Forumlid alberto Geplaatst 17 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 17 mei 2012 In ons bedrijf is plaats voor een aantal nieuwe Chauffeurs Autotransport Zoals duidelijk wordt uit deze website en onze bedrijfsfilm, is autotransport een vak apart. Onze chauffeurs zijn creatief, hebben een uitstekend ruimtelijk inzicht en houden van 'puzzelen': de mix van modellen op de autotransporter is telkens weer anders. Wij verwachten van onze chauffeurs dat ze communicatief, representatief en sociaal vaardig zijn. Onze chauffeurs bepalen met hun optreden in hoge mate hoe onze klanten over ons denken. Daarom krijgen zij een gedegen interne opleiding voordat ze zelfstandig gaan functioneren. Aansluitend leren ze omgaan met de verschillende soorten materieel waarmee we vervoeren. Hebft u minimaal een aantal jaren ervaring als chauffeur op groot materieel en wilt u het bijzondere vak autotransport leren? Spreekt het u aan om autotransportspecialist te worden bij Koopman? Bel dan met Theo Roelofs, telefoon (0594) 509 509 of Klaas Buist, telefoon (033) 247 8240. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid alberto Geplaatst 17 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 17 mei 2012 tja je moet er van houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Gast geworden Geplaatst 17 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 17 mei 2012 Dat is hard werken, je hebt er wel 11 op staan.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid alberto Geplaatst 17 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 17 mei 2012 jup 1,5 uur laden 45 min lossen o ja mocht er ook nog 1uur en 15 min mee rijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 En dat allemaal voor E6. En nu ga ik weer snel verder lezen in andere topic's. Over terug schalen. Geen werk kunnen vinden. Echt wel willen werken. En niet begrijpen waarom men met buitenlanders gaat werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid alberto Geplaatst 18 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 18 mei 2012 jup allemaal voor E6 ... + mega veel toeslagen .... maar daar mogen we ons niet over uit laten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Paul Deijkers Geplaatst 19 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 19 mei 2012 Denk dat je, in het geval van een bakwagen-dolly-oplegger lzv, ook niet uitkomt qua hoogte die de dolly nodig heeft aangezien al die combinaties zo verschrikkelijk laag zijn. Trekker-Oplegger-Aanhangwagen zou misschien nog gaan, maar je moet dat ook een doorrijsysteem gaan ontwikkelen van de aanhanger naar de oplegger, anders moet de chauffeur elke keer afkoppelen. En als laatste vermoed ik dat koopman gewoon niet zoveel auto's mee kan krijgen voor 1 rit naar een plek waar lzv's mogen komen. Hoe denk je dat ze dat vroeger deden? Reden ze allemaal met een molenstel-aanhanger en hadden ze speciale tussengoten. Die je bij het laden en lossen uit moest trekken. EN DAARNA WEER INSCHUIVEN, maar daar kwam je snel genoeg achter als je dat vergeten was... We mogen 20.75m lang zijn, dus die 4,50m extra levert vaak maar 2 auto's winst op. Daar tegenover staat, dat je niet overal kan /mag komen. Sowieso al niet in het buitenland voorlopig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 19 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 19 mei 2012 Ik liep gisteren in een controle bij Thionville van de Luxemburgse verkeersinspectie, ik was 19.25 en de max daar was 18.75!! Ik kon nog wel een beetje inschuiven en het was oké. Ook de laatste 28 dagen waren prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 19 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 19 mei 2012 En dat allemaal voor E6.En nu ga ik weer snel verder lezen in andere topic's. Over terug schalen. Geen werk kunnen vinden. Echt wel willen werken. En niet begrijpen waarom men met buitenlanders gaat werken. Hoe is dit nu weer bedoeld Willem? Wat is hier niet goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 mei 2012 Share Geplaatst 19 mei 2012 Hoe is dit nu weer bedoeld Willem? Wat is hier niet goed? Er is niks mee bedoelt. Het ging om de contest waar het van de week over ging. Volgens de chauffeurs van Koopmans betaald die netjes, en zoeken ze chauffeurs. Andere topic's lezende is er geen werk, en zeker niet goed betaald. En van de week was dat even op 1 persoon bedoelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 19 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 19 mei 2012 Er wordt op een persoon afgegeven. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Paul Deijkers Geplaatst 19 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 19 mei 2012 Ja, klopt. Heeft de Deen eindelijk de handdoek in de ring gegooid met z'n 18,75m, gaat die Luxemburger weer moeilijk doen. Daar moet je weer een aparte ontheffing hebben en moet er een bord (of op je lengteplaten) op met 'Long Vehicle'. Bij de fransman mag je voor weer niet oversteken (20,25m max. dus), maar heb je wel vrije hoogte. In Nederland mag de totale oversteek 2m zijn, variërend van 0,50m voor en 1,50m achter, tot 0m voor en 2m achter. Lang leve de eenheid binnen de EU... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 19 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 19 mei 2012 Dat zei ik die Luxemburger gister ook, voor de grens 2 auto's lossen, naar Belgie rijden en er ook 2 lossen en weer terug naar Frankrijk die 2 weer ophalen. Echt geweldig, dat verenigde Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 19 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 19 mei 2012 Ik denk dan morgen in noordhorn een telefoon gaat met mijn nummer in beeld.!! niet geschoten is altijd mis En, wat zeiden ze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid alberto Geplaatst 20 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 20 mei 2012 komt u maar even langs voor en gesprek met een bakkie koffie ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 20 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 20 mei 2012 Oké, mooi voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 20 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 20 mei 2012 Ik liep gisteren in een controle bij Thionville van de Luxemburgse verkeersinspectie, ik was 19.25 en de max daar was 18.75!!Ik kon nog wel een beetje inschuiven en het was oké. Ook de laatste 28 dagen waren prima. Thionville,das Frankrijk.....Controleert de Luxemburger daar ook al??:p:p moe nie gekker worre. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 20 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 20 mei 2012 Ja duh, hoe heet die grens daar dan? Bijdehand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid europeaan Geplaatst 20 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 20 mei 2012 Ja duh, hoe heet die grens daar dan? Bijdehand. Aan de luxemburgse kant?? Dudelange.:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 20 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 20 mei 2012 Oké, dan was de controle op Dudelange. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 20 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 20 mei 2012 Dus je was te lange in dudelange???? Voortaan maar via kortrijk gaan. Je bent te kort en blijft dus rijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Herman Geplaatst 20 mei 2012 Forumlid Share Geplaatst 20 mei 2012 Dat kan, maar als je in Kortrijk door de Luxemburger van de weg wordt gehaald is er echt wat mis!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid driver38 Geplaatst 26 mei 2012 Auteur Forumlid Share Geplaatst 26 mei 2012 als je alles bekijkt kan je het gewoon niet goed doen is de lengte goed dan is er wel wat te vinden op je tacho of anders word er wel met een loep naar de technische staat van je auto gekeken. zolang je de kas maar blijft spekken:ja: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid mauriesku Geplaatst 5 september 2012 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2012 Nee niet op zondag vertrekken.....wel maandag om 00.01 uur! Nee das echt fijn.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JPVisser Geplaatst 5 september 2012 Forumlid Share Geplaatst 5 september 2012 Ik zie het probleem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.