Forumlid corydon Geplaatst 12 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 12 april 2012 10 is vrij normaal hier, en de combi is 75 ft lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 april 2012 Share Geplaatst 12 april 2012 En 75ft is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 12 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 12 april 2012 Online Conversion - Common Length Conversions 22.86. meter. Dacht dat de LZV 82 of 83 ft mag zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Karel65 Geplaatst 12 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 12 april 2012 maar meer als 10 auto's laden die niet. Tobbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 13 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 13 april 2012 10 is vrij normaal hier, en de combi is 75 ft lang. kijk dit ziet er goed uit . mooi zo een foto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid KevinV8 Geplaatst 13 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 13 april 2012 10 is vrij normaal hier, en de combi is 75 ft lang. Das pas een lange aanhanger:ok: die pick-up staat wel heel erg op het randje, moet die niet met banden vast staan ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 13 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 13 april 2012 Die staan allemaal vast hoor, anders stuiteren ze er nogal rap vanaf. Gewoon met relatief korte spanbanden en/of kettingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid alberto Geplaatst 14 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2012 amerika doen ze alles vast zetten aan de auto (chassis ) zelf . maar bij ons staan ze ook wel eens op het randje Alberto, maak mij nou eens wijzer.Ik neem aan dat bovenstaande waar is. Ik zie daar best wel een uitdaging in voor een chauffeur. Ik lees op dit forum keer op keer dat er zoveel chauffeurs zonder werk zitten, en echt wel willen werken. En dan lees ik van jou dus, dat ze eigelijk al over NL wel chauffeurs zoeken. Welke van de 2 stellingen klopt er dan niet? dat snap ik dus ook niet , ze zoeken echt veel mensen zo het er nu uit ziet ivm vergrijzen enz van het personeel ( zitten erg veel langer dan 20 jaar ) en dat zegt ook weer genoeg denk dat het gewoon angst is om die dingen te laden , icm de machtig groote cabines die we hebben van Mercedes-Benz dat trekt niet echt mensen maar toch mensen die er zitten , en het werken met die auto's onder de knie hebben , en tegen die stress kunnen hebben het goed naar de zin ( natuurlijk is er bij ons ook wel eens wat , en het is ook wel eens dat je een kut week hebt ) ik zelf zit er nu dik 12 jaar . en heb al veel mensen zien weg gaan , die na 1 of 2 jaar weer terug kwamen met hangende pootjes maar ja je moet er wel tegen kunnen was ook al eens iemand uit de supermarkt distrubutie die dacht dit even te gaan doen , hij zat na 3 weken alleen op de auto te huilen achter het stuur zo bang was hij dat hij schade ging maken aan een auto hij zat zondag al op de bank te denken hoe hij dingen ging doen op de vrijdag ..... tja dan ben je ONGESCHIKT en soms moet je zo je auto's zoeken en dat zijn de minder leuke dingen maar het is beslist leuk werk (dit lijkt niet bijzonder , maar er staan 4 bom vrije S klasse op en 3 voyagers . en dit was heel erg zwaar ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast jan putter Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Dan ging je ook ver over de 40 ton.oooooooooooohhoooooooooooo kan die Benz dat wel aan En ja autotransport is leuk werk,doe nu een jaar wat anders maar zie ieder vrachtje nog rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid alberto Geplaatst 14 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2012 ja mijn benz wel jan , die kan wel iets meer hebben 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 14 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2012 (dit lijkt niet bijzonder , maar er staan 4 bom vrije S klasse op en 3 voyagers . en dit was heel erg zwaar ) Ik had afgelopen week een vrachtje nieuwe Hyundai's geladen, ook bomvrij. Er zat echt geen bom in:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 14 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2012 Toen zelf maar een potje zure bommen aangeschaft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid alberto Geplaatst 14 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2012 Ik had afgelopen week een vrachtje nieuwe Hyundai's geladen, ook bomvrij. Er zat echt geen bom in:D oke zal het aan passen Matthieu ...................... 4x S600 Offer Superior Protection beschermt tot vr6 / vr7 leeg gewicht van 3705 kg zo beter ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Karel65 Geplaatst 14 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2012 leeg gewicht van 3705 kg Haha ..., daar heb je een vrachtwagenrijbewijs voor nodig ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast fleur Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Haha ..., daar heb je een vrachtwagenrijbewijs voor nodig ... Ok, vacature ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 april 2012 Share Geplaatst 14 april 2012 Daarom hebben ze ook een chauffeur. Duhhhh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid almerefrans Geplaatst 14 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 april 2012 Ok, vacature ?? Mooi Fleur wat zijn uw contact gegevens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid RobNiat Geplaatst 15 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 15 april 2012 Haha ..., daar heb je een vrachtwagenrijbewijs voor nodig ... En met maximaal tachtig kilometer per uur over de snelweg natuurlijk in je 'S600 Offer Superior Protection' natuurlijk!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid alberto Geplaatst 15 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 15 april 2012 we dwaalen weer af , net als in ieder topic ...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast fleur Geplaatst 15 april 2012 Share Geplaatst 15 april 2012 @ Alberto. S 600, heeft meer pk`s als m`n daffie, dan raak ik al snel de weg kwijt. Maaruhhh, wil ik weten wat zo`n ding kost ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid remco Geplaatst 15 april 2012 Forumlid Share Geplaatst 15 april 2012 Ik denk dan morgen in noordhorn een telefoon gaat met mijn nummer in beeld.!! niet geschoten is altijd mis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid driver38 Geplaatst 5 mei 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 5 mei 2012 succes met bellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid M.A.N. Geplaatst 6 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 6 mei 2012 we dwaalen weer af , net als in ieder topic ...... ja stel je voor dat het gezellig wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid KevinV8 Geplaatst 7 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 7 mei 2012 ja stel je voor dat het gezellig wordt. Das ist absolut verboten!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid driver38 Geplaatst 17 mei 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 17 mei 2012 ps op de site word Roosendaal niet vermeld maar er wordt wel degelijk naar chauffeurs gevraagd. eelco op koopman.nl is het nu aangepast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts