde waarde.

Men mag ze (vanuit Nederland) immers niet grensoverschrijdend inzetten. En bij Koopman zullen de meeste combinaties - plan-technisch - flexibel ingezet worden. Ze zullen ook op grensoverschrijdende ritten moeten worden ingezet.

Ik denk dat zoiets de achtergrond is bij Koopman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
LZV is eigenlijk alleen binnen Nederland (nationaal) van toegevoegde waarde.

Men mag ze (vanuit Nederland) immers niet grensoverschrijdend inzetten. En bij Koopman zullen de meeste combinaties - plan-technisch - flexibel ingezet worden. Ze zullen ook op grensoverschrijdende ritten moeten worden ingezet.

Ik denk dat zoiets de achtergrond is bij Koopman.

Denk dat je, in het geval van een bakwagen-dolly-oplegger lzv, ook niet uitkomt qua hoogte die de dolly nodig heeft aangezien al die combinaties zo verschrikkelijk laag zijn. Trekker-Oplegger-Aanhangwagen zou misschien nog gaan, maar je moet dat ook een doorrijsysteem gaan ontwikkelen van de aanhanger naar de oplegger, anders moet de chauffeur elke keer afkoppelen. En als laatste vermoed ik dat koopman gewoon niet zoveel auto's mee kan krijgen voor 1 rit naar een plek waar lzv's mogen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er denk geen 4. Eerder 2.

Een auto transporteur mag al langer zijn als een normale combi. En dan mogen ze volgens mij ook nog overstekken?

Heb er vandaag in Zweden op gelet. Daar rijden LZV's, maar meer als 10 auto's laden die niet.

Daarom denk ik dat die 25mtr toch echt de max is. Dus zonder oversteken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites