Spring naar bijdragen

koopman autotransport vestiging roosendaal


driver38
 Share

Recommended Posts

  • Forumlid

In ons bedrijf is plaats voor een aantal nieuwe

Chauffeurs Autotransport

Zoals duidelijk wordt uit deze website en onze bedrijfsfilm, is autotransport een vak apart. Onze chauffeurs zijn creatief, hebben een uitstekend ruimtelijk inzicht :D en houden van 'puzzelen': de mix van modellen op de autotransporter is telkens weer anders. Wij verwachten van onze chauffeurs dat ze communicatief, representatief en sociaal vaardig zijn.

Onze chauffeurs bepalen met hun optreden in hoge mate hoe onze klanten over ons denken. Daarom krijgen zij een gedegen interne opleiding voordat ze zelfstandig gaan functioneren. Aansluitend leren ze omgaan met de verschillende soorten materieel waarmee we vervoeren.

Hebft u minimaal een aantal jaren ervaring als chauffeur op groot materieel en wilt u het bijzondere vak autotransport leren? Spreekt het u aan om autotransportspecialist te worden bij Koopman? Bel dan met Theo Roelofs, telefoon (0594) 509 509 of Klaas Buist, telefoon (033) 247 8240.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat allemaal voor E6.

En nu ga ik weer snel verder lezen in andere topic's. Over terug schalen. Geen werk kunnen vinden. Echt wel willen werken.

En niet begrijpen waarom men met buitenlanders gaat werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk dat je, in het geval van een bakwagen-dolly-oplegger lzv, ook niet uitkomt qua hoogte die de dolly nodig heeft aangezien al die combinaties zo verschrikkelijk laag zijn. Trekker-Oplegger-Aanhangwagen zou misschien nog gaan, maar je moet dat ook een doorrijsysteem gaan ontwikkelen van de aanhanger naar de oplegger, anders moet de chauffeur elke keer afkoppelen. En als laatste vermoed ik dat koopman gewoon niet zoveel auto's mee kan krijgen voor 1 rit naar een plek waar lzv's mogen komen.

Hoe denk je dat ze dat vroeger deden? Reden ze allemaal met een molenstel-aanhanger en hadden ze speciale tussengoten. Die je bij het laden en lossen uit moest trekken. EN DAARNA WEER INSCHUIVEN, maar daar kwam je snel genoeg achter als je dat vergeten was...

We mogen 20.75m lang zijn, dus die 4,50m extra levert vaak maar 2 auto's winst op. Daar tegenover staat, dat je niet overal kan /mag komen. Sowieso al niet in het buitenland voorlopig.

HenschelBraakman.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En dat allemaal voor E6.

En nu ga ik weer snel verder lezen in andere topic's. Over terug schalen. Geen werk kunnen vinden. Echt wel willen werken.

En niet begrijpen waarom men met buitenlanders gaat werken.

Hoe is dit nu weer bedoeld Willem? Wat is hier niet goed? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is dit nu weer bedoeld Willem? Wat is hier niet goed? :confused:

Er is niks mee bedoelt.

Het ging om de contest waar het van de week over ging.

Volgens de chauffeurs van Koopmans betaald die netjes, en zoeken ze chauffeurs.

Andere topic's lezende is er geen werk, en zeker niet goed betaald. En van de week was dat even op 1 persoon bedoelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, klopt. Heeft de Deen eindelijk de handdoek in de ring gegooid met z'n 18,75m, gaat die Luxemburger weer moeilijk doen. Daar moet je weer een aparte ontheffing hebben en moet er een bord (of op je lengteplaten) op met 'Long Vehicle'. Bij de fransman mag je voor weer niet oversteken (20,25m max. dus), maar heb je wel vrije hoogte. In Nederland mag de totale oversteek 2m zijn, variërend van 0,50m voor en 1,50m achter, tot 0m voor en 2m achter.

Lang leve de eenheid binnen de EU...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik liep gisteren in een controle bij Thionville van de Luxemburgse verkeersinspectie, ik was 19.25 en de max daar was 18.75!!

Ik kon nog wel een beetje inschuiven en het was oké. Ook de laatste 28 dagen waren prima.

Thionville,das Frankrijk.....Controleert de Luxemburger daar ook al??:p:p:p moe nie gekker worre.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als je alles bekijkt kan je het gewoon niet goed doen is de lengte goed dan is er wel wat te vinden op je tacho of anders word er wel met een loep naar de technische staat

van je auto gekeken.

zolang je de kas maar blijft spekken:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden